[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

tt van írva két név, hogy a minisztériumból kikkel egyeztettek a megállapodásról:

Egyre érdekesebb a történet...o_O:eek:
Ezt írják:
"...Kang részt vett a Korean Aerospace Industries (KAI) és az NTN szlovák államvédelmi vállalat "Üzleti megállapodás az FA-50 bevezetéséről" aláírási ünnepségén is. Szlovákia az elöregedő magas képzési gép (L-39) cseréjén jelenleg dolgozik, és üzleti mérete körülbelül 10 egység (500 millió dollár)."Várakozással tekintünk a potenciális Magyarországgal és a Szlovákiával való védelmi együttműködés bővítésére" - mondta Kang Eun-ho, a sugárügyi minisztérium igazgatója - "És megerősítettük elkötelezettségünket a két országgal az FA-50-es repülőgépekkel kapcsolatban a Rok-Szlovákia megállapodás révén, és minket kormányzati szinten érdeklődni és dolgozni a zökkenőmentes fejlődés biztosítása érdekében."
 
Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Eszmét cseréltek, Egy eszmét, kivitt, egyet visszhozott, leltár stimmel. A komolyabb sdolgok kb a szándéknyilatkozat aláírásával kezdődnek, addig csak udvariassági blalbla,

  • Vennénk önöktől tengőt!
  • Nincs is flottájuk!
  • A Balatonra, Ja, és kecskesajttal fizetnénk.
-Természetesen tárgyalhatunk róla. Mehetünk fotózkodni?

(miután elmentek: Ezek meg kik voltak?????)
 
  • Vicces
Reactions: Pogány and zulu
Az egész szlovák F/A-50 ajánlatnak valószínűleg semmi köze az Aero Vodochodyhoz. Nem értem miért ebbe a topikba írtok erről még mindig. Nézzetek meg az ADEX 2021 kiállítás összefoglaló videóit, és válogassatok hogy mi lenne belőle nekünk milyen fejlesztési együttműködés lenne érdekes/hasznos... elektromos kiképző repülőgép, helikopteres és más drónok, MUM-T, űrtechnológia stb. egyik sem az Aero Vodochody profilja.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and Vogon
Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Tömböl már nyugállományú, Maróth személyes tanácsadója. Egy időben ő volt a Honvéd Vezérkar főnöke (akkor az volt a mai parancsnok).
Szóval több okból is képben lehet, de nem feltétlenül csak a légierős kérdésekben.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz and Pogány
Post-pandemic restart: The L-39 Users Group Conference hosted representatives from 16 countries...

From European countries, representatives of the air forces of Slovakia, Hungary, Germany and Estonia, arrived at the conference. Delegations from Ghana and Nigeria, for example, were present from the African continent. Participants included countries from South America, and this time also some private users of the L-39, including a representative of the American acrobatic group Patriots. The meeting was organized by the Czech Air Force together with Aero Vodochody and Omnipol company.

L-39 Users Group Conference 2021

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely
@Anti

Az elofizetős része az intetjúnak más csatornán nem hozzáférhető, más online felület nem irta meg a lényegét?? Már múlt heti interjú,




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az interjú az Omnipol vezetőjével a cseh hadiiparról és az AV-ról, hogy látja a jövőjét, mint 49%-os tulajdonos.

A Richard Háva üzletember és két fia által irányított Omnipol a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a légiközlekedési iparra, amelyet magasan fejlett technológiákkal ötvöznek az elnök, Jiří Podpěra szerint.

Ön veszi át az Aer Vodochody vezetői irányítását. A többségi tulajdonos a magyar HSC Aerojet cég, amely nem rendelkezik múlttal a területen. Gyakran találkozni azzal a véleménnyel, hogy az Aero ma már magyar cég. Szóval mennyi a magyar és mennyi a cseh?

Az Aero továbbra is cseh cég marad, Csehországban fizet adót, és cseh alkalmazottakat alkalmaz. Ezt rendkívül pozitívan értékeljük a közép-európai befektetők és a visegrádi négyek közötti transznacionális partnerség példájaként, és úgy gondoljuk, hogy ez növelni fogja az Aero Vodochody stabilitását és értékesítési potenciálját más országokban. Az Aero számára továbbra is prioritást élvez a cseh megrendelő, azaz a cseh hadsereg és a cseh légierő támogatása. A bonyolultságában és szakértelmében, valamint a kereskedelmi tárgyalások szempontjából rendkívül összetett ügylet egésze szempontjából azt kell mondanom, hogy egy magyar partnerrel való együttműködésnek köszönhetően sikerült akvizíciós hitelhez a magyar állami banktól. , mert az Aero olyan helyzetben volt, hogy a kereskedelmi bankok ezt nem akarják.refinanszírozás. Ez a felvásárlás véget vetett egy bizonytalan időszaknak, különösen az Aero alkalmazottai és alvállalkozói számára.
......
 
@Anti

Az elofizetős része az intetjúnak más csatornán nem hozzáférhető, más online felület nem irta meg a lényegét?? Már múlt heti interjú,




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az interjú az Omnipol vezetőjével a cseh hadiiparról és az AV-ról, hogy látja a jövőjét, mint 49%-os tulajdonos.

A Richard Háva üzletember és két fia által irányított Omnipol a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a légiközlekedési iparra, amelyet magasan fejlett technológiákkal ötvöznek az elnök, Jiří Podpěra szerint.

Ön veszi át az Aer Vodochody vezetői irányítását. A többségi tulajdonos a magyar HSC Aerojet cég, amely nem rendelkezik múlttal a területen. Gyakran találkozni azzal a véleménnyel, hogy az Aero ma már magyar cég. Szóval mennyi a magyar és mennyi a cseh?

Az Aero továbbra is cseh cég marad, Csehországban fizet adót, és cseh alkalmazottakat alkalmaz. Ezt rendkívül pozitívan értékeljük a közép-európai befektetők és a visegrádi négyek közötti transznacionális partnerség példájaként, és úgy gondoljuk, hogy ez növelni fogja az Aero Vodochody stabilitását és értékesítési potenciálját más országokban. Az Aero számára továbbra is prioritást élvez a cseh megrendelő, azaz a cseh hadsereg és a cseh légierő támogatása. A bonyolultságában és szakértelmében, valamint a kereskedelmi tárgyalások szempontjából rendkívül összetett ügylet egésze szempontjából azt kell mondanom, hogy egy magyar partnerrel való együttműködésnek köszönhetően sikerült akvizíciós hitelhez a magyar állami banktól. , mert az Aero olyan helyzetben volt, hogy a kereskedelmi bankok ezt nem akarják.refinanszírozás. Ez a felvásárlás véget vetett egy bizonytalan időszaknak, különösen az Aero alkalmazottai és alvállalkozói számára.
......
Akarja mondani, 20%-os tulajdonosként... :oops: