Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Természetesen nem igaz, hogy túl drága. Egyáltalán nem volt az, legalábbis a T-64 és T-64A.A T-64-es közepes harckocsi volt, régi terminológia szerint, de időközben újítottak, általános rendeltetésű lett, csak túl drága, és kellett az olcsósított változat belőle, a T-72-es. A T-80-as az egyenesági T-64-es leszármazott, a T-72-es meg az alternatív Spin-Off.
Természetesen nem igaz, hogy túl drága. Egyáltalán nem volt az, legalábbis a T-64 és T-64A.
Párszor le lett már írva miért kellett az alternatíva: az 5TDF motorok gyártókapacitása elégtelen volt, ezért kellett a V46 motoros változat (Objekt-439). Ezt nem volt hajlandó gyártani Tagil pusztán személyes okok miatt, ezért lett kifejlesztve a T-72, és politikai nyomásgyakorlás után rendszeresítve.
A T-80 szintén az alternatív motor és a politikai érdekek miatt lett elfogadva. Bár azt azért hozzá kell tenni, hogy bár rendkívül drága volt, mégis logikusabb lépés mint a T-72 rendszeresítése, mivel a T-64 és T-80 között nagyon sok csereszabatos alkatrész volt, míg a T-72 (szándékosan) semmiben nem egyezett sem a T-64-el, sem a T-80-al. Háború esetén logisztikai rémálom lett volna a következménye.
Hogy jön ide a páncélvadász? Az egy teljesen külön jármű típus, nem tartozik a harckocsik közé.
Ettől még nem harckocsi.Oroszoknál közepes harckocsi - nehéz harckocsi - páncélvadász felosztás volt, még a hatvanas években is, ami megszűnt a T-64-es bevezetésével.
Az IT-1 Drakon az pl. a T-54/55/62-esen alapult, addig a SzU-152-es / Objekt 120 Taran önálló dizájn lett volna, csak a 125-ös feleslegessé tette.
Dehogynem ! A jó sütés 1,5kg alatt legyen , rövid úton határozottan süssön , szinte törjön mint az üveg ! Egy nyúlós , határozatlan 2-3kg-os sütés az büntetés minden kézi fegyvernél ! Persze Rambo üzemmódban nem számít !Nehezen tudom elképzelni, hogy egy 3kg-s gépkarabélynál bármit is számítson az elsütés egy átlag felhasználó esetében. Egyszerűen nem tudod olyan szarra csinálni, hogy bármit is befolyásoljon. A pisztoly az más világ természetesen.
Mint nekem a toronyhátulóstól ! Azért ettől még a főcsataharckocsi is szebben hangzik !A főcsataharckocsitól falra mászok, fizikai fájdalmai vannak a hallójárataimnak és agyamnak
Mint nekem a toronyhátulóstól ! Azért ettől még a főcsataharckocsi is szebben hangzik !
Mit alkarsz lefordítani egyáltalán? Kitaláltál egy magyartalan irritáló kifejezést aminek ráadásul angol neve sincs.Ha a toronyhátulosság nem tetszik, akkor minek fordítsuk ?
Mit alkarsz lefordítani egyáltalán? Kitaláltál egy magyartalan irritáló kifejezést aminek ráadásul angol neve sincs.
Mint nekem a toronyhátulóstól ! Azért ettől még a főcsataharckocsi is szebben hangzik !
Az a forgó automata töltő te nagyon te. Ammo rack vagy ammo storage (bár ez elég nyakatekerten jó csak rá) így hívják a hagyományos lőszertárolót, függetlenül attól, hogy holvan.de van, a turret bustle-t nem csak az Abrams, hanem a T-80UM Black Eagle kapcsán is normálisan leírta a Janes. Leclerc-nél is turret bustle az angol átírásban, a Francia eredetit nem ismerem.
Az a forgó automata töltő te nagyon te. Ammo rack vagy ammo storage (bár ez elég nyakatekerten jó csak rá) így hívják a hagyományos lőszertárolót, függetlenül attól, hogy holvan.
A forgó lőszertároló (és rákötött autotöltő) az a karusszel. Mellette van még a conveyor belt is, azt alkalmazza a Leclerc / T-84 / T-72AG / MP / 120.
A turret bustle-nek nincs semmi köze hozzá, az lehet kézitöltős, és mehet bele az automata töltőgép is, mind az alapmodellű / modernizáció nélküli Abrams, mind az autotöltős Black Eagle / Leclerc "turret bustle"-t használ.
AMX 13-ban is olyan volt,két forgótárral.De már a KT-hez is csináltak olyat a németek,de az a küzdőtérben volt.A krausszel az más, az a szovjeteknél van. A revolverhez hasonló tár meg a turret bustle mint ami lett volna az Abrams-hez.
Toronynyúlvány-lőszertér.
A krausszel az más, az a szovjeteknél van. A revolverhez hasonló tár meg a turret bustle mint ami lett volna az Abrams-hez.
Latom nem érzed az iróniát.@dudi @ogretankHU
Ez mennyire magyaros kifejezés ? Olvasatomban tökéletesen nyakatekert a toronyhátulossághoz képest.