Y-20 (AVIC, Kína)

További képek:

attachment.php


attachment.php


8658591776_5d01e971f7_b.jpg


8658591442_e128d9f79b_b.jpg
 
Ha minden igaz akkor kész a második prototípus.
http://youtu.be/Sr9NPcenLw8
 
Felszállt a második prototípus is.
china-defense.blogspot.hu/2013/12/second-y-20-large-military-transport.html
1387174550_13066.jpg
 
Film:
http://p.you.video.sina.com.cn/swf/quotePlayer20131203_V4_4_42_15.swf?autoPlay=1&actlogActive=1&as=1&vid=121970772&uid=1&tokenURL=http%3A%2F%2Fyou.video.sina.com.cn%2Fapi%2FsinawebApi%2Foutplayrefer.php%2Fvid%3D121970772_1_aU3kTSI6XDTK%2Bl1lHz2stqkM7KQNt6nknynt71%2BiJgxfUwqLYorfO4kK4SvXCchC9mtP%2Fs.swf&tHostName=
 
Azért annyit lehet tudni, hogy van már második prototípus is. Amúgy miért nem jó a 2 2 2 futóelrendezés a terepre?
 
Ez a harmadik?

http://alert5.com/2014/07/31/second-y-20-prototype-now-flying/
 
Jó kérdés. Ott azt írja, hogy a második, viszont a száma 783 az elsőnek meg 781 volt.
???
 
Ahogy látom egyelőre mindenki találgat. Gondolom pár nap múlva majd kiderül, hogy ez a hányadik is valójában.
 
No, az oroszok már dörzsölik a markukat, mert a több száz géphez /tartalékokkal együtt/közel ötször annyi hajtóműre lesz szükség. És terepen is a hajtóművekkel lehet gond, mert beszívnak minden szemetet....
Tehát találgatni arról is lehet, hogy mikorra lesz "megbízható kínai hajtómű"....
 
Nemsokára második fázisba léphet a gép tesztelése. Ebben elvileg a radar, navigációs rendszerek, robotpilóta, jegesedés gátló rendszer, illetve a belső környezeti rendszerek lesznek benne, illetve a gép megbízhatósága bonyolult időjárási körülmények között.

http://www.janes.com/article/42708/china-s-y-20-enters-second-phase-of-testing
 
Összesen kb. ennyit lehet tudni az új hajtóművekről:
http://htka.hu/kozosseg/discussion/comment/119488/#Comment_119488
A "régi" hajtómű az Il-76-osé, azon asszem van sugárfék, de nem tudom mennyire lényeges ez egy prototípus esetében.