Y-20 (AVIC, Kína)

15565279798_6d99009f79_b.jpg

15564831599_5dc51ce2a2_b.jpg

15565533057_bfc763ed4a_b.jpg

15565530377_ea28f9afb8_b.jpg

15564821189_0b0cc2a95b_b.jpg

15748802831_c6f0f89e11_b.jpg
 
"A repülőgép több mint 60 tonna szállítmányt képes a fedélzetére venni, ami jóval meghaladja a most rendszerben lévő Il-76-os gépek terhelhetőségét"

Az Il-76 is képes 60 tonnát vinni.
 
Ennél amit fórumokon kitéve (és a wikin) láttam, 66 tonnát írtak. Az Il-76-osok amik náluk vannak rendszerben nem hinném, hogy képesek. Az egyetlen ami 60 tonna teherbírású azok az új változatok.
 
"2014-es tanulmánya alapján Kínának 400 darabra van szüksége ezen gépből."

Az az érdekes, hogy mikorra lesz ebből a géplétszámból valami. Az egyértelmű, hogy Kínának szüksége van erre a típusra nagy mennyiségben, hogy képviselhesse az érdekeit a világban. De az elmúlt 20 évben elvoltak 10-20 IL-76-ossal.

A meglévőnél, 20-30-szor több stratégia szállító gép üzemeltetéséhez szükség lesz rengeteg személyzetre, műszaki háttére, repülőterekre. Ezek óriási befektetéseket igényelnek, és eddig, legalábbis az új repülőterek nem látszódnak.
 
Lehet lassan fog felfutni a gyártás. Az első példányok valszeg úgy is orosz hajtóművekkel repülnek majd. Mikor kész lesz a saját lehet lassan rákapcsolnak.
 
A bal felső sarokban van az IL-76 tesztgép amivel a WS-20 hajtóműveket tesztelték. Most mintha mind a 4 hajtóművét lecserélték volna WS-20-ra.
131744lgv6vn167dv199h2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Közben jönnek a képek, csak a számozást cenzúrázzák
Y-20_service_introduction_4._Div_-_15.6.16_-_7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Nos, ezen már látszik a szám. Remélem Galkom a közelben van és megszakérti.
11051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

190726qk3ddldrzj77xrrr_www.kepfeltoltes.hu_.png

190724pftrt0h6t6muoe1u_www.kepfeltoltes.hu_.png