Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem akarlak elkeseríteni, de a repülőgépeknél az oldalszelet nem hajtómű-teljesítménnyel korrigálják, hanem oldal- és csűrőkormánylapokkal. Egy dugattyús-motoros gépnél még esetleg el is lehetne képzelni amit írsz (ott nagyon gyors a motor-reakció a gázadásra), de nem egy nagyon lassan, sok másodperc alatt felpörgő LGT-hajtómű esetén.
A kép két piros pontos. Talán látni.
Balról jövő erős szél lehet, mart a bal kettő (nem a középiskolás WC) hajtóművet más teljesítményen működtetik.
Esetleg Einstein, nem jól konfigurálta a fotonokat fotózás ügyileg.
A légcsavar által súrolt terület - ez expozíció alatt - kisebbnek tűnt számomra.Hogy te ezt miből szűrted le, nekem rejtély...
Más a rálátási szög a lapátfelületre, továbbá a szenzorhoz képest a gépnek van oldalirányú elmozdulása is. Ezen felül a bal külső hajtóművön a lapátok részben takarásban vannak, így valós felületük pont nem látszik.A légcsavar által súrolt terület - ez expozíció alatt - kisebbnek tűnt számomra.