T-90

Kis segítségre szorulok: az első képen látható 10mm körüli lemez az ékpáncélzatttól 5-10 cm-re mire is szolgál???
ATGM/HEAT(kumulatív)/drón-pottyantott-akármi elműködtetésre kevés a távolság, védelemnek kevés a lemez vastagság, ???

Talán arra tudok gondolni, hogy kis kaliberek megfog, jogy a ögötte lévő ERA (az van mögötte egyáltalán?) ne működjön el!
... esetleh!

Ötlet?

.

92834496a42ad6b5e2678ae1b254aaf4.jpg

Remélem segít. Ha a jobb felső sarokban a fémdobozos ERA-kat takaró lemezre gondolsz, az a géppuska/gépágyú/repesz védelem miatt van. Ezzel csökkentik a reaktív páncélzat fölösleges sérülésének az esélyét.
Amúgy a további előnye, hogy simán rárakható a zsákos ERA is, ahogyan a boki által linkelt képeken láttuk. Ezzel dupla reaktív oldalvédelme van a harckocsinak, amivel akár tandem kumulatív fegyverek ellen is hatékony a páncélzat védelme.
A lánctalpnál lévő kötényezés is érdekes, ott például látszott a T-80BVM-s videóban, hogy a Kontakt-5-re rakják fel a Reliktet, szintén két réteg ERA-t alkotva.
Valószínűleg a T-90M és a T-80BVM a világ két legjobban védett harckocsija körkörös védelem terén, jelenleg.
(Amúgy az ötlet nem orosz hanem ukrán. A T-84-es páncélzata volt ilyen dupla ERA (Duplet) kialakítású)
 
Felülről is Kontakt-1-el rakták meg:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
⚡⚡⚡
További páncél az orosz fegyveres erők T-90M tanklyához távérzékelő egységekkel, amelyek antikumulatív rácsokra vannak szerelve.

—————

Ahogy én látom, most a páncélos divat élvonalában vagyunk, egyenesen az haute couture-ből
⚡⚡⚡
 
Mások a körülmények.Leo 2 motorjának van 12 meg 16,de 6 hengeres mozdony,meg hajómotor változatai is.Több nagyságrendnyi különbség van élettartamban azok,meg a hk motor változat között.
Ahogy a V2 motorcsaládnak is vannak polgári erőgépváltozatai is,és azok szintén sokkal tovább birják.De nem is 1100,hanem 3-400 lóerő van csak kihozva belőlük.Meg nem öntött alu,hanem vas.
Puma motorját összehasonlitani a V92vel meg elég szerencsétlen dolog,mert a V92 hk motor.Nem is férne be a Pumába.MTU 883 az újabb motorok közül a V92 ellenpárja.



Szerintem nincs civil verzoíja,az amire te gondolsz,az Jumz motor,a Kirovec traktorokban volt,sok évtizeddel ezelőtt, ma már a nyugati piacokra nyugati motorokkal szerelik a Kiroveceket,saját,meg a nem zöldbuzi piacokra meg Orosz motorokkal.
 
Szerintem nincs civil verzoíja,az amire te gondolsz,az Jumz motor,a Kirovec traktorokban volt,sok évtizeddel ezelőtt, ma már a nyugati piacokra nyugati motorokkal szerelik a Kiroveceket,saját,meg a nem zöldbuzi piacokra meg Orosz motorokkal.
Régen sokmindenben használták a V2 motorcsaládot.Műszaki járművekben,tüzérségi vontatókba,bányagépekbe,stb.Ma már nem használják sehol.