WARNO (Eugen Systems)

 
 

 
 
 
 

MP is lehet az army general mód.
Skacok, erre lehet magyar közösséget is húzni már.
Az ALB óta hiányzik nekem ez a feautre.
 
Csak egy rövid feature list, angolul.

  • Line of sight tool
  • Destroyable buildings
  • Automatic counter artillery
  • Fire at Will Order - Artillery pick their own targets and fire
  • Sellable transports
  • Towed units
  • Grouped units can hold the same speed.
  • Displayed movement path for the units
  • Commander units boost the veterancy of nearby units
  • Ability to give orders to all units BEFORE pressing launch. Including telling units where to unload.
  • Ability to give units being brought on as the game plays to go to somewhere and unload or any other order before they even come on!
  • Quick Hunt Order - units move via roads but stop and fire if they encounter the enemy
  • Displays what troops are inside a transport vehicle. So when you unload them you know what you are unloading.
  • A strategic campaign that follows the SD2 model, in other words it will be super detailed compared to red dragons campaign.
  • Tanks smoke, pop smoke, grenade command (well smoke shell)
  • Aircraft now have a travel time delay to the battlefield preventing insta aircraft spam. You must now anticipate needs or wait for air support.
  • Forward recon, some units can be deployed farther from the entering zones.
  • SMART orders seize and hold position made it in which give the AI authority to move about and do things in response to the enemy.
  • The ability to customize one, many or global unit behavior based on whether you would like them to take cover or not, fire on unarmed vehicles wasting missiles or not, take short or fast routes, out or range reactions (which I just realized has a use smoke behavior)
  • Cohesion instead of the old stress mechanic.
  • Command vehicles now have the ability to capture while moving and hold points even while moving.
  • Initial deployment area no longer needs a command vehicle
  • You can sell empty unarmed transports for money or keep them to transport your men again.
 
  • Tetszik
Reactions: Gungnir (F1End)
 
 
@molnibalage Most akciós a WARNO, szerinted megéri azt a 30 EUR-t?
Meg nagyon messze van kesz allapottol. A potencial megvan benne. De a din. hadjarat ki sincs adva meg.

Honapok ota nem jatszottam vele.

Tul WG-s tevedest ismeteltek meg sajnos, ami koncepconalis faszsag. De ettol sokkal jobb, mint a WG harc modellezesben es toolok teren.
 
  • Tetszik
Reactions: Lator
Meg nagyon messze van kesz allapottol. A potencial megvan benne. De a din. hadjarat ki sincs adva meg.

Honapok ota nem jatszottam vele.

Tul WG-s tevedest ismeteltek meg sajnos, ami koncepconalis faszsag. De ettol sokkal jobb, mint a WG harc modellezesben es toolok teren.
Néhány ilyen hiba.

  • A repcsiknél még mindig van olyan, hogy 4HE-es AAM van csak a gépen és mellette esteleg 5 HE. Azon gépekhez képest, amiknél két találat elég a 10HE-hez ezek szart sem érnek, mert nekik HÁROM kell. Ez brutális differencia. Van olyan csapásmérő, amin ott van 2x4HE-es AIM-9. Értelme semmi, csak drágább a gép.
  • A 3-4HE-s MANPAD-ok is röhejesek. Semmit sem lehet velük lelőni.
  • A szárazföldi egységeknél még mindig a reverse sebesség azonos az előmenetellel. Nettó faszság. Különösen a szovjet hk-nál, amik talán 6-10 km/h-val tudnak toltani a valóságban. Többet is szóvá tették, hogy legalább egy flat módosító legyen hátramentre. Eredmény semmi. Pedig ez nettó faszság, mert lényegében nem lehet üldözni az ellent, mert egy T-xx bazdmeg gyorsabb rükverben, mint némely nyugati hk? Eszement.
  • Most más a semmilyen tüzérségnek nincs távolságfüggő szórása, csak csak olyan kicsi, hogy alig van értelme. Nettó baromság ez is.
  • A repcsi sebességek és turn rate-k is továbbra teljesen inkozisztensek.
  • A valóságban AD SAM-ek itt fost sem érnek, egy KUB zónjáa érdemben alig nagyobb, mint egy OSZA-é. Képtelenek egyről a kettőre jutni hogyan kéne SAM-et modellezni.
  • A szovjet hk-nál az ATGM és ágyú váltás trükk még mindig nagyobb ROF-ot ad a virtuális torony miatt, ami nettó csalás, ha kihasználja valaki.
Ettől lehet szórakoztató, de egész egyszerűen irritáló, hogy ennyire nem értik a saját játékukat és a valóságot és mennyire nem hallgatnak a közésség értelmesebb részére. Mert azt 100%-ban redben, van, hogy ignorálnak olyan baromságokat, hogy legyen benne BGM-109 meg H-55 a 3D világban, meg, hogy katapultált pilóta miért nem harcol gyalogosként. Az ilyen kretén kéréseket persze, hogy ignorálni kell.

De, hogy a szovjet harckocsikon a valósághoz képest rükvercben térhajtómű van a játékban, az bocsánat, de nevetséges.
Az, meg hogy a saját rakéta indítás * Pk * number of hits to kill egyenletet nem értik meg?
Édes istenem.
Egy 10HE-es vadász kill aránya elképzelhetetlenül magas egy 10HE = 3 találat kell géphez képest.
Azok lényegében semmire sem jó. Az ALB óta létezik ez a faszásg és azóta nem képesek átlépni ezen.
Ez mi, ha nem retardáltság?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.