Meg nagyon messze van kesz allapottol. A potencial megvan benne. De a din. hadjarat ki sincs adva meg.
Honapok ota nem jatszottam vele.
Tul WG-s tevedest ismeteltek meg sajnos, ami koncepconalis faszsag. De ettol sokkal jobb, mint a WG harc modellezesben es toolok teren.
Néhány ilyen hiba.
- A repcsiknél még mindig van olyan, hogy 4HE-es AAM van csak a gépen és mellette esteleg 5 HE. Azon gépekhez képest, amiknél két találat elég a 10HE-hez ezek szart sem érnek, mert nekik HÁROM kell. Ez brutális differencia. Van olyan csapásmérő, amin ott van 2x4HE-es AIM-9. Értelme semmi, csak drágább a gép.
- A 3-4HE-s MANPAD-ok is röhejesek. Semmit sem lehet velük lelőni.
- A szárazföldi egységeknél még mindig a reverse sebesség azonos az előmenetellel. Nettó faszság. Különösen a szovjet hk-nál, amik talán 6-10 km/h-val tudnak toltani a valóságban. Többet is szóvá tették, hogy legalább egy flat módosító legyen hátramentre. Eredmény semmi. Pedig ez nettó faszság, mert lényegében nem lehet üldözni az ellent, mert egy T-xx bazdmeg gyorsabb rükverben, mint némely nyugati hk? Eszement.
- Most más a semmilyen tüzérségnek nincs távolságfüggő szórása, csak csak olyan kicsi, hogy alig van értelme. Nettó baromság ez is.
- A repcsi sebességek és turn rate-k is továbbra teljesen inkozisztensek.
- A valóságban AD SAM-ek itt fost sem érnek, egy KUB zónjáa érdemben alig nagyobb, mint egy OSZA-é. Képtelenek egyről a kettőre jutni hogyan kéne SAM-et modellezni.
- A szovjet hk-nál az ATGM és ágyú váltás trükk még mindig nagyobb ROF-ot ad a virtuális torony miatt, ami nettó csalás, ha kihasználja valaki.
Ettől lehet szórakoztató, de egész egyszerűen irritáló, hogy ennyire nem értik a saját játékukat és a valóságot és mennyire nem hallgatnak a közésség értelmesebb részére. Mert azt 100%-ban redben, van, hogy ignorálnak olyan baromságokat, hogy legyen benne BGM-109 meg H-55 a 3D világban, meg, hogy katapultált pilóta miért nem harcol gyalogosként. Az ilyen kretén kéréseket persze, hogy ignorálni kell.
De, hogy a szovjet harckocsikon a valósághoz képest rükvercben térhajtómű van a játékban, az bocsánat, de nevetséges.
Az, meg hogy a saját rakéta indítás * Pk * number of hits to kill egyenletet nem értik meg?
Édes istenem.
Egy 10HE-es vadász kill aránya elképzelhetetlenül magas egy 10HE = 3 találat kell géphez képest.
Azok lényegében semmire sem jó. Az ALB óta létezik ez a faszásg és azóta nem képesek átlépni ezen.
Ez mi, ha nem retardáltság?