.
.
A harckocsis resz igen, bar annyit azert hozzatennek, hogy a sebteben az ismeretlen technikara kikepzett, angolul alig tudo ukranok nagyon rossz, felrevezetö reklamot jelenthetnek a nyugati hadiiparnak. (többek között ezert sem adnek nekik F-16-ost, mert az a Lockheednek komoly presztizsveszteseg lesz.)
.
(A SUV viszont nem terepjaro. SUV = sportcélú haszonjármű (Sport Utility Vehicle). Nagyon jo jarmukategoria, mert jol pakolhato pl nyaralaskor, sokkal esztetikusabb, mint egy halottaskocsi kullemu kombi (plane ha fekete is a kombi), ha pedig a hatso uleseket döntöd, barmit hazaviszel vele. Kenyelmes beulni, jo a magas ulespozicio, es jol felszerelten jol megy autopalyan, aktiv futomuvel stabil a kanyarokban. Az emeltebb felepites meg jo, mert nem azonnal koccolod le az orraval a magasabb padkat, es nem ijed meg az elsö magasabb fekvörendörtöl sem. Az összkereke se arra jo, hogy a sarban szarakodj vele, hanem hogy telen a havas idöben jobban tudj vele menni. Öszinten hanyan jarnak "terepre" az autojukkal? Halasz, vadasz, erdesz? 0.1% se. Meg valamennyi adrenalinos ember, aki hobbibol nyakig sarban terepezik szorakozaskeppen? Visszaterö közismert "erv", hogy a SUV nem valo a saros terepre. Erre azt mondom, lexarom a sarazast, eszembe sincs "terepre" jarni, nincs nekem ott semmi dolgom, de a kocsinak sem ez a celja. Aki a SUV-ot terepjaronak hiszi, az felreerti a kategoria celjat.)