Tu-95 Bear (Tupoljev, Szovjetunió)

Felkészítés a mai bevetésre

22008099_1986636618245751_8335334980608924254_n.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fishbed
DLJwVt9X0AIKn9t.jpg


A kép két piros pontos. Talán látni.

Balról jövő erős szél lehet, mart a bal kettő (nem a középiskolás WC) hajtóművet más teljesítményen működtetik.

Esetleg Einstein, nem jól konfigurálta a fotonokat fotózás ügyileg. :)
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Python
DLJwVt9X0AIKn9t.jpg


A kép két piros pontos. Talán látni.

Balról jövő erős szél lehet, mart a bal kettő (nem a középiskolás WC) hajtóművet más teljesítményen működtetik.

Esetleg Einstein, nem jól konfigurálta a fotonokat fotózás ügyileg. :)
Nem akarlak elkeseríteni, de a repülőgépeknél az oldalszelet nem hajtómű-teljesítménnyel korrigálják, hanem oldal- és csűrőkormánylapokkal. Egy dugattyús-motoros gépnél még esetleg el is lehetne képzelni amit írsz (ott nagyon gyors a motor-reakció a gázadásra), de nem egy nagyon lassan, sok másodperc alatt felpörgő LGT-hajtómű esetén.
 
A légcsavar által súrolt terület - ez expozíció alatt - kisebbnek tűnt számomra.
Más a rálátási szög a lapátfelületre, továbbá a szenzorhoz képest a gépnek van oldalirányú elmozdulása is. Ezen felül a bal külső hajtóművön a lapátok részben takarásban vannak, így valós felületük pont nem látszik.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Csaszovoj december 17. adása. Orosz távolsági légierő-Tu-95

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed