Az most is ott van, csak a zsákos pótpáncélt lecserélték fémre.Mármint a gép oldalán lévő gumikötényre gondolok. Azon volt era tégla ilyen vékony fajta.
Az most is ott van, csak a zsákos pótpáncélt lecserélték fémre.Mármint a gép oldalán lévő gumikötényre gondolok. Azon volt era tégla ilyen vékony fajta.
Kis segítségre szorulok: az első képen látható 10mm körüli lemez az ékpáncélzatttól 5-10 cm-re mire is szolgál???
ATGM/HEAT(kumulatív)/drón-pottyantott-akármi elműködtetésre kevés a távolság, védelemnek kevés a lemez vastagság, ???
Talán arra tudok gondolni, hogy kis kaliberek megfog, jogy a ögötte lévő ERA (az van mögötte egyáltalán?) ne működjön el!
... esetleh!
Ötlet?
.
OFF:Felülről is Kontakt-1-el rakták meg:

Az a baj, hogy ez is kevés. Annyira gyengén védettek felülről a harckocsik, hogy nincs az az ERA mennyiség ami eleg.OFF:
lassan több robbanóanyag lesz kint mint bent![]()
Azon gondolkozom, hogy a plusz súlytól ezek lassan átcsúsznak a nehéz harckocsi kategóriába.OFF:
lassan több robbanóanyag lesz kint mint bent![]()
Nincs már ilyen. A múzeumokban találsz ilyesmit csak.Azon gondolkozom, hogy a plusz súlytól ezek lassan átcsúsznak a nehéz harckocsi kategóriába.
Oké, de elméletben létezik.Nincs már ilyen. A múzeumokban találsz ilyesmit csak.

Elméletben sem húzhatóak rá ezek a kategóriák az MBT-kre.Oké, de elméletben létezik.![]()
Az nem számít.Elméletben sem húzhatóak rá ezek a kategóriák az MBT-kre.
Valaki szeret még a -30, 30-50, 50+ kategóriákban gondolkozni.
Nagyon kicsi a T-90M, nincs az 60 tonna, de 50-nél biztosan több.T-90M
![]()
Inkább 30-55 (60), 60+ tonna.
Mások a körülmények.Leo 2 motorjának van 12 meg 16,de 6 hengeres mozdony,meg hajómotor változatai is.Több nagyságrendnyi különbség van élettartamban azok,meg a hk motor változat között.
Ahogy a V2 motorcsaládnak is vannak polgári erőgépváltozatai is,és azok szintén sokkal tovább birják.De nem is 1100,hanem 3-400 lóerő van csak kihozva belőlük.Meg nem öntött alu,hanem vas.
Puma motorját összehasonlitani a V92vel meg elég szerencsétlen dolog,mert a V92 hk motor.Nem is férne be a Pumába.MTU 883 az újabb motorok közül a V92 ellenpárja.
Régen sokmindenben használták a V2 motorcsaládot.Műszaki járművekben,tüzérségi vontatókba,bányagépekbe,stb.Ma már nem használják sehol.Szerintem nincs civil verzoíja,az amire te gondolsz,az Jumz motor,a Kirovec traktorokban volt,sok évtizeddel ezelőtt, ma már a nyugati piacokra nyugati motorokkal szerelik a Kiroveceket,saját,meg a nem zöldbuzi piacokra meg Orosz motorokkal.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..