UFO / UAP (Unidentified Aerial Phenomena)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 654
26 832
113
Ha szabad, a Vénuszra kérnék egy jegyet. Állítólag meseszépek a hölgyek. :)
Jajj, ne oda, nagy co2 meg a dezodor szag a széndiokszidban.

Menjünk inkább a Zéta Reticuli rendszerbe, azok korrektebbek, nem is kell visszajönni, mert ott maradhatunk. :D

Betty_Hill_Star_Map.gif


Csak el ne tévedjünk,

2cf98541471fa3121e0179e8e7ffa54a.jpg


Nagyon vigyázni kell!



:D
 

PPE

Well-Known Member
2019. február 8.
445
2 110
93
  • Tetszik
Reactions: jani22

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 654
26 832
113
200 ezer érdeklődő, rossz időben marad 50 ezer, akik közül 12 ezer fel tud kelni, amiből 3ezer oda is talál...a helyszínen telerottyant gatyások visszamennek, a maradék 120 főt elővezetik egy kiadós verés után ;)

Jajj ne már, az ottani nyílt, bázisnéző napok így indulnak, mert így érdekesebb, és látogatottabb! Tuti szednek pénzt a belépésért. :)

Vagy, most lebuktál / :D /, Te a kormány embere vagy. :)


itt is azt vizionálják hogy szétszélednek. :D

870Ezer érdeklődőnél járnak és ebből ~430Ezren mennének..

Én örülnék, ha szétnéznének ottanság, talán kijönne valami energia takarékos utaztatás simlis módon való eltitkolása,

vagy kiderülne, hogy az UFO csajok tréül néznek ki, [:eek:],

vagy esetleg valami más hasznos dolog. :D :D

Ez valami lökött, hírnévre vágyó csoport lehet, tegyék, amit kell tenniük. :)
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
  • Tetszik
Reactions: jani22

Horizon

Well-Known Member
2019. február 27.
2 172
8 894
113
Ebből orbitális botrány lesz..

Ha van eszük, akkor ez kiváló alkalom, hogy egyszer és mindenkorra véget vessenek az ilyen kísérleteknek:
Feszes mosollyal üdvözli a csapatot a kapuban a parancsnok, az őrök fülig érő vigyorral integetnek és kólát osztogatnak, szívélyes tisztek körbevezetnek minden érdeklődőt, mindent meg lehet nézni, tapogatni, és mindenkitől lehet kérdezni. Az első hangárban kivénhedt F-16-osokra épp célmegjelölő konténereket aggatnak fel, új aerodinamikai dizájn, pár százalékos üzemagyag megtakarítás, a mai világban ez is lényeges. A másodikban ősi F-117A burkolatát foltozgatják, új radarabszorbens laminált anyag, a régi sárkány is jó az alap karakterisztikák tesztjéhez, ezért nem selejtezték le mindet. A technikusok és mérnökök kimerítő válaszokat adnak minden kérdésre, senkinek sem tűnik fel, hogy mind megtalálható a Wikipédiában. A harmadikban futurisztikus, 1:2 arányú szárnyas szögletes testet antennák vesznek körül, 6. generációs repülőgép egyik lehetséges formája a sok közül, alap validációs tesztek, sok még a tennivaló, csak az út elején járnak, de keményen dolgoznak. UFO-kat firtató kérdésekre a szakemberek szánakozva mosolyognak, hát igen, ők is örülnének valami új technológiának, hátha gyorsabban menne a munka. A menzában lehet kajálni, pólót venni, a kóla pedig jéghideg. Feloldódik a hangulat, a személyzet a mozgalmas U-2-es időkről sztorizgat, amikor még minden nagyon új és titkos volt. Az igazán kíváncsiak megvehetik Ben Rich, a Lockheed igazgatójának könyvét a Skunk Works történetéről, ami a körzet legizgalmasabb éveinek történetét meséli el. Estére mindenki kifárad, minden memóriakártya megtelik fotókkal, és bágyadtan indul haza mindenki a lemenő nevadai nap fényében Los Angeles távoli fényei felé. Az elkövetkező 30 évben biztosan nem kell több kíváncsiskodóval számolni.
Az utolsó kis hülye távozása után a parancsnok szájáról lekapcsolják a mosolyt, becsukják a kaput, felseprik a szemetet, visszavontatják a szeméttelepre a roncsokat, és az esti friss műszak mérnökei és technikusai megkezdik a hosszú alászállást a rozzant üres raktáraknak álcázott teherlifteken át a kilométeres mélységben lévő nagy elosztócsarnok felé...
 

beta

Well-Known Member
2011. október 26.
5 835
9 732
113
Ha van eszük, akkor ez kiváló alkalom, hogy egyszer és mindenkorra véget vessenek az ilyen kísérleteknek:
Feszes mosollyal üdvözli a csapatot a kapuban a parancsnok, az őrök fülig érő vigyorral integetnek és kólát osztogatnak, szívélyes tisztek körbevezetnek minden érdeklődőt, mindent meg lehet nézni, tapogatni, és mindenkitől lehet kérdezni. Az első hangárban kivénhedt F-16-osokra épp célmegjelölő konténereket aggatnak fel, új aerodinamikai dizájn, pár százalékos üzemagyag megtakarítás, a mai világban ez is lényeges. A másodikban ősi F-117A burkolatát foltozgatják, új radarabszorbens laminált anyag, a régi sárkány is jó az alap karakterisztikák tesztjéhez, ezért nem selejtezték le mindet. A technikusok és mérnökök kimerítő válaszokat adnak minden kérdésre, senkinek sem tűnik fel, hogy mind megtalálható a Wikipédiában. A harmadikban futurisztikus, 1:2 arányú szárnyas szögletes testet antennák vesznek körül, 6. generációs repülőgép egyik lehetséges formája a sok közül, alap validációs tesztek, sok még a tennivaló, csak az út elején járnak, de keményen dolgoznak. UFO-kat firtató kérdésekre a szakemberek szánakozva mosolyognak, hát igen, ők is örülnének valami új technológiának, hátha gyorsabban menne a munka. A menzában lehet kajálni, pólót venni, a kóla pedig jéghideg. Feloldódik a hangulat, a személyzet a mozgalmas U-2-es időkről sztorizgat, amikor még minden nagyon új és titkos volt. Az igazán kíváncsiak megvehetik Ben Rich, a Lockheed igazgatójának könyvét a Skunk Works történetéről, ami a körzet legizgalmasabb éveinek történetét meséli el. Estére mindenki kifárad, minden memóriakártya megtelik fotókkal, és bágyadtan indul haza mindenki a lemenő nevadai nap fényében Los Angeles távoli fényei felé. Az elkövetkező 30 évben biztosan nem kell több kíváncsiskodóval számolni.
Az utolsó kis hülye távozása után a parancsnok szájáról lekapcsolják a mosolyt, becsukják a kaput, felseprik a szemetet, visszavontatják a szeméttelepre a roncsokat, és az esti friss műszak mérnökei és technikusai megkezdik a hosszú alászállást a rozzant üres raktáraknak álcázott teherlifteken át a kilométeres mélységben lévő nagy elosztócsarnok felé...

Ez már egy fél forgatókönyv Hollywoodban :)
 
  • Tetszik
Reactions: gergo55

kiskrumpli

Well-Known Member
2017. szeptember 29.
637
2 729
93
Ha van eszük, akkor ez kiváló alkalom, hogy egyszer és mindenkorra véget vessenek az ilyen kísérleteknek:
Feszes mosollyal üdvözli a csapatot a kapuban a parancsnok, az őrök fülig érő vigyorral integetnek és kólát osztogatnak, szívélyes tisztek körbevezetnek minden érdeklődőt, mindent meg lehet nézni, tapogatni, és mindenkitől lehet kérdezni. Az első hangárban kivénhedt F-16-osokra épp célmegjelölő konténereket aggatnak fel, új aerodinamikai dizájn, pár százalékos üzemagyag megtakarítás, a mai világban ez is lényeges. A másodikban ősi F-117A burkolatát foltozgatják, új radarabszorbens laminált anyag, a régi sárkány is jó az alap karakterisztikák tesztjéhez, ezért nem selejtezték le mindet. A technikusok és mérnökök kimerítő válaszokat adnak minden kérdésre, senkinek sem tűnik fel, hogy mind megtalálható a Wikipédiában. A harmadikban futurisztikus, 1:2 arányú szárnyas szögletes testet antennák vesznek körül, 6. generációs repülőgép egyik lehetséges formája a sok közül, alap validációs tesztek, sok még a tennivaló, csak az út elején járnak, de keményen dolgoznak. UFO-kat firtató kérdésekre a szakemberek szánakozva mosolyognak, hát igen, ők is örülnének valami új technológiának, hátha gyorsabban menne a munka. A menzában lehet kajálni, pólót venni, a kóla pedig jéghideg. Feloldódik a hangulat, a személyzet a mozgalmas U-2-es időkről sztorizgat, amikor még minden nagyon új és titkos volt. Az igazán kíváncsiak megvehetik Ben Rich, a Lockheed igazgatójának könyvét a Skunk Works történetéről, ami a körzet legizgalmasabb éveinek történetét meséli el. Estére mindenki kifárad, minden memóriakártya megtelik fotókkal, és bágyadtan indul haza mindenki a lemenő nevadai nap fényében Los Angeles távoli fényei felé. Az elkövetkező 30 évben biztosan nem kell több kíváncsiskodóval számolni.
Az utolsó kis hülye távozása után a parancsnok szájáról lekapcsolják a mosolyt, becsukják a kaput, felseprik a szemetet, visszavontatják a szeméttelepre a roncsokat, és az esti friss műszak mérnökei és technikusai megkezdik a hosszú alászállást a rozzant üres raktáraknak álcázott teherlifteken át a kilométeres mélységben lévő nagy elosztócsarnok felé...
Ha megtehetnék... De mivel tűzparancs van érvényben az illetéktelen belépőkkel szemben, akkor is ha autisták, és nagy számban közelítenek, ezért nem fogják maguktól körbevezetni őket, szerintem jelenleg inkább a készletfelhalmozás zajlik arrafelé valami less-than-lethal skúlóból.
https://en.wikipedia.org/wiki/Area_51#/media/File:Wfm_x51_area51_warningsign.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: jani22