11. perctől érdemes nézni.
A nárcisztikus személyiség zavar bemutatása, és annak elemzése, miért lett gyakorlatilag népbetegség.
A nárcisztikus személyiség zavar bemutatása, és annak elemzése, miért lett gyakorlatilag népbetegség.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Folytassuk itt, mert kivágnak, mint herélt a magas "C"t..."..... a lelked is a vállalatot illeti meg.... "
Szerintem ez így önmagában nem állja meg a helyét. Ugyanis, az "emberi faj" mint olyan nem értelmezhető homogén csoportként sem életmódját tekintve, se anyagi lehetőségeit nézve, sem pedig iskolázottságát kontra élettapasztalatát alapul véve. Vagyis azt mondanám, inkább, hogy a fejlettség, most ezt nem bontanám ki, mámorában élők, akik a természet-valóság élményt a közösségi média által "tapasztalják" meg, azokra ez érvényes lehet, míg az aki a saját bőrén érzi az északok dinamikus változását, szinkronban él a környezetével, arra ez nem igaz. Amúgy meglepő módon a szegénység az ami a pazarlás ellen leghatékonyabban felléphet...Sokszor leírtam már, hogy szerintem az ember fajként, nagyobb-kisebb közösségekként és egyénként is rendre a legfontosabb jelenségeket,tendenciákat nem ismeri fel időben, s pláne nem reagál időben és megfelelő módon, hanem leginkább minden probléma megoldással újabb, még súlyosabb problémákat generál. (Pl. ólmozott benzin, azbeszt, mikroműanyagok, antibiotikumok, vegyszerezés, zöld energia, elektromos autózás, növekedésre alapozott gazdaság, cigaretta - e-cigaretta, energiaital stb., stb.).
Igen.Ez a "lelked is a vállalatot illeti meg"
idézet az "I loaded 16 tons.." cimű dalból, ahol azt énekli, hogy "I owe my soul to the company store"?
Liptói hegyek meg jók, vannak ott is, de azok túrázókTömegturizmus, insta- és tiktok sztárok témájához még egy adalék.
Fotós ismerős a Dolomitokban volt. Instamodell csajok libegővel fel, csipkeblúzba átöltöz (8°C a hegyen), 80 fotó a fotóponton, libegővel le, át a másik fotópontra, és ha ügyes, akkor még van ideje 60-70 tehenes fotóra is. Morskie Oko-nál a csajszi pózol a rózsaszín, szőrös kistatyóval, mutogatja a csicska által kezelt telefonba. Értem én, olcsóbb, mint megfizetni Palvin Barbit, meg az is lehet, h több emberhez eljut, mint a TV reklám, de valahol megöli a túrázást, természetjárást. Alig van már hely, ahol nem ilyen tömeg van.
Nahát, eddig a közvetett cenzus jellege fel se tűnt a dolognak.Hát, ez elkezdődött, az önkormányzatok már állíthatnak feltételeket a beköltözni szándékozók elé (cenzus, iskolai végzettség). Mondjuk szerintem alkotmányellenes, de mivel népszerűséget hoz, pár helyen már éltek vele. Pedig szerintem ez fog az általad - és senki által - nem kívánt anarchiához és belső feszültségekhez vezetni, a szabad költözködési jogától és lehetőségétől megfosztásra kerülők által...
És ha az önkormányzat azt mondja, nincs infrastruktúra (elég rendőr, térfigyelő kamerák, stb), hogy a statisztikailag valószínűsíthető betelepülőkkel érkező extra biztonsági rizikókat kezelje, akkor mi van? Kivel meccselje le?Szerintem meg nem a beköltözők milyenségét kell szabályozni, hanem az infrastruktúra-fejlesztéssel kell összekötni törvényileg. Akkor lehet beköltözni, ha a közművek bővülése, teherbírása ezt lehetővé teszi. Nem válogatni - hiszen szabad munkavállalás, lakhatáshoz való jog van - az emberek között bármiféle alapon, hanem az önkormányzat felméri, hogy ennyit bír a település infrastruktúrája, oktatási-orvosi lehetőségei, innentől a fejlesztésig nincs beköltözés. Aztán lemeccseli az állammal, hogy saját erőből kell-e megoldania a bővítést, vagy az állam érdeke is, hogy az adott település fejlődjön, és beszáll a költségekbe a bővülő lakosság arányában növekvő adóbevételek reményében. Esetleg nem csak a betelepíteni szándékotzott cégeket támogatja adóforintokkal és -kedvezményekkel, hanem emeli a városok befogadóképességét is az infrastruktúra fejlesztésével, és nem a távol-keleti munkavállalóknak felhúzott munkásszállókban látja a megoldást.
Azért kicsit olvasgasd a mi rendszerunket, a győztes annyi kompenzációt kap hogy simán kétharmada lesz 50 százalékos listás eredménnyel. Vagyis mindent visz.Nem. Ha a győztes mindent vinne, akkor nem lenne lista.
Ha jól emlékszem, az angoloknál van ilyen, hogy minden vk.-ban a legtöbb szavazatot kapó kap széket, a többi meg mehet a fenébe.
Azért kicsit olvasgasd a mi rendszerunket, a győztes annyi kompenzációt kap hogy simán kétharmada lesz 50 százalékos listás eredménnyel. Vagyis mindent visz.
Ez addig tetszetős bárkinek, amíg rajta kívülálló ok miatt át nem kerül a jogfosztott oldalra...Nahát, eddig a közvetett cenzus jellege fel se tűnt a dolognak.
Ez így most még jobban tetszik.
Erre annyi, de annyi jó rasszista imagemacróm vanSzerintem ez így önmagában nem állja meg a helyét. Ugyanis, az "emberi faj" mint olyan nem értelmezhető homogén csoportként sem életmódját tekintve, se anyagi lehetőségeit nézve, sem pedig iskolázottságát kontra élettapasztalatát alapul véve. Vagyis azt mondanám, inkább, hogy a fejlettség, most ezt nem bontanám ki, mámorában élők, akik a természet-valóság élményt a közösségi média által "tapasztalják" meg, azokra ez érvényes lehet, míg az aki a saját bőrén érzi az északok dinamikus változását, szinkronban él a környezetével, arra ez nem igaz. Amúgy meglepő módon a szegénység az ami a pazarlás ellen leghatékonyabban felléphet...
A kormánnyal. A közrend biztosítása a rendőrség feladata, az elégséges rendőri jelenlét/technikai felügyelet megoldása nem az önkormányzat hatásköre, maximum besegít a költségek terén.És ha az önkormányzat azt mondja, nincs infrastruktúra (elég rendőr, térfigyelő kamerák, stb), hogy a statisztikailag valószínűsíthető betelepülőkkel érkező extra biztonsági rizikókat kezelje, akkor mi van? Kivel meccselje le?
Én azt gondolom, egy település is kell, hogy rendelkezzen olyan jogkörökkel, amely megszabhatja kit enged be és kit nem. Szimplán mert az is egy közösség, és ez önrendelkezési ügy.
Milyen érdekes, pont emiatt gondolom, hogy az önkormányzatoknak ez egy jó eszköz arra, hogy védekezzenek.A kormánnyal. A közrend biztosítása a rendőrség feladata, az elégséges rendőri jelenlét/technikai felügyelet megoldása nem az önkormányzat hatásköre, maximum besegít a költségek terén.
Erős ütközés van a szabad munkavállalás, szabad költözés, lakhatáshoz való jog, mint alapjog v.ö.: "Az Emberi jogok egyetemes nyilatkozata (25.cikk, 1. bekezdés) és a Gazdasági, szociális és kulturális jogok egyezségokmánya (11. cikk, 1. bekezdés) a megfelelô életszínvonalhoz való jog tényleges élvezete elôfeltételeként azonosítja többek között a mindenkit megilletô lakhatáshoz való jogot"; és az önkormányzat, mint onálló entitás önrendelkezési joga között.
Hogy hova vezet, ha a települések nem engedik be mondjuk a büntetett előéletű, és/vagy bizonyos iskolai végzettséggel nem rendelkező, bizonyos vagyoni helyzetet el nem érő embereket? Gyere ide Borsodba, és menj át a határmenti szlovák települések szergregátumai közelébe. Csak állandó rendvédelmi intézkedések által, úgy is nehezen tartható fenn a közbiztonság, és jobbára csak a nappali időszakban. Mivel az ilyen telepeken a népszaporulat messze meghaladja a normál európai mértéket, csak idő kérdése a szélesebb konfrontáció.
Ez addig tetszetős bárkinek, amíg rajta kívülálló ok miatt a szomszédjába költöznek olyanok is, akiknek ő nem kíván a szomszédja lenni.Ez addig tetszetős bárkinek, amíg rajta kívülálló ok miatt át nem kerül a jogfosztott oldalra...
Ez a savanyú a szőlő avagy a szomszéd fűje mindig zöldebb tipikus esete.Azért kicsit olvasgasd a mi rendszerunket, a győztes annyi kompenzációt kap hogy simán kétharmada lesz 50 százalékos listás eredménnyel. Vagyis mindent visz.
Nem a győzteskompenzáció miatt van ez, hanem a vegyes választási rendszer miatt. A győztes kompenzáció maximum 2-3 parlamenti hely sorsáról dönt a 199-ből. Az ok amiért a FIDESZ-KDNP 54%-os listás eredménnyel mégis 2/3-os többséggel rendelkezik, hogy a 106 egyéni körzetből elvitt 87-et, tehát kb. a 82%-át az egyéni képviselő mandátumoknak. Erre jön még a fennmaradó 93 listás parlamenti hely 54%-a (mint FIDESZ-KDNP országos listás eredménye), ebből jön ki a 2/3-os Országgyűlési többség. Nagyon-nagyon-nagyon leegyszerűsítve: (54%+82%)/2=68%. Ha nálunk is sima többségi választási rendszer lenne, mint az olyan fasiszta diktatúrákban mint például USA, Kanada, Egyesült Királyság, Ausztrália, akkor a kormánypártnak most 82%-os többsége volna. És ilyenkor persze mindig jön a válasz, hogy legyen tisztán arányos választási rendszer. Csak az éppen kb. 10-15 párti parlamentet és 1-2 évente összeomló kormányt eredményez, mint Bulgária, Szlovákia vagy Izrael. Az eddigi történelmi tapasztalatok szerint a sima többségi választási rendszerekben vagy vegyes választási rendszerekben van a legnagyobb esély jó kormányzásra és sikeres országra. Persze van ahol ez még így sem sikerül, de ott inkább a népen múlik, nem választási rendszeren.Azért kicsit olvasgasd a mi rendszerunket, a győztes annyi kompenzációt kap hogy simán kétharmada lesz 50 százalékos listás eredménnyel. Vagyis mindent visz.
Így van, ugyan ezt leírtam nekik én is egy hete, aki nem akarja megérteni, az ezt se fogja hiába szájbarágós a tied már aztán számokkal tényleg.Nem a győzteskompenzáció miatt van ez, hanem a vegyes választási rendszer miatt. A győztes kompenzáció maximum 2-3 parlamenti hely sorsáról dönt a 199-ből. Az ok amiért a FIDESZ-KDNP 54%-os listás eredménnyel mégis 2/3-os többséggel rendelkezik, hogy a 106 egyéni körzetből elvitt 87-et, tehát kb. a 82%-át az egyéni képviselő mandátumoknak. Erre jön még a fennmaradó 93 listás parlamenti hely 54%-a (mint FIDESZ-KDNP országos listás eredménye), ebből jön ki a 2/3-os Országgyűlési többség. Nagyon-nagyon-nagyon leegyszerűsítve: (54%+82%)/2=68%. Ha nálunk is sima többségi választási rendszer lenne, mint az olyan fasiszta diktatúrákban mint például USA, Kanada, Egyesült Királyság, Ausztrália, akkor a kormánypártnak most 82%-os többsége volna. És ilyenkor persze mindig jön a válasz, hogy legyen tisztán arányos választási rendszer. Csak az éppen kb. 10-15 párti parlamentet és 1-2 évente összeomló kormányt eredményez, mint Bulgária, Szlovákia vagy Izrael. Az eddigi történelmi tapasztalatok szerint a sima többségi választási rendszerekben vagy vegyes választási rendszerekben van a legnagyobb esély jó kormányzásra és sikeres országra. Persze van ahol ez még így sem sikerül, de ott inkább a népen múlik, nem választási rendszeren.
Annó igy vettem olcsón telket.Ez addig tetszetős bárkinek, amíg rajta kívülálló ok miatt a szomszédjába költöznek olyanok is, akiknek ő nem kíván a szomszédja lenni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..