Type 26 Global Combat Ship fregatt

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 610
4 076
113
Ha nagyon nagyon elakarjak hessegetni akkor a 5 inchel odakuldenek egy time fused lovedek sorozatot az orra ele cca 500 meterre. A pilcsi meg azt latja hogy elotte elkezd az eg felrobbani. Nincs az a pilota aki beleakarna repulni a robbanasba. Alapvetoen nem jellemzo hogy ne tudnal komunikalni vagy ha megis az 99% ban emberi mulasztas ( hatramegy a pilcsi szexualizalni a gep meg automatan repul ) de ezis eleg ritka. No meg ha latszik hogy nem felem tart akkor csak szemmel tartom. Ha felem tart pont akkor is amint lehet megfogom az EOD al es vizualisan beazonositom. Kozben az EW fiuk nezik mi jon ki a gepbol es az civil vagy katoai freki plusz az automatikus konyvtar megmondja sokszor nem csak a masina tipusat de azt is milyen geprol van szo. Aztan meg ott a radar ami folyamatosan nezi nem e indit raketat fegyvert stb. Eleg gyakran elofordul hogy egy nem CVBG hez tartozo felszini flottaegyseg feje folott elrepulnek gepek. Onmagaban nincs ezzel gond bekeben de szeretjuk tudni ki az es ezt nem csak a transponder jele alapjan.

Csak annyi, hogy olyan nem nagyon van, hogy "hatramegy a pilcsi szexualizalni a gep meg automatan repul"
Minden airliner multipilot, vagyis két pilóta kell hozzá, egynek pedig kötelező mindig a fülkében tartózkodni (igen, addig a másik reszelheti a cabin crew tagját :D )
Egyedül csak singe engine turboprop gépen lehetsz pilóta kereskedelmi forgalomban (és semmilyen civil jeten), de ha elhagyod a fülkét valami okból, megfigyelőnek akkor is maradnia kell, pont ilyesmi miatt...
 

DINAMO

Well-Known Member
2017. április 5.
3 365
1 490
113
Csak annyi, hogy olyan nem nagyon van, hogy "hatramegy a pilcsi szexualizalni a gep meg automatan repul"
Minden airliner multipilot, vagyis két pilóta kell hozzá, egynek pedig kötelező mindig a fülkében tartózkodni (igen, addig a másik reszelheti a cabin crew tagját :D )
Egyedül csak singe engine turboprop gépen lehetsz pilóta kereskedelmi forgalomban (és semmilyen civil jeten), de ha elhagyod a fülkét valami okból, megfigyelőnek akkor is maradnia kell, pont ilyesmi miatt...
Itt en a maganjetekre gondoltam.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and dudi

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 610
4 076
113
Es mi van ha a pilota meg az elso tiszt megy hatra ? :)

Akkor együtt mennek a vizsgálóbizottság elé.
Egy személy mndíg köteles a pilótafülkében tartózkodni, pont. Hogy figyeljen, monitorozza a kommunikációs sávokat, meg ugye az orra elé lőtt sorozatokat. Hangrögzítő meg 25 óráinyi anyagot rögzít, így ellenőrizhető.
Ugyan az, mint hogy a hajóhíd sem lehet gondolom üres, ha hasmenésjárvány van sem :D
 

DINAMO

Well-Known Member
2017. április 5.
3 365
1 490
113
Akkor együtt mennek a vizsgálóbizottság elé.
Egy személy mndíg köteles a pilótafülkében tartózkodni, pont. Hogy figyeljen, monitorozza a kommunikációs sávokat, meg ugye az orra elé lőtt sorozatokat. Hangrögzítő meg 25 óráinyi anyagot rögzít, így ellenőrizhető.
Ugyan az, mint hogy a hajóhíd sem lehet gondolom üres, ha hasmenésjárvány van sem :D
Hogy mi a kotelezo meg mi tortenik plane ha senki nem figyel az ket kulon dolog.
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 610
4 076
113
Hogy mi a kotelezo meg mi tortenik plane ha senki nem figyel az ket kulon dolog.

Ja, csak jön egy SAFA/EASA vizsgálat és pont azokat a szalagokat hallgatják le az adott repülésről és már ugrik is a szakszód... A hatóság sem hülye.
Persze lehetnek szabályszegők, de maga az Operation Procedure ezt nem teszi lehetővé, ha betartják. Meg aztán a fülkében magában a marha csinálhat, amit akar :D

https://www.thesun.co.uk/news/20814...-not-wearing-seatbelt-in-sleazy-cockpit-pics/
 

Fade

Well-Known Member
2010. április 20.
2 886
968
113
Az angoloknak jelenleg ninncs.

Ott is volt a jövő időre való utalás. PW jövőre áll hadrendbe.

És akkor hátha bár sok kétségem nincsen. Jövőre kinek lesz?

Szóval lehet fikázni, hogy mennyire szarok meg kevés, de ki tud 2 modern CBGnél a világon többet felmutatni?
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
5 440
7 420
113
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Cifu

Well-Known Member
2010. július 12.
2 611
8 417
113

Egyébként nagyon hasonlít a FREMM osztály kiépítésére, szóval úgy tűnik az ASW egységeknél megtaláltak egy 'sweet spotot', és elengedték a Type-45 féle integrált megoldást. Itt és a FREMM esetén is egy 30-35 MW-os gázturbina plusz 4x 2-3MW-os diesel-generátor áll rendelkezésre. Mivel abból indulhatunk ki, hogy nem fog a négy diesel-generátor egyszerre járni, a haladáshoz elég 3-6MW és marad 3MW a fedélzeti rendszerekre.