Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Már több mint 24 órája ég a USS Bonhomme Richard. Komment szerint helikopterekkel is hordanak rá vizet.
Valószínűleg ugyanolyan mulasztás mint Oroszországban. Alkoholista, alulképzett munkások akik b*nak a biztonsági előírásokra.Mi a fene tud ennyi ideig égni egy fémből épített hadihajón? Mert még ha fából lenne...
https://kuruc.info/r/8/215075/
..
Valami nem kerek nekem...
Szabotázs lehetett válaszul az iráni atomlétesítményben történt robbanásra vajon?
festékMi a fene tud ennyi ideig égni egy fémből épített hadihajón? Mert még ha fából lenne...
Üzemanyagok, kenőanyagok, műanyag,gumik stb,
Hát még, ha ki sem ürítik. 4 év alatt biztos nem volt rá idő.Egy ilyen partraszállító hajót megtalál egy H-32-es, kigyullad a több millió liter gázolaj és nem lesz partraszállás.
Ugyanez igaz minden hagyományos meghajtású hajóra.
Nagyon komolyan tud égni még egy karbantartáshoz kiürített hajó is, amit a kikötőben oltanak, szinte azonnal.
Ugyanaz, ami egy manapság épített kétszintes, alul garázsos családi házban. Abban sincs már legtöbbször fagerenda se, aztán nézd meg mi lehet belőle ha csak a konyha kigyullad. De vannak fa bútorok, rengeteg műanyag padló és szigetelésként (még mérgező is a füstje!), textil, papír-tapéta, ruhaanyagok, a konyhában és speizban zsír, olaj, száraztészta stb, a garázsban a kocsin éghető festék, benne olaj és benzin ... a hajó ugyanez, csak "kicsit" nagyobban, és minden festve több rétegben a korrózióveszély miatt!!Mi a fene tud ennyi ideig égni egy fémből épített hadihajón? Mert még ha fából lenne...
https://kuruc.info/r/8/215075/
Egyvalami biztos: a hajó festése tűzálló kell legyen, ami amúgy követelmény az épületeknél is nagyon sok funkcióban (lakáson belül nem). Egy kis gyorstalpaló!a hajó ugyanez, csak "kicsit" nagyobban, és minden festve több rétegben a korrózióveszély miatt!!
Oké, ez jól hangzik a 200 fokkal és 120 perccel együtt, deEgyvalami biztos: a hajó festése tűzálló kell legyen, ami amúgy követelmény az épületeknél is nagyon sok funkcióban (lakáson belül nem). Egy kis gyorstalpaló!
Ja, hogyha hozzáférnek a megfelelő csatlakozási pontokhoz, és van delej a szivattyúknál (ami egy égő hajón elég kétséges, tekintve hogy az elektromos vezetékek szigetelése se lehet 100% két napi tűz után. A dolognak meg az a másik fele, hogy a lé az ugye ég ha rágyújtanak, de a leürített tartályokban maradt üza-levegő keverék meg gyújtás hatására robban! Ennek elkerülésére a leszívott tartályokat át szokták fúvatni gőzzel, de ilyen méreteknél erre napok/1-2 hét is kellene szerintem, most erre mennyi idejük lehet?Gondolom ki lehet szivattyúzni azt az üzemanyagot.
Akkor már mindegy. Ezeket a festéseket arra tervezték, hogy elsődlegesen elősegítsék a kiürítéshez szükséges idők tartását strukturális állékonyság fenntartásával az életmentés céljából, másodsorban minimalizálják a strukturális károkat a szervezett oltás végéig, aminek elvben gyorsan le kell zajlania. Ezért írom feljebb, hogy szerintem nincs értelme menteni a huszonhét éves hajót ilyen kiterjedt és ennyi ideig tartó tűz után! Csak annyi jelentősége volt a festésnek, hogy az nem éghető anyag egy hadihajón.Oké, ez jól hangzik a 200 fokkal és 120 perccel együtt, de
- mi lesz a festékkel 200 fok fölött, mert a hajó nagy lánggal ég
- mi lesz 120 percen túl, mivel ez a ladik már vagy 2 napja ég?
Én még kikalapálnám itt a hátsó kertben.Az első torony berogyva, a parancsnoki híd is mintha egy kissé ferdén állna, szóval ez a része biztosan kuka a hajónak...!