• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

W

Wilson

Guest
AKSUNGUR

Publikálva: 2019. május 5-én



AKSUNGUR MALE osztályú UAV rendszer: hírszerzési, megfigyelési, felderítési és támadási műveleteket képes végrehajtani minden időjárási körülmények között éjjel-nappal; EO / IR, SAR és Signal Intelligence (SIGINT) képességekkel rendelkező közepes magasságú, hosszú távú, pilóta nélküli légi járműrendszer, amely különféle elektronikus felderítőrendszereket és különféle levegő-föld fegyverrendszereket képes szállítani. Két darab, turbófeltöltéssel ellátott PD-170 dízelmotorral rendelkezik, amelyek elérhetik a 40 000 láb tengerszint feletti magasságot, és akár 40 óráig is a levegőben tud maradni ezáltal lehetővé válik a legigényesebb műveletek elvégzése is.



A rendszer jellemzői:

  • Teljes autonóm működés
  • Kettős redundáns automatikus repülésvezérlő rendszer
  • Kettős redundáns automatikus felszállási és leszállási rendszer
  • Kettős redundáns elektromos áramtermelő rendszer
  • DO-178B kompatibilis szoftver
  • DO-254 kompatibilis hardver
  • A földi vezérlőállomás és az adatkapcsolat kompatibilitása a meglévő ANKA UAV rendszerekkel
  • Jégtelenítő rendszer
  • SATCOM
  • Autonóm visszatérési és leszállási képesség a felszállási bázison kapcsolat vesztés esetén
  • Összecsukható leszállító hajtómű
  • Kompozit felépítés
  • Integrált üzemanyagtartály
aksungur-konseptler-2.jpg


Műszaki adatok:
Szárnyfesztávolság 24 m
Hossz 11,6 m
Magasság 3,1 m
Támadás / Naval Patrol Mission 12 óra 25 km-en, 750 kg külső terheléssel
Signal Intelligence Mission 24 óra 35 km-en, 150 kg hasznos terheléssel
Maximális felszállási súly 3300 kg
Motor Tipi PD-170 dupla turbó dízel
Motor erő 2 × 170 LE (tengerszint, ISA)
Maximális magasság 40.000 láb (MSL)
Hasznos teherbírás 750 kg
Defence-Turk-FMK-Aksungur.jpeg


Elektronikai rendszerek

  • Kép intelligencia
    • Elektromos optikai / infravörös / lézermutató / lézeres távolságmérő kamera
    • A SAR / GMTI-ISAR
    • Széles körű megfigyelő kamera
  • Signal Intelligence (SIGINT)
    • COMINT/DF(HF/VHF/UHF)
    • ESM / ELINT
  • Adat kapcsolat
    • Műholdas kommunikáció (SATCOM)
    • Személyzeti helymeghatározó rendszer (PLS)
    • V/UHF Rádió
    • Kommunikációs szolgáltatás Pod
  • Hasznos tengeri járőr
    • A SAR / GMTI-ISAR
    • Automatikus azonosító rendszer
    • MAD
  • Fegyverrendszerek
    • 3 db fegyverpilon 500 kg, 300 kg és 150 kg szárnyanként
    • TEBER-81 (lézervezérelt Mk-81)
    • TEBER-82 (lézervezérelt Mk-82)
    • 50-UMTAS
    • MAM-L (LUMTAS irányított rakéta variáns
    • MAM-C (Javelin által irányított rakéta variáns)
    • HKG-3 (precíziós irányítókészlet)
    • UPS (82)
    • Miniatűr bomba
változatok
AKSUNGUR-Genel-Ke%C5%9Fif-Konsepti.png

Alap koncepció
AKSUNGUR-Taarruz-Konsepti.png

Támadó koncepció
AKSUNGUR-SIGINT-Sinyal-%C4%B0stihbarat-Konsepti.png

Hírszerzési koncepció
AKSUNGUR-Deniz-Karakol-Konsepti.png

Tengeri járőr koncepció
 
W

Wilson

Guest
ALPAGU Beater UAV
Író Rasim Anil Kunt
Publikálva 2017. június 1



Az ALPAGU egy rögzített szárnyú UAV-megoldás, amelyet egy személy aszimmetrikus hadviselés vagy terrorizmus elleni területeken is használhat, indítóból lőhető fel, önállóan vagy távirányítóval működhet . Az ALPAGU hatékonyan használható rögzített vagy mozgó célok ellen a beágyazott és valós idejű képfeldolgozási és mély tanulási algoritmusoknak köszönhetően.
Az Alpagu csatár UAV működési távolsága 5 km,rövid idő alatt készen áll a használatra 10 perc alatt már a levegőben tartózkodhat. , Súlya 1,9 kg.

Általános jellemzők:
  • Könnyű és kompakt felépítés
  • Autonóm vagy kézi használat
  • 45 másodperc az előkészítési idő
  • Felderítés megfigyelés és kamikaze feladatprofilok
  • Használható rögzített vagy mozgó célok ellen
Fejlesztő: Defense Technologies and Engineering Inc. (STM)

Technikai előírások:
Működési tartomány 5 km
Utazási sebesség 50 csomó (92,6 km / h)
Maximális sebesség 65 csomó (120,38 km / h)
Súly 1,9 kg
Üzemi hőmérséklet - 20 ° / + 50 ° C
Akkumulátor Li-Po
 
W

Wilson

Guest
SERÇE-1 UAV
Író Rasim Anil Kunt
Publikálva 2017. május 25


leltár



A SERÇE-1 Multi Rotor UAV egy teljesen autonóm repülési rendszer, amelyet különféle hasznos teherrel lehet felszerelni, a feladat igényeitől függően, mint például a közúti forgalmi információk és a határbiztonság, különös tekintettel a megfigyelési és hírszerzési feladatokra. A SERÇE-1, arra fejlesztettek ki, hogy nehéz körülmények között dolgozzon, nagy teherbírási képessége mellett, nappal és éjszaka is képes működni a beépített kamerájával.

Felhasználó: Török fegyveres erők


A rendszer jellemzői

  • Súly: <6,5 kg
  • Repülési idő:> 30 perc (1 kg hasznos teherrel)
  • Utazó sebesség: 45 km / h
  • Kommunikációs tartomány:
    • 3 km (standart)
    • > 5 km
  • Szolgálati magasság: 10 000 láb
  • Összecsukható fogantyúk
  • Redundáns motor felépítése
  • Lézerrel támogatott leszállási rendszer
  • Autonóm felszállás és leszállás
  • Teljes autonóm navigáció
  • Egypontos célzás
  • Útpont-követés
  • A misszióterv változása repülés közben
  • Automatikus hazatérés, ha a kapcsolat megszakad
  • Intelligens akkumulátorkezelés (Képesség a bázisra történő visszatérésre vonatkozó automatikus döntéshez az akkumulátor töltöttségi szintjének és aza bázis távolságának az értékelésével)
Környezeti feltételek

  • Működési hőmérséklet: -20 ° C / + 52 ° C
  • Szélállóság: 54 km / h
  • Védettség: IP52
Hasznos teher

  • Beépített 3 tengelyes Gyro-stabilizált gimbal
  • Fúziós képfeldolgozó technológia, amely lehetővé teszi a hőkamera és a nappali kamera képeinek egyidejű monitorozását
  • Hiperspektrális kamera (opcionális)
Földi irányító állomás

  • Katonai típusú taktikai térkép támogatás
    (RASTER és DTED kompatibilis)
  • Feladatterv feltöltése és mentése
  • A hordozható földi állomásrendszerekbe integrálható szerkezet
  • Integrációs struktúra a parancsnoki és irányító rendszerekhez
  • Digitális hálózat alapú kommunikáció
  • Valós idejű videó megtekintése és rögzítés
 
W

Wilson

Guest
Elkészült az Akıncı TİHA második prototípusa
Író Ahmet Alendar
Publikálva 2020. április 10-én








Elkészült az AKINCI támadó pilóta nélküli légi jármű (TİHA) második prototípusa, amelyet a Baykar Defense mérnökei terveztek, és hamarosan végrehajtja az első repülését. Ezt a Baykar védelmi műszaki vezetője Selçuk Bayraktar Akıncı jelentette be.

Bayraktar Akıncı rendszer általános információk

Az Akıncı TİHA, amely hosszabb és szélesebb, mint a Bayraktar TB2, szárnyának szélessége 20 méter egyedi szárnyszerkezettel rendelkezik és számos hazai fejlesztésű okos fegyver szállítására képes. Az Akıncı egyedülálló mesterséges intelligencia rendszerének köszönhetően fejlett repülési és diagnosztikai funkciókat kínál a felhasználók számára.

EVQe9yaXgAI6GwW


Az Akinci, amelynek célja, hogy osztályában vezető szerepet töltsön be, hasonlóan a TB2-hez, a vadászrepülők néhány feladatát is elvégzi. Sokkal fejlettebb elektronikus felderítő rendszereket és fegyver rendszereket hordozhat ,így például(a teljesség igénye nélkül) levegő-levegő radarokat, és szintetikus apertúra-radart. Légibombázást Akıncı-vel is végrehajthatunk, amely csökkenti a katonai repülőgépek terheit. A hazai fejlesztésű levegő-levegő rakétákkal felszerelt Akıncı UAV levegő-levegő küldetésekben is felhasználható.

A Bayraktar Akıncı olyan támadó pilóta nélküli légi járműrendszert, amely osztályának legfejlettebb technológiai rendszerévé akar válni,A következő hazai fejlesztésű illetve nemzetközi fegyverrendszereket hordozhatja: MAM-L, MAM-C, Javelin, L-UMTAS, Bozok, MK-81, MK-82, MK- A 83. sz. Szárnyas irányítókészlet (KGK) -MK-8 Gökdoğan, Bozdoğan, SOM-A.

EVQe_eQXkAIeip-


A Bayraktar Akıncı akár 40 ezer láb tengerszint feletti magasságba is felemelkedhet és 24 órán át is a levegőben maradhat, hasznos teherbíró képessége akár 1350 kilogramm is lehet.
ak%C4%B1nc%C4%B1-tiha4.jpg


Alapvető repülési teljesítménykritériumok
  • 40 000 láb repülési magasság
  • 24 órás tartózkodás a levegőben
  • 150 km kommunikációs tartomány
  • Teljesen automatikus repülésvezérlés és 3 redundáns autopilot rendszer (hármas redundáns)
  • Teljesen automatikus leszállás és felszállás funkció, a földi rendszerektől függetlenül
  • Navigációs funkció belső érzékelő-fúzióval, GPS-függőség nélkül
ak%C4%B1nc%C4%B1-tiha1.jpg


AKINCI UAV műszaki specifikációk:
  • Levegőben: 24 óra
  • Magasság: 40 000 láb
  • Hasznos terhelés: 1.350 Kg (900 kg külső - 450 kg belső)
  • Felszállási súly: 4,5 tonna
  • Szárnyszélesség: 20 m
  • Motor: 2 × 900 LE turboprop
  • Adathálózat: LOS \ SATCOM
  • Radar: Milli AESA (Hava / SAR)
  • Elektronikus hadviselés: elektronikus támogatás Pod
  • Fegyverek: MAM-L, MAM-C, Javelin, L-UMTAS, UMTAS, Bozok, MK-81, MK-82, MK-83, Precíziós útmutatókészlet (HGK), Szárnyas irányítókészlet (KGK) -MK-82, Teber-82, Gökdoğan rakéta, Bozdoğan rakéta, SOM-A,
AKINCI SİHA képességek:
  • Elektronikai hadviselés
  • SAR
  • EO \ IR
  • Széles körű megfigyelés



  • Ak%C4%B1nc%C4%B1-Teknofest-Baykar.jpg
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 343
36 224
113
Ezekből kellene Erdoganéktól vásárolni Eyder Yalcinok helyett.
 
W

Wilson

Guest
TEBER irányítókészlet
Író Rasim Anil Kunt
Publikálva 2017. május 25


leltár



A TEBER egy lézervezérlő készlet, amelyet az MK-81 és az MK-82 általános célú bombákba integráltak a találati pontosság növelése érdekében. A TEBER az általános célú bombákat intelligens fegyverrendszereké alakítja, az inerciális mérőegység (MOU), a globális helymeghatározó rendszer (KKS) és a félig aktív lézeres keresőfej (LAB) felhasználásával.



A TEBER farok szakasz inerciális mérőegységből (MOU) és globális helymeghatározó rendszerből (KKS) áll, és amelyet a terepi felhasználó nagyon gyorsan integrálhat a bombába. A stabilitás és a felhajtóerő mellett a bomba testén lévő bélések nagy manőverezőképességet biztosítanak a terminálvezetési szakaszban is.

A TEBER moduláris kialakítása gazdaságos és innovatív funkciókat kínál. A félig aktív lézer-kereső fej (LAB), amelyet bármikor a bomba orrához rögzíthet, pontos találati képességet biztosít a fegyverrendszer számára mozgó célok ellen. Lehetőség van közelségérzékelők hozzáadására a Lézeres kereső fejléc (LAB) szakaszhoz.

Technikai előírások
Irányítási módok AÖB AÖB + KKS AÖB + KKS + LAB AÖB + LAB
Robbanófej: MK-81, MK-82
Kereső: Lézeres kereső fejléc (LAB)
Megközelítés érzékelő 2-15m
Indítási távolság (Min, Max) 2-28 km
Pontosság <3m
Manőverezhetőség ± 3 g
Mozgó célképesség <50 km / h
Súly (TEBER-82, TEBER-81) ~270 kg (595 lb), ~155 kg (345 lb)
Hossz (TEBER-82, TEBER-81) 2,65 m (104 ″), 2,1 m (81,5 ″)
Gyártó: ROKETSAN
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 938
113
A TEBER egy lézervezérlő készlet, amelyet az MK-81 és az MK-82 általános célú bombákba integráltak a találati pontosság növelése érdekében. A TEBER az általános célú bombákat intelligens fegyverrendszereké alakítja, az inerciális mérőegység (MOU), a globális helymeghatározó rendszer (KKS) és a félig aktív lézeres keresőfej (LAB) felhasználásával.

Az oroszok erre sem jöttek rá pedig van buta bombájuk lenne mit átalakítani .
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 324
96 648
113
Elemzés: A drónok Törökország általi használata Líbiában
https://www.armyrecognition.com/ana...es_by_turkey_in_libya_is_a_game-changing.html


Anka-S attack drone
Analysis_the_use_of_drones_by_Turkey_in_Libya_is_a_game-changing_2.JPG


Bayraktar TB2 attack drone
Analysis_Bayrakkar_TB-2_UAVs_used_by_Turkey_in_Libya_is_a_game-changing.jpg


Gugli
Ben Wallace, a brit honvédelmi miniszter, hivatkozva Törökországban a közelmúltban Szíriában és Líbiában alkalmazott helyileg gyártott pilóta nélküli légi járművek (UAV) használatára, elmondta: Ben Wallace brit védelmi miniszter kijelentette: „Még ha a követelések fele is igaz is, a következmények játékváltoztatók”. , A Daily Sabah jelentése.

Ben Wallace július 15-én beszédet tartott a légiközlekedési és űrhajózási konferencián, amelyben kiemelte a védelmi technológiák jövőjét, az élenjáró légi és űrtechnikát, a folyamatosan változó és gyorsan fejlődő technológiák korszakában, állandó versenyhelyzetben. környezet. A honvédelmi miniszter hangsúlyozta a jövő légi és űrkörnyezetével kapcsolatos munka sürgősségét és fontosságát, akár 2050-ben is lehet, kiemelve az ilyen technológiák más példaértékű országok általi alkalmazásának értékelését, állítja a Daily Sabah.

„Mások tanulságait kell megnéznünk. Nézze meg, hogyan működik Törökország Líbiában, ahol 2019 közepe óta használta az UAV-okat. Tavaly júliusban megtámadták a líbiai nemzeti hadsereg által irányított Jufrah repülőteret, több parancsnoki és irányító csomópontot, valamint két szállító repülőgépet elpusztítva ”- példázta.

Törökország jelentős növekedést mutatott az UAV kapacitásainak a terepen történő felhasználása során, különösen a Szíriából és Líbiából származó forgalmazott felvételek során, amelyekben a török drónok által vezetett műveletek során a Bashar Assad rezsim tankjai, az orosz gyártású légvédelmi rendszerek és a líbiai marsall Khalifa Haftar katonai felszerelései megsemmisültek. . "Vagy mérlegelje Törökország részvételét Szíriában és az elektronikus hadviselés, az enyhén fegyveres drónok és az intelligens lőszerek használatát a tartályok, páncélozott autók és légvédelmi rendszerek megállítása érdekében a pályájukon" - mondta tovább Wallace.

Legutóbb, 2020 februárjában, egy asszadi rezsim támadása nyomán, amely 34 török katonát ölt meg, és több tucatot megsebesített Szíriában, közvetlenül Törökország déli határán túl, a belföldi drónokat, nevezetesen a Baykar Makina Bayraktar TB2 és a Turkish Aerospace Industries Inc. ( TAI) Az Anka-S súlyos károkat okozott Assad rezsim elemeinek, mindent elárasztva a tankoktól és a légvédelmi rendszerektől a takaróig, valamint a katonai bázisokig és a vegyi hadviselés raktáráig - emlékeztet a Daily Sabah. A jelentések szerint az Assadi rezsim súlyos veszteségeket szenvedett: „3000 katona, 151 tank, nyolc helikopter, három drón, három vadászgép és teherautó, nyolc légvédelmi rendszer és egy parancsnokság a többi katonai felszerelés és létesítmény között” - hangsúlyozta Ben Wallace.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 640
113
Elemzés: A drónok Törökország általi használata Líbiában
https://www.armyrecognition.com/ana...es_by_turkey_in_libya_is_a_game-changing.html


Anka-S attack drone
Analysis_the_use_of_drones_by_Turkey_in_Libya_is_a_game-changing_2.JPG


Bayraktar TB2 attack drone
Analysis_Bayrakkar_TB-2_UAVs_used_by_Turkey_in_Libya_is_a_game-changing.jpg


Gugli
Ben Wallace, a brit honvédelmi miniszter, hivatkozva Törökországban a közelmúltban Szíriában és Líbiában alkalmazott helyileg gyártott pilóta nélküli légi járművek (UAV) használatára, elmondta: Ben Wallace brit védelmi miniszter kijelentette: „Még ha a követelések fele is igaz is, a következmények játékváltoztatók”. , A Daily Sabah jelentése.

Ben Wallace július 15-én beszédet tartott a légiközlekedési és űrhajózási konferencián, amelyben kiemelte a védelmi technológiák jövőjét, az élenjáró légi és űrtechnikát, a folyamatosan változó és gyorsan fejlődő technológiák korszakában, állandó versenyhelyzetben. környezet. A honvédelmi miniszter hangsúlyozta a jövő légi és űrkörnyezetével kapcsolatos munka sürgősségét és fontosságát, akár 2050-ben is lehet, kiemelve az ilyen technológiák más példaértékű országok általi alkalmazásának értékelését, állítja a Daily Sabah.

„Mások tanulságait kell megnéznünk. Nézze meg, hogyan működik Törökország Líbiában, ahol 2019 közepe óta használta az UAV-okat. Tavaly júliusban megtámadták a líbiai nemzeti hadsereg által irányított Jufrah repülőteret, több parancsnoki és irányító csomópontot, valamint két szállító repülőgépet elpusztítva ”- példázta.

Törökország jelentős növekedést mutatott az UAV kapacitásainak a terepen történő felhasználása során, különösen a Szíriából és Líbiából származó forgalmazott felvételek során, amelyekben a török drónok által vezetett műveletek során a Bashar Assad rezsim tankjai, az orosz gyártású légvédelmi rendszerek és a líbiai marsall Khalifa Haftar katonai felszerelései megsemmisültek. . "Vagy mérlegelje Törökország részvételét Szíriában és az elektronikus hadviselés, az enyhén fegyveres drónok és az intelligens lőszerek használatát a tartályok, páncélozott autók és légvédelmi rendszerek megállítása érdekében a pályájukon" - mondta tovább Wallace.

Legutóbb, 2020 februárjában, egy asszadi rezsim támadása nyomán, amely 34 török katonát ölt meg, és több tucatot megsebesített Szíriában, közvetlenül Törökország déli határán túl, a belföldi drónokat, nevezetesen a Baykar Makina Bayraktar TB2 és a Turkish Aerospace Industries Inc. ( TAI) Az Anka-S súlyos károkat okozott Assad rezsim elemeinek, mindent elárasztva a tankoktól és a légvédelmi rendszerektől a takaróig, valamint a katonai bázisokig és a vegyi hadviselés raktáráig - emlékeztet a Daily Sabah. A jelentések szerint az Assadi rezsim súlyos veszteségeket szenvedett: „3000 katona, 151 tank, nyolc helikopter, három drón, három vadászgép és teherautó, nyolc légvédelmi rendszer és egy parancsnokság a többi katonai felszerelés és létesítmény között” - hangsúlyozta Ben Wallace.
Ezt a vegyifegyvert nem tudják elengedni.
 
R

Ruby de Puteaux

Guest

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 172
10 612
113
Nagyon durva az a reklám amit a török (és izraeli) drónok kapnak a mostani örmény-azeri háborúból.
Vajon várható a gyors elterjedésük? Esetleg esély hogy mi vásároljunk ilyet?
Úgy tűnik számomra, hogy ezek az eszközök a harci helikoptert teljesen kiválthatják, ha jól látom. Meg talán a könnyű harci repülőgépek kategóriát is. Nyilván egy vadászgép számara csemege, csak az egy repülő százados vadászlégierők korában egy pár száz méter magasan repkedő célt nem feltétlen lehetséges minden pillanatban követni, lelőni.
https://en.wikipedia.org/wiki/TAI_Anka
6 darab 3 irányító készlettel 240 millió dollár

https://en.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2#cite_note-1
https://jamestown.org/program/ukraine-buys-advanced-turkish-strike-drones/
12 darab 69 millió fegyverzettel

https://en.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_Tactical_UAS
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 545
84 898
113
Akinci, a második protó a török-ukrán(csak a hajtómü) drón

 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 545
84 898
113
Befejeződtek a legújabb török drón tesztjei. A Turkish Aerospace Industries újdonsága az "Aksungur" 50h-t képes a levegőben tartózkodni, 12 km magasan, 12 irányított rakétát hordoz. Hamarosan rendszerbe állítják.
120735369_3594839373915175_8304129556095666299_n.jpg
 
W

Wilson

Guest
Befejeződtek a legújabb török drón tesztjei. A Turkish Aerospace Industries újdonsága az "Aksungur" 50h-t képes a levegőben tartózkodni, 12 km magasan, 12 irányított rakétát hordoz. Hamarosan rendszerbe állítják.
120735369_3594839373915175_8304129556095666299_n.jpg

Aztán irány Szíria,Karabah bár én azon sem lepődnék meg,hogy ha már a karabahi "tesztpályán" feltünt volna.
 

PavolR

Well-Known Member
2020. július 2.
5 602
14 812
113
Befejeződtek a legújabb török drón tesztjei. A Turkish Aerospace Industries újdonsága az "Aksungur" 50h-t képes a levegőben tartózkodni, 12 km magasan, 12 irányított rakétát hordoz. Hamarosan rendszerbe állítják.
120735369_3594839373915175_8304129556095666299_n.jpg
Már nagyon kellenének valamiféle drón ellenes drónok, amelyek ezek ellen ólcsón felugyelnék / pásztáznák a légtért. Élég, hogy olyan nagyok legyenek, hogy ezt elbírják:
D2K_aSrWwAAg_UF.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 291
113
Már nagyon kellenének valamiféle drón ellenes drónok, amelyek ezek ellen ólcsón felugyelnék / pásztáznák a légtért. Élég, hogy olyan nagyok legyenek, hogy ezt elbírják:
D2K_aSrWwAAg_UF.jpg
Vannak elfogo dronok a honvedseg alkalmazza is azokat de meg a hungaro control is.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 291
113
Azok elle
De azok a drónok nem 8 illetve 12 km magasan repülnek és nincsenek dugig pakolva irányított fegyverzettel.
Az olyanok ellen nem is ellendron kell hanem mistral... :D ha meg megmagasabban repul akkor valami komolyabb... /akkorak mi t egy cesna sot nagyobbak./
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson