Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Hermione majdnem ekkora."Here is the full scale replica Swedish East Indiaman Gotheborg III passing under London Bridge. She carried 30 guns so could qualify as a warship! Possibly she is the largest seaworthy wooden ship afloat!"
![]()
![]()
Ha már hadihajó építés, a jelenlegi kedvencem (bár fregattnak ritka ronda)
L’Hermione replika. 15+ évig készült
A Ritkán látható töri blogon évekkel ezelőtt volt egy bejegyzés, ahol 50-es években bontás alatt levő hajtókat mutattak. Az istennek sem találom meg. Eszméletlen, hogy arra volt pénz, hogy legyen 7 CV meg 100+ hajós flotta, de történelmi hajóból egyet megmenteni sem volt. Bár az indoklás asszem az volt, hogy annyira leromlott az állapotuk, hogy menthetetlenek voltak.Hülye angolok, angolok hülyék rovat.
Hogy ez miért nem rohadhatott még pár évet ha már 100 éve nem zavart senkit..
Az angoloknak 1949-ben más volt fontosabb, mint az, hogy egy gombâk âltal megfertözött fa sorhajót mentsenek.Angliâban egèszen 1951 ig, de rèszben 1954-ig mèg èlelmiszerjegy rendszer volt èrvènyben! Tehát zovább, mint Németországban (1950).
Ugy gondoltâk, hogy megadták neki a megfelelö elismerést az âltal, hogy katonai tisztelettel "temettèk"el 1949 dec2-án, miután mèg 1947-ig szolgálatban volt mint " training ship"( Ami valójâban egyfajta szállâst jelentett a tengerèszeti személyzet részére). Ráadásul ebben az idöben mèg több korabeli, sokkal jobb âlapotban lèvö fa hadihajó létezett. A máig lètezö Triconmalee is Indiâban teakfâból kèszült, ezèrt jóval tartósabb, mint a tölgyböl vagy szilfâból kèszült hajók. A szintèn megmaradt Unicorn elkèszülte után egyben tartalékba került ès a hajótestet egy tetövel fedtèk le.
Mellèkesen: Az angolok az utolsók, akiket azzal lehet vádolni, hogy nem èrtèkelik törtènelmi kincseiket. Elég megnèzni a sok katonai, tengerészeti ès közlekedédi múzeumot, kastélyt, palotát, udvarhâzat, ipari emlékmüvet stb.
Nem kereszt?A Laboratorio di Storia marittima e navale - Università di Genova egy különös képet tett közzé Facebook-oldalán - egy Nelson-kori csatahajó 1. osztályú hosszmetszetét.
![]()
Olyan ez mint a vicc.De igen.Elírtam
![]()
Ezen a hajón másból sem állt az élet, mint, hogy ágyútöltés és verés?A Laboratorio di Storia marittima e navale - Università di Genova egy különös képet tett közzé Facebook-oldalán - egy Nelson-kori csatahajó 1. osztályú hosszmetszetét.
![]()
Nem csak ezen a hajón hanem a kor minden hadihajóján ez volt a helyzet,mivel ha belegondolsz, hogy mennyi ember volt oda bezárva és milyen embertelen körülmények voltak, akkor a rendet és a fegyelmet csak nyers brutalitással lehetett fenntartani.Ezen a hajón másból sem állt az élet, mint, hogy ágyútöltés és verés?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..