
Nem akarlak elkeseríteni, de a repülőgépeknél az oldalszelet nem hajtómű-teljesítménnyel korrigálják, hanem oldal- és csűrőkormánylapokkal. Egy dugattyús-motoros gépnél még esetleg el is lehetne képzelni amit írsz (ott nagyon gyors a motor-reakció a gázadásra), de nem egy nagyon lassan, sok másodperc alatt felpörgő LGT-hajtómű esetén.![]()
A kép két piros pontos. Talán látni.
Balról jövő erős szél lehet, mart a bal kettő (nem a középiskolás WC) hajtóművet más teljesítményen működtetik.
Esetleg Einstein, nem jól konfigurálta a fotonokat fotózás ügyileg.![]()
A légcsavar által súrolt terület - ez expozíció alatt - kisebbnek tűnt számomra.Hogy te ezt miből szűrted le, nekem rejtély...
Más a rálátási szög a lapátfelületre, továbbá a szenzorhoz képest a gépnek van oldalirányú elmozdulása is. Ezen felül a bal külső hajtóművön a lapátok részben takarásban vannak, így valós felületük pont nem látszik.A légcsavar által súrolt terület - ez expozíció alatt - kisebbnek tűnt számomra.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..