19:13-tól van a lényeg, hogy mit csinál egy csapásmérő és hogyan.
Van még egy zavarhatatlan módszer,a CMek TERCOM módszerének továbbfejlesztett változata.Na mondjuk megfelelő látótávolság kell hozzá.Optikai terepazonositást használnak az inerciális elsodródás pontositására,radar helyett-nincs rádióhullám kisugárzás,nincs mit bemérni.Gugli Maps műholdképei állitólag elég adatbázis hozzá.Gyakorlatilag bármilyen repülőeszközre telepithető.19:13-tól van a lényeg, hogy mit csinál egy csapásmérő és hogyan.
Ez volt a GPS és MFD korszak előtti navigáció csúcsa kb. kismagasságon.
- Tudja honnan hova megy.
- Tudja ÉPPEN hol van.
- Az INS sodródása a radar és moving map által korrigálva.
- Ezt TFR módban.
A B-2 nem tudom mikor kapta meg a csillagászati navigációs rendszerét, az a másik véglet, csak 15 km+ magasság kell hozzá.
Viszont zavarhatatlan...
A videón látható HMI kapcsolat egy kisebbfajta csoda volt 1980 magasságában és az, hogy földön előre felprogramozható és beolvasható volt a navigációs terv.
Tornado 2000 was a proposed evolutionary upgrade for Panavia's interdictor in the early 1990s. new chines and intakes were to reduce RCS with a lengthened fuselage and ventral CFT increasing combat range by an estimated 25%. it would however remain only a paper project.Elég durva ötlet a Tornado korszerűsítésére a 90-es évek elejéről. Új "stealth" orrszekció az RCS csökkentésére, új beömlők, és egy törzs alatti CFT, ami 25 %-al növelte volna a hatótávot. Papíron maradt.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..