Wargame sorozat (Eugen Systems)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 928
73 105
113
Hmm svédország a nato tagjaként? Kicsit kevésnek tűnik a VSZ országok csoportja.
 
M

molnibalage

Guest
Hmm svédország a nato tagjaként? Kicsit kevésnek tűnik a VSZ országok csoportja.

A dinamikus hadjárat miatt vannak benne, mert az Skandináviában és Dániában játszódik. Kék/vörös oldal helyett a szimpatikusabb PACT / NATO elnevetést használják. Ennyi.

A PACT oldalon valóban kévés nemzet van, mert többnek nincs értelme a hadjárat miatt, meg amúgy is, a játék rendszer miatt.
 
M

molnibalage

Guest
Steam. Mivel online játék a lényege, ezért a virágbolti változatnak semmi értelme.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Érdekesnek tűnik, majd egyszer ki fogom próbálni.
 
M

molnibalage

Guest
Pár kép egy 10 v 10 játékból.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.563273720459351.1073741838.100003301842498&type=1&l=3a78b679a4
 
M

molnibalage

Guest
Több magyar játékos is van, érdmes hozzájuk csapódni. A nagy részük minimum középszintű játékosnak tekinthető, de csapatban még annál is jobbnak. Egy részük nickjét posztolhatom, ha van rá igény, fel lehet venni őket barátnak.
 

therob

Well-Known Member
2012. december 26.
925
256
63
Ez is unfair mint az Airland Battle rész ahol az ellenség ZSU-23-asa olyan mint a Terminátor és még a Leo 2-t is lazán szétszedi? Az első része nagyon jó volt de a 2. nagyon furcsa.
 
M

molnibalage

Guest
Ha valakinek kell, akkor kérje meg hogy az vegye meg, akinek van ALB-je, akkor már csak 30 EUR.
 
M

molnibalage

Guest
Nem, a minimum AP sebzést eltávolították, ha nincs meg a szükséges AP power, akkor nincs sebzés. Az ALB-ben 350 méter alatt aminek volt AP powere az 1-et sebzett mindenképpen. Mondjuk ezzel sem szedett szét semmi LEO 2-őt, még ZSU-57 sem nemhogy ZSU-23, mert annak emlékeim szerint soha nem volt AP powere csak HE sebzése...

Egy videó tőlem.

 

therob

Well-Known Member
2012. december 26.
925
256
63
Már kipróbáltam a Red Dragont és sokkal jobban tetszik ebben még menteni is enged mint az EE. Ez a rész már megérné eredetibe :)
Az ALB-ben megtörtént, hogy betörtek a szovjetek az egyik szektoromba kinyírták a gyalogosokat az épületben meg a szállítóikat (nem tudom már melyik típus volt) aztán odaküldtem 3 Leo 2-t, hogy majd azok rendet tesznek. Erre hallom, hogy valami lő mint a bolond, jön a sziréna hang és fogynak a tankjaim. Se tüzérség, se repülő nem támadott kizárásos alapon a légvédelem volt a tettes. Megoldottam a helyzetet egy törléssel.
 

ruhakupac

Active Member
2012. július 31.
158
37
28
és reklám-mentesen:
Wargame: Red-Dragon nyári akciósan harmadáron megvehető az egyik legnagyobb online játék distributornál.
 
M

molnibalage

Guest
Erre hallom, hogy valami lő mint a bolond, jön a sziréna hang és fogynak a tankjaim. Se tüzérség, se repülő nem támadott kizárásos alapon a légvédelem volt a tettes. Megoldottam a helyzetet egy törléssel.

A replay-t kellett volna visszanézni és akkor talán nem követted volna el azt a hibát, hogy törölsz egy jó játékot...

Soha senki nem jelentett olyat, hogy légvédelem ölt meg volna tankot, mármint rakétás. Nehéz is lenne, mert még, ha valami csoda folytám egy bug miatt tüzelnnének is, a sebzés modellező rész totális bugos állapota engedném meg azt, hogy egyáltalán 1 HP-t szedjen le rakéta.

Szóval az én tippem az, hogy gyalogság szedte szét őket vagy akár gyenge tankok egy lövéssel oldalról. Az RD-ben kaptam már szét top tier tankot két lövés és két találattal közelebbről oldalról... Tegnap meg egy T-80UM-et egy lövéssel, mert a balga ellen nem toltatva "fésüzve mozgatta". Egy lövéssel átküldte a M1A2 a másvilágra.

A ZSU-57-es VHC részénben levő egysége is lehetett oldalról, ha volt ilyan ALB-ben. Gyorstüzelő löveggel az RD-ben 3-as AP power van. Közelről erdőben ezzel oldalról simán ledarálja több a Leo 2 alap változatát, mert 5-ös oldalpáncélja van. Erdőben közelről 350 méter távolság táján +6-7 AP powert kap már a ZSU-57 lövege. Ez 9-10 AP power. Ez találatonként a rosszabb esetben is ((9-5)/2)+1=3 sebzés. Ha több ilyen van és közel, akkor pillanatok alatt szénné szedig a tankodat. Gyalogság oldalról jobb RPG-vel dettó.

Aki meg recon és support nélkül külni a tankjait csatába, az meg is érdemli... Szóval ne vedd sértésnek, de ez tipikusan egy olyan poszt volt, amit noobok tolnak, akik azt sem értik, hogy mi történt, de a replay-t azért vissza sem nézik.. Én is vesztettem el így egységeket egy csomószor. Visszanéztem a replay-t és tanultam belőle. Vagy legalább a játék végi kill listát megnézhetted volna, hogy mi ölte meg...

A játék még a leeső repcsik és helik sebzését is modellezi. Pont tegnap volt olyan, hogy a túl közel levő baráti helit leszedték és a saját US Marinejaimra esett rá a felét megölve a bandának. Olyat is posztoltak már, hogy egy lelőtt repcsi pont egy légvédelmi egységre zuhant rá.

A WG-nek sok hibája van, de ekkora izmos bugok az ALB-ben nem voltak. Ha persze virágbolti változattal toltad, abban lehetett, de azért ez had ne legyen már referencia...
 
M

molnibalage

Guest
Ja, és még valami. Ha recon nélkül megy a hk., akkor repcsi ki tudja nyírni úgy, hogy nem is látod, ha nincs reconod, legalábbis emlékeim szerint. Tehát, ha éppen nem voltál ott, akkor csak azt látod, hogy volt nincs hk... Velem is volt ilyen repcsivel és helivel is. Az ellenfél képes volt oldalba kapni és egy top tier ATGM vagy AGM-es repcsi egy találattal megfektette a legjobbb hk. Csak 10 másodperce nem voltam elöl, hátol tököltem a supplyval és ennyi idő elég is volt az ellenek.

Persze ekkor már mindegy volt, mert pont azért tudta kinyírni, mert az air corridoros szektort ostromoltuk és a behívott csapásmérő gyak. azonnal odaért. Ezért van az, hogy ahogy egy offenzíva halad előre egyre több CAP vadász kell, mert a kilőtt légvédelem helyére lassan ér oda a pótlás, ezen felül oldás előtt a legtöbb gépet nem tudják kinyírni. A CAP meg igen.