Gratulálok a cikkhez!
Pont ez a típus érdekel már régóta a kínaiaktól, mikor a nagy parádé környékén megláttam, azon filóztam, hogy ez most licence/copy vagy a kínaiak önerőből (részben) rakták össze, persze így most már minden tiszta
.
Egyvalami nem értek, miért tértek vissza a lehajtható rámpáról a klasszikus "hajó páncélajtóra"? Túl drága a rámpa vagy ha olyan a hátulja, akkor gyengébb a védelme? Miért nem a kettőt az egyben megoldást alkalmazzák? Láttam rámpa+ajtó kivitelű harcjárművet, nem is egyet. Mindenesetre nekem fura ez az egész, de ha nekik így jó, akkor így jó. Lehet, hogy a "hagyományok" miatt váltottak vissza az ajtóra,a nosztalgia ugye
.
Attól függetlenül szerintem egy aránylag jól összerakott járműcsaládot hoztak össze, ha mi ezekből csak a gyalogsági harcjárművet, mag a parancsnokit össze tudnánk rakni, már örülhetnénk mint a majom a farkának, pedig szerintem azért annyira nem nehéz egy ilyet megépíteni, mint pl egy repülőt vagy egy hajót.
Még valami: dudival 100%-ban egyetértek, Btr-80ék kuka, Patria vagy más nyugati gyártóktól minimum 200 darab beszerez, és bódottá van, és a kezem megint beleért a bilibe
.
<a title="lui7889 profiljának megtekintése" href="http://htka.hu/kerekasztal/tagok/lui7889/">lui7889
</a>
A BTR-4 egy előrébb mutató darab a régi verziókhoz képest, de szerintem csak Ukrán/Orosz viszonylatban az, a nyugatiak többségével nem nagyon veszi fel a versenyt (feltéve ha azok ellen szánták). Meg nem is olyan régen olyanokat lehetett olvasni/hallani, hogy az Iraknak szállított darabokkal voltak/vannak problémák (talán a motorra meg a fegyverrendszerrel) de lehet, hogy én tudom rosszul.