Teljesen felesleges. Hiába eltérő a platform a képességeket nézve copycat minden nemzet már. Igazság szerint már a skandinávok is igen hasonlóak voltak sok téren...
Lesz SAF Bucaneer?
Nagy ügy? Egy low ECM-es bombakamion lesz kb. Ez pl. a francia Mirage 10% ECM-mel. Csak lassabb lesz.
Meg lesz szar hk-ja, meg jó gyalogság. Jé, ez is francia jellegű deck.
De mivel A cat játékban nem lehet top tier hk nélkül játszani, így kb. mindenkinek van...
Aminek eredménye ez...
Ezt egy Yugo fan hülyeségeire reagálva dobták össze. Igen, ezek közül több szó szerinti idézet...
Az M-84N a legviccesebb. Egy M1A1 másolat VG optikával. Asszem 5CP árkülönbséggel.
Erre mit mondjon az ember?
Hogy erre van szüksége a WG-nek?
Még Nation DLC-re...?
Besírtam a hírnél...
Ilyen marhaságok helyett legalább a sok éve elfelejtett alapvető balansz javítás lenne.
Pl. az RD kiadása
óta OP minden 120 mm mortar (10 sec aim time, 5 HE és igen pöttöm szórás) és eltűnt a 105/122 mm tüzérség.
Mert tűzerő semmi, szórása mégis relatíve nagy és pont olyan lassú, mint az 50-100CP árkategóriában bármi...
De pl. mi lenne, ha a csöves tüzérségnek is távolságfüggő szórása lenne?
De a legalapvetőbb balfaszság az, hogy az ATGM-nél asszem kétszer dob CTH-ra. (CTH = chance to hit)
Úgy, hogy az
ÖSSZES löveg agyon lett buffolva.
Teljesen nevetséges az, hogy a '70-es évek SACLOS ATGM-jei 45-50% CTH táján vannak és csigalassúak. A régi ATGM-ek meg 35% CTH táján tanyáznak.
Közben kb. alig találni olyan hk-t, ami nem lő el 2275 m-re és 60% alatt lenne a számolt CTH-ja.
Az ALB-ben legalább a NATO oldalon a iTOW és TOW2 azért fölényesen használható a 2100 méteres, de még a 2275-ös szovjet hk ellen is, mert a base ACC csak 30%. (6). Alig néhány hk. tud ennél jobbat. Még elite XP esetén is - ami nem a bokorban nő... - ez csak 48%-ra nő. Bakker az RD-ben meg az alap base ACC 50% táján vagy felette van és erre jön még rá 16% XP sima deckkel, ami 58%.
Vicc.
Ez, ami kb. a valóság. TARDOC doksiból.
A kék göbre az, amit a legjobb szovjet hk-t tudnak az ALB-ben álló cél ellen 2100 méternél.
A 2275-es hk- picit fentebb, mert ott 35-40% tája.
Na, az átlag 65-90 CP-s szovjet hk a vörös vonal, de NATO jó hk-k ennél magasabban vannak. A szaggatott az pl. a Leclerc, aminél a stab. és álló esetben a base ACC asszem ugyanaz. Ez a 3XP-s állapota kb.
Tetszik érteni?
Irányított rakéták pontossága felett van sokszor a hk löveg.
Az ATGM-ek néhány kivételtől eltekintve használhatatlanok A cat játékban.
Hiába veszel belőle sokat, a közeli állapot miatt csak rájuk lőnek, egy kiesik és morale drop.
És mivel magas a gun CTH ez azonnal meg történik...
Az ALB-ben meg egy 2800 méteres Sturm hát odabaszós volt.
20AP, amikor 100CP alatt hk-nak 14AV sem volt sokszor és 2100 méteres lövegük volt.
Kb. az összes egységet vissza kéne butítani ALB statra, vagy néha alá, hogy ez az "S" görbe jelleg kijöjjön. Meg minden ATGM-nek kéne vagy 30-50% speed buff, mert ez így vicc.
De a helik lassú leszállása is mókás, mert emiatt még középtávon is a kerekes járművek akkor érkeznek, mint a helik.
LOL
A Egugennak volt egy fantasztikus ötlete, ami az ALB-nél véletlenül egész jól sikerült. Aztán az RD-nél szinte teljesen sikerült elbaszni az egészet. Kár.
Mármint a szárazföldi részt. Az RD naval része az úgy broken, ahogy van.
Néha jó pofa tolni az RD-t a hangulat miatt, de nevetséges, hogy minden harc szinte azonnal véget ér, mert minden azonnal meghal.
Az ALB rohadtul nem ilyen volt. Jobb volt.
De egyre inkább az az érzésem, hogy csak véletlenül. Nem a tehetségük miatt.
Ezek a saját játék motorjukat nem értették és a valóságot sem.
Ha ma kiadnák az ALB remasteredet minden fenti javítással és az RD újdonságaival - kétéltű modell, LOG chain, stb. - és korrigálnák a sok faszságot azonnal megvenném.