Type 26 fregatt / Global Combat Ship / Hunter osztály / CSC

Csak annyi, hogy olyan nem nagyon van, hogy "hatramegy a pilcsi szexualizalni a gep meg automatan repul"
Minden airliner multipilot, vagyis két pilóta kell hozzá, egynek pedig kötelező mindig a fülkében tartózkodni (igen, addig a másik reszelheti a cabin crew tagját :D )
Egyedül csak singe engine turboprop gépen lehetsz pilóta kereskedelmi forgalomban (és semmilyen civil jeten), de ha elhagyod a fülkét valami okból, megfigyelőnek akkor is maradnia kell, pont ilyesmi miatt...
Itt en a maganjetekre gondoltam.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and dudi
Es mi van ha a pilota meg az elso tiszt megy hatra ? :)

Akkor együtt mennek a vizsgálóbizottság elé.
Egy személy mndíg köteles a pilótafülkében tartózkodni, pont. Hogy figyeljen, monitorozza a kommunikációs sávokat, meg ugye az orra elé lőtt sorozatokat. Hangrögzítő meg 25 óráinyi anyagot rögzít, így ellenőrizhető.
Ugyan az, mint hogy a hajóhíd sem lehet gondolom üres, ha hasmenésjárvány van sem :D
 
Akkor együtt mennek a vizsgálóbizottság elé.
Egy személy mndíg köteles a pilótafülkében tartózkodni, pont. Hogy figyeljen, monitorozza a kommunikációs sávokat, meg ugye az orra elé lőtt sorozatokat. Hangrögzítő meg 25 óráinyi anyagot rögzít, így ellenőrizhető.
Ugyan az, mint hogy a hajóhíd sem lehet gondolom üres, ha hasmenésjárvány van sem :D
Hogy mi a kotelezo meg mi tortenik plane ha senki nem figyel az ket kulon dolog.
 
Hogy mi a kotelezo meg mi tortenik plane ha senki nem figyel az ket kulon dolog.

Ja, csak jön egy SAFA/EASA vizsgálat és pont azokat a szalagokat hallgatják le az adott repülésről és már ugrik is a szakszód... A hatóság sem hülye.
Persze lehetnek szabályszegők, de maga az Operation Procedure ezt nem teszi lehetővé, ha betartják. Meg aztán a fülkében magában a marha csinálhat, amit akar :D

https://www.thesun.co.uk/news/20814...-not-wearing-seatbelt-in-sleazy-cockpit-pics/
 
Az angoloknak jelenleg ninncs.

Ott is volt a jövő időre való utalás. PW jövőre áll hadrendbe.

És akkor hátha bár sok kétségem nincsen. Jövőre kinek lesz?

Szóval lehet fikázni, hogy mennyire szarok meg kevés, de ki tud 2 modern CBGnél a világon többet felmutatni?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Egyébként nagyon hasonlít a FREMM osztály kiépítésére, szóval úgy tűnik az ASW egységeknél megtaláltak egy 'sweet spotot', és elengedték a Type-45 féle integrált megoldást. Itt és a FREMM esetén is egy 30-35 MW-os gázturbina plusz 4x 2-3MW-os diesel-generátor áll rendelkezésre. Mivel abból indulhatunk ki, hogy nem fog a négy diesel-generátor egyszerre járni, a haladáshoz elég 3-6MW és marad 3MW a fedélzeti rendszerekre.
 
EQ4jRIqWoAAFbFh
 
Inkább ilyenekben kéne versenyezni, nem a nukleáris fegyverzetben :/

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Chima3ra
pcsba o_O
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.