Mi van a Crew Dragon hengeres részében?
Műszaki modul, minden ami az űrben történő működéshez, létfenntartáshoz kell.
Mi van a Crew Dragon hengeres részében?
Kló, mikró? Egy ilyen és ekkora hengereset el is dobáltak amikor már kinn voltak az űrben.Műszaki modul, minden ami az űrben történő működéshez, létfenntartáshoz kell.
Kló, mikró? Egy ilyen és ekkora hengereset el is dobáltak amikor már kinn voltak az űrben.
Azon filóztam, hol öltöztek ezek át?.
Mindig szeretem nézni ahogy fogadják az ISS-re érkezőket!

Kivel tért vissza akkor a modul? Mert lejött. Akkor ezek szerint személyzet nélkül?
Nekem az lenne a kérdésem,hogy a Dragon meg mindig kvázi egy modern köntösbe bújtatott Szojuz koncepció ami az alapvető felépítéset illeti?Tehát a Dragon is egy orbitális modulból,egy visszaterő modulból és egy műszaki modulból áll?
Kivel tért vissza akkor a modul? Mert lejött. Akkor ezek szerint személyzet nélkül?
Én azt hittem, csak felmennek, köszönnek és visszajönnek. Valahogy nem nagyon kommunikálták az olvasottabb oldalak, hogy itten a stejsz.
És akkor a nagy kérdés. A következő váltás már Dragonnal fog felmenni és megy le a mostani turnus?
 
	Micsoda üdvrivalgás hallatszik a videoban csak mert kinyitotta az ernyőit. Az ürrepülő meg sajat kerekein tert vissza. Visszafele fejlődünk.Kivel tért vissza akkor a modul? Mert lejött. Akkor ezek szerint személyzet nélkül?
Én azt hittem, csak felmennek, köszönnek és visszajönnek. Valahogy nem nagyon kommunikálták az olvasottabb oldalak, hogy itten a stejsz.
És akkor a nagy kérdés. A következő váltás már Dragonnal fog felmenni és megy le a mostani turnus?

Az Apollo óta az amerikaiak elég tágasra és szélesre építik az űrhajóikat hogy ne legyen szükség plusz orbitális modulra. Az elébb linkelt be valaki egy képet hogy mennyivel szélesebbek a Szojuznál.Nekem az lenne a kérdésem,hogy a Dragon meg mindig kvázi egy modern köntösbe bújtatott Szojuz koncepció ami az alapvető felépítéset illeti?Tehát a Dragon is egy orbitális modulból,egy visszaterő modulból és egy műszaki modulból áll?
Ne legyenek illúzióid. Az űrrepülőgép a saját szárnyain tért vissza, de a kerekein már nem gurult sehova.Micsoda üdvrivalgás hallatszik a videoban csak mert kinyitotta az ernyőit. Az ürrepülő meg sajat kerekein tert vissza. Visszafele fejlődünk.
Micsoda üdvrivalgás hallatszik a videoban csak mert kinyitotta az ernyőit. Az ürrepülő meg sajat kerekein tert vissza. Visszafele fejlődünk.
Jól látod, lényegében már teljesen autómatizált ez az űrhajó, de azért van kézi vezérlés is benne. Ki is próbálták, még az ISS megközelítése során. Olyan kilóméter távolságban direkt elkeztek manőverezni a géppel le-föl, jobbra-balra. Le is nyilatkozták késöbb, hogy jól ment az egész, és olyan az irányítás mint a szimulátorban.Nem nagyon követtem most ezt a Crew Dragon programot -nyilván a kilövést élőben néztem- de ha jól láttam, itt az űrhajósok a futurisztikus kialaklitású kabinban sokat az irányitáshoz nem tettek hozzá - sőt ahogyan néztem a minimalisztikus vezérlő panelt nem is tehettek hozzá -, gyakorlatilag egy teljesen távirányitású modulról beszélünk?
Vagy ma már tényleg egy smartphone-ról lezavarunk egy űrrepülést?
Az űrrepülő sosem volt repülő, Space Shuttle - űr sikló, nem véletlenül, mert sosem repült, hanem kontrolláltan zuhant, ahogy a pilóták is "tégla-szárnyakkal" utaltak rá nem egyszer.Micsoda üdvrivalgás hallatszik a videoban csak mert kinyitotta az ernyőit. Az ürrepülő meg sajat kerekein tert vissza. Visszafele fejlődünk.
Ne legyenek illúzióid. Az űrrepülőgép a saját szárnyain tért vissza, de a kerekein már nem gurult sehova.
Első blikkre valóban elegánsabb volt az összkép, de az egész koncepció egy, az USAF és az NRO által erőltetve elcseszett méregdrága aránytévesztés volt.
Tetszik, vagy sem, ha jót akarsz magadnak, akkor az aerodinamikai fékezést követően ejtőernyővel térsz vissza a földre/vízbe.
Így tudod garantálni, hogy a felbocsátáskor a lehető legkevesebb járulékos (holt) tömeg utazzon veled.
Vagy választasz jóval kisebb szárnyfelületeket az emelőtestedhez és akkor kb annyi siklószámod lesz, mint az X-37B-nek, amivel nem vagy sokkal beljebb. Annak a szerkezetnek a landolási manőverezőképessége kb az ejtőernyőkével egyezik meg. Az űrrepülőgép ehhez képest kb 100 tengeri mérföldnyi kitérésre lehetett képes a siklópályához képest.
Ez valóban nagy előny, ha van rá igény, de ezek az aerodinamikai felületek még kis, párfős kabinnal és komoly tehertér nélkül is kiteszik az orbitális egység méretének a felét, tömegének a harmadát. És csak a visszatéréshez van szerepük.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
