örülnék ha nem adnál olyan dolgokat a számba amiket nem mondtam....
Amikor ment az Abrams topicjában a Flame, akkor szóba került, hogy mégis Miért nem lett világsiker a Black Eagle és az alapján tervezettek, ha annyira jónak néz ki ?
én azt írtam ugyanis, hogy meglehetősen vicces, hogy 1-1 típus "minőségét" te az alapján próbálod megérvelni, hogy milyen 1-2 darabban elkészült kísérleti/proto példányok készültek belőle....de tudod mit: ott volt a Leopard 2 140mm-es ágyúval és auto töltővel....szerintem az volt a világ legeslegeslegeslegjobb harckocsija, mert annak minden csak távolról köszönhetett volna, olyan tűzerő fölénye lett volna....
A Leopárd 2-140-es ligájában nem a Black Eagle játszik, hanem az M1 CATTB / Thumper, a Leclerc Terminateur és hogy ne offoljunk, az Objekt 292-es.
Mire kell a 140-es / 152-es, ha a T-80U-t / T-90A-t a saját osztott lőszerével átütik, és az M829A3 / A4 is képes erre ? A 120-ast is nehéz pakolászni, és akkor a 140-eshez két ember kell, vagy gépi töltő ?
A Black Eagle az egy fejlettségi szintbe illeszkedik a Leclerc-cel, és autotöltős szintre modernizált Abrams-szel.
az meg aztán pláne a legnagyobb vicc kategória, hogy leírod, hogy a Leclerc-et szereted...holott annak a lőszer elhelyezése pontosan olyan mint a Leo2-é...
A Leclerc-nek a puttonyban, ha ez a kifejezés tetszik neked, a lőszer teljesen elfoglalja, széltében, mind a lövegirányzó, mind a Pk háta mögött, csak a kapacitás kicsi, amit fel lehetne tornászni 33 lőszerre, úgy, hogy kilóg, a torony fölé nyúlik, ahogy a Black Eagle-nél is észre vehetnéd, addig a Leopárdnál érthetetlenül nincs a Pk háta mögött semi-ready rack.
Szerinted mi a különbség a Black Eagle és az Ukrán knock-off-jai között ? És az Ukrán harckocsik kiktől csórt részegységgel lettek összetákolva ?