Rá kellene guglizni néhány koreai újságra, hátha szivárgott vmi a magyar védelmi megállapodás részleteiről. Sajnos a koreai betűkészletem korlátozott.....
Abszolút, kiváló cikkötlet, köszi@Green Leader
Ez neked is meglepetés?
Igen, de a 2014-ben eredetileg kiválasztott 103 evolúciója, az általad linkelt cikk jól végig vezeti a változtatásokat az iterációk között. És még biztosan változni fog a protóval szerzett tapasztalatok után, mire szériagyártásba kerül.
Itt csak a szlovákokat említik az FA-50 kapcsán. Nálunk az akku gyártást és az egészségügyi együttműködést emelik ki.Rá kellene guglizni néhány koreai újságra, hátha szivárgott vmi a magyar védelmi megállapodás részleteiről. Sajnos a koreai betűkészletem korlátozott.....
Itt van írva két név, hogy a minisztériumból kikkel egyeztettek a megállapodásról:Rá kellene guglizni néhány koreai újságra, hátha szivárgott vmi a magyar védelmi megállapodás részleteiről. Sajnos a koreai betűkészletem korlátozott.....
Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?Itt van írva két név, hogy a minisztériumból kikkel egyeztettek a megállapodásról:
https://www-hankyung-com.translate....l=ko&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=sk&_x_tr_pto=nui,sc
Az egyik mindha Tömböl László lenne, és még valamilyen Szilvia ...![]()
Én nagyrészt Sheldontól szoktam tájékozódni:Rá kellene guglizni néhány koreai újságra, hátha szivárgott vmi a magyar védelmi megállapodás részleteiről. Sajnos a koreai betűkészletem korlátozott.....
F50-est akarnak gyártani az AeroVodochody-ban?Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
tt van írva két név, hogy a minisztériumból kikkel egyeztettek a megállapodásról:
Dél koreanak vannak ilyen rakêta projektjeik s350/s400 szerű cuccok vagy miTömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Eszmét cseréltek, Egy eszmét, kivitt, egyet visszhozott, leltár stimmel. A komolyabb sdolgok kb a szándéknyilatkozat aláírásával kezdődnek, addig csak udvariassági blalbla,Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Tömböl már nyugállományú, Maróth személyes tanácsadója. Egy időben ő volt a Honvéd Vezérkar főnöke (akkor az volt a mai parancsnok).Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Post-pandemic restart: The L-39 Users Group Conference hosted representatives from 16 countries...
From European countries, representatives of the air forces of Slovakia, Hungary, Germany and Estonia, arrived at the conference. Delegations from Ghana and Nigeria, for example, were present from the African continent. Participants included countries from South America, and this time also some private users of the L-39, including a representative of the American acrobatic group Patriots. The meeting was organized by the Czech Air Force together with Aero Vodochody and Omnipol company.
Eu.ban VOLVO RM-12 néven fut.
Nem is emlékszem mibe van az beépítve...![]()
Akarja mondani, 20%-os tulajdonosként...@Anti
Az elofizetős része az intetjúnak más csatornán nem hozzáférhető, más online felület nem irta meg a lényegét?? Már múlt heti interjú,
![]()
Doufáme, že nová vláda se na domácí zbrojaøe bude dívat lépe, øíká prezident Omnipolu
Ve spoleènosti Aero Vodochody, kterou nedávno prodala finanèní skupina Penta, probíhají významné zmìny. Leteckou továrnu ovládla zbrojaøská firma Omnipol spoleènì s maïarským partnerem Kristófem Szalayem-Bobrovniczkým, podnikatelem blízkým vládì premiéra Viktora Orbána. Omnipol, jehož tradice...archiv.hn.cz
Az interjú az Omnipol vezetőjével a cseh hadiiparról és az AV-ról, hogy látja a jövőjét, mint 49%-os tulajdonos.
A Richard Háva üzletember és két fia által irányított Omnipol a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a légiközlekedési iparra, amelyet magasan fejlett technológiákkal ötvöznek az elnök, Jiří Podpěra szerint.
Ön veszi át az Aer Vodochody vezetői irányítását. A többségi tulajdonos a magyar HSC Aerojet cég, amely nem rendelkezik múlttal a területen. Gyakran találkozni azzal a véleménnyel, hogy az Aero ma már magyar cég. Szóval mennyi a magyar és mennyi a cseh?
Az Aero továbbra is cseh cég marad, Csehországban fizet adót, és cseh alkalmazottakat alkalmaz. Ezt rendkívül pozitívan értékeljük a közép-európai befektetők és a visegrádi négyek közötti transznacionális partnerség példájaként, és úgy gondoljuk, hogy ez növelni fogja az Aero Vodochody stabilitását és értékesítési potenciálját más országokban. Az Aero számára továbbra is prioritást élvez a cseh megrendelő, azaz a cseh hadsereg és a cseh légierő támogatása. A bonyolultságában és szakértelmében, valamint a kereskedelmi tárgyalások szempontjából rendkívül összetett ügylet egésze szempontjából azt kell mondanom, hogy egy magyar partnerrel való együttműködésnek köszönhetően sikerült akvizíciós hitelhez a magyar állami banktól. , mert az Aero olyan helyzetben volt, hogy a kereskedelmi bankok ezt nem akarják.refinanszírozás. Ez a felvásárlás véget vetett egy bizonytalan időszaknak, különösen az Aero alkalmazottai és alvállalkozói számára.
......
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..