UFO / UAP (Unidentified Aerial Phenomena)

Ha szabad, a Vénuszra kérnék egy jegyet. Állítólag meseszépek a hölgyek. :)
Jajj, ne oda, nagy co2 meg a dezodor szag a széndiokszidban.

Menjünk inkább a Zéta Reticuli rendszerbe, azok korrektebbek, nem is kell visszajönni, mert ott maradhatunk. :D

Betty_Hill_Star_Map.gif


Csak el ne tévedjünk,

2cf98541471fa3121e0179e8e7ffa54a.jpg


Nagyon vigyázni kell!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


:D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
200 ezer érdeklődő, rossz időben marad 50 ezer, akik közül 12 ezer fel tud kelni, amiből 3ezer oda is talál...a helyszínen telerottyant gatyások visszamennek, a maradék 120 főt elővezetik egy kiadós verés után ;)

Jajj ne már, az ottani nyílt, bázisnéző napok így indulnak, mert így érdekesebb, és látogatottabb! Tuti szednek pénzt a belépésért. :)

Vagy, most lebuktál / :D /, Te a kormány embere vagy. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

itt is azt vizionálják hogy szétszélednek. :D

870Ezer érdeklődőnél járnak és ebből ~430Ezren mennének..

Én örülnék, ha szétnéznének ottanság, talán kijönne valami energia takarékos utaztatás simlis módon való eltitkolása,

vagy kiderülne, hogy az UFO csajok tréül néznek ki, [:eek:],

vagy esetleg valami más hasznos dolog. :D :D

Ez valami lökött, hírnévre vágyó csoport lehet, tegyék, amit kell tenniük. :)
 
Buli lesz az Area 51-ben. :)

"
  • A Facebook event titled “Storm Area 51, They Can’t Stop All of Us” has the interest of over 200,000 people on Facebook
  • The event is scheduled for September 20 at 3:00 am
  • The main strategy is for everyone to “Naruto run” towards the base at the same time
http://discussglobal.com/people-interested-storming-area-51-september/
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
Ebből orbitális botrány lesz..

Ha van eszük, akkor ez kiváló alkalom, hogy egyszer és mindenkorra véget vessenek az ilyen kísérleteknek:
Feszes mosollyal üdvözli a csapatot a kapuban a parancsnok, az őrök fülig érő vigyorral integetnek és kólát osztogatnak, szívélyes tisztek körbevezetnek minden érdeklődőt, mindent meg lehet nézni, tapogatni, és mindenkitől lehet kérdezni. Az első hangárban kivénhedt F-16-osokra épp célmegjelölő konténereket aggatnak fel, új aerodinamikai dizájn, pár százalékos üzemagyag megtakarítás, a mai világban ez is lényeges. A másodikban ősi F-117A burkolatát foltozgatják, új radarabszorbens laminált anyag, a régi sárkány is jó az alap karakterisztikák tesztjéhez, ezért nem selejtezték le mindet. A technikusok és mérnökök kimerítő válaszokat adnak minden kérdésre, senkinek sem tűnik fel, hogy mind megtalálható a Wikipédiában. A harmadikban futurisztikus, 1:2 arányú szárnyas szögletes testet antennák vesznek körül, 6. generációs repülőgép egyik lehetséges formája a sok közül, alap validációs tesztek, sok még a tennivaló, csak az út elején járnak, de keményen dolgoznak. UFO-kat firtató kérdésekre a szakemberek szánakozva mosolyognak, hát igen, ők is örülnének valami új technológiának, hátha gyorsabban menne a munka. A menzában lehet kajálni, pólót venni, a kóla pedig jéghideg. Feloldódik a hangulat, a személyzet a mozgalmas U-2-es időkről sztorizgat, amikor még minden nagyon új és titkos volt. Az igazán kíváncsiak megvehetik Ben Rich, a Lockheed igazgatójának könyvét a Skunk Works történetéről, ami a körzet legizgalmasabb éveinek történetét meséli el. Estére mindenki kifárad, minden memóriakártya megtelik fotókkal, és bágyadtan indul haza mindenki a lemenő nevadai nap fényében Los Angeles távoli fényei felé. Az elkövetkező 30 évben biztosan nem kell több kíváncsiskodóval számolni.
Az utolsó kis hülye távozása után a parancsnok szájáról lekapcsolják a mosolyt, becsukják a kaput, felseprik a szemetet, visszavontatják a szeméttelepre a roncsokat, és az esti friss műszak mérnökei és technikusai megkezdik a hosszú alászállást a rozzant üres raktáraknak álcázott teherlifteken át a kilométeres mélységben lévő nagy elosztócsarnok felé...
 
Ha van eszük, akkor ez kiváló alkalom, hogy egyszer és mindenkorra véget vessenek az ilyen kísérleteknek:
Feszes mosollyal üdvözli a csapatot a kapuban a parancsnok, az őrök fülig érő vigyorral integetnek és kólát osztogatnak, szívélyes tisztek körbevezetnek minden érdeklődőt, mindent meg lehet nézni, tapogatni, és mindenkitől lehet kérdezni. Az első hangárban kivénhedt F-16-osokra épp célmegjelölő konténereket aggatnak fel, új aerodinamikai dizájn, pár százalékos üzemagyag megtakarítás, a mai világban ez is lényeges. A másodikban ősi F-117A burkolatát foltozgatják, új radarabszorbens laminált anyag, a régi sárkány is jó az alap karakterisztikák tesztjéhez, ezért nem selejtezték le mindet. A technikusok és mérnökök kimerítő válaszokat adnak minden kérdésre, senkinek sem tűnik fel, hogy mind megtalálható a Wikipédiában. A harmadikban futurisztikus, 1:2 arányú szárnyas szögletes testet antennák vesznek körül, 6. generációs repülőgép egyik lehetséges formája a sok közül, alap validációs tesztek, sok még a tennivaló, csak az út elején járnak, de keményen dolgoznak. UFO-kat firtató kérdésekre a szakemberek szánakozva mosolyognak, hát igen, ők is örülnének valami új technológiának, hátha gyorsabban menne a munka. A menzában lehet kajálni, pólót venni, a kóla pedig jéghideg. Feloldódik a hangulat, a személyzet a mozgalmas U-2-es időkről sztorizgat, amikor még minden nagyon új és titkos volt. Az igazán kíváncsiak megvehetik Ben Rich, a Lockheed igazgatójának könyvét a Skunk Works történetéről, ami a körzet legizgalmasabb éveinek történetét meséli el. Estére mindenki kifárad, minden memóriakártya megtelik fotókkal, és bágyadtan indul haza mindenki a lemenő nevadai nap fényében Los Angeles távoli fényei felé. Az elkövetkező 30 évben biztosan nem kell több kíváncsiskodóval számolni.
Az utolsó kis hülye távozása után a parancsnok szájáról lekapcsolják a mosolyt, becsukják a kaput, felseprik a szemetet, visszavontatják a szeméttelepre a roncsokat, és az esti friss műszak mérnökei és technikusai megkezdik a hosszú alászállást a rozzant üres raktáraknak álcázott teherlifteken át a kilométeres mélységben lévő nagy elosztócsarnok felé...

Ez már egy fél forgatókönyv Hollywoodban :)
 
  • Tetszik
Reactions: gergo55
Ha van eszük, akkor ez kiváló alkalom, hogy egyszer és mindenkorra véget vessenek az ilyen kísérleteknek:
Feszes mosollyal üdvözli a csapatot a kapuban a parancsnok, az őrök fülig érő vigyorral integetnek és kólát osztogatnak, szívélyes tisztek körbevezetnek minden érdeklődőt, mindent meg lehet nézni, tapogatni, és mindenkitől lehet kérdezni. Az első hangárban kivénhedt F-16-osokra épp célmegjelölő konténereket aggatnak fel, új aerodinamikai dizájn, pár százalékos üzemagyag megtakarítás, a mai világban ez is lényeges. A másodikban ősi F-117A burkolatát foltozgatják, új radarabszorbens laminált anyag, a régi sárkány is jó az alap karakterisztikák tesztjéhez, ezért nem selejtezték le mindet. A technikusok és mérnökök kimerítő válaszokat adnak minden kérdésre, senkinek sem tűnik fel, hogy mind megtalálható a Wikipédiában. A harmadikban futurisztikus, 1:2 arányú szárnyas szögletes testet antennák vesznek körül, 6. generációs repülőgép egyik lehetséges formája a sok közül, alap validációs tesztek, sok még a tennivaló, csak az út elején járnak, de keményen dolgoznak. UFO-kat firtató kérdésekre a szakemberek szánakozva mosolyognak, hát igen, ők is örülnének valami új technológiának, hátha gyorsabban menne a munka. A menzában lehet kajálni, pólót venni, a kóla pedig jéghideg. Feloldódik a hangulat, a személyzet a mozgalmas U-2-es időkről sztorizgat, amikor még minden nagyon új és titkos volt. Az igazán kíváncsiak megvehetik Ben Rich, a Lockheed igazgatójának könyvét a Skunk Works történetéről, ami a körzet legizgalmasabb éveinek történetét meséli el. Estére mindenki kifárad, minden memóriakártya megtelik fotókkal, és bágyadtan indul haza mindenki a lemenő nevadai nap fényében Los Angeles távoli fényei felé. Az elkövetkező 30 évben biztosan nem kell több kíváncsiskodóval számolni.
Az utolsó kis hülye távozása után a parancsnok szájáról lekapcsolják a mosolyt, becsukják a kaput, felseprik a szemetet, visszavontatják a szeméttelepre a roncsokat, és az esti friss műszak mérnökei és technikusai megkezdik a hosszú alászállást a rozzant üres raktáraknak álcázott teherlifteken át a kilométeres mélységben lévő nagy elosztócsarnok felé...
Ha megtehetnék... De mivel tűzparancs van érvényben az illetéktelen belépőkkel szemben, akkor is ha autisták, és nagy számban közelítenek, ezért nem fogják maguktól körbevezetni őket, szerintem jelenleg inkább a készletfelhalmozás zajlik arrafelé valami less-than-lethal skúlóból.
https://en.wikipedia.org/wiki/Area_51#/media/File:Wfm_x51_area51_warningsign.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: jani22