Bevállalom, ha kell!Te nem vagy európai!

Bevállalom, ha kell!Te nem vagy európai!
Szerintem kár erőlködni az AV-val - mint a feltörekvő piacok kurrens megoldása, Kína már olyan erős iparral, sőt egyre több saját fejlesztésű repülővel rendelkezik, kapacitásokkal , nem embargózható technikával, hazai nagy tömegű használattal és ezért tapasztalatokkal, referenciával hogy letarolja ezeket a piacokat. Egyre több helyen jelenik meg a kínai technika a légierőkben Ázsiában, ha Afrika fizetőképes lesz akkor ott is, feltehetően valamilyen orosz technika mellett.ÉN INKÁBB "RÁFEKÜDNÉK" EGY HAZAI GYÁRTÁSÚ HAJTÓMŰRE, mert az embargózható amcsi hajtóművel --bárhogy is tagadják, mert "széljárásfüggő"-- SOHA NEM FOGJÁK HAGYNI A GAZDASÁGOS GYÁRTÁSI MENNYISÉG ELÉRÉSET USA/EU-s piacvédelmi okok miatt!!!
Így elesünk majd a fizetőképes arab olcsó-gépdrón(verziós) piactól, és a Dél-Afrikaitól is, es ha Afrika kezdene jó lenni, azt is meg fogják fúrni hajtóműn keresztül, a "gumi-paragrafus-Nemzetbiztonsági-Ok"-kal.
A 40-50 éves orosz anyag-/technológiai szintet, amit Szlovákiában 30 éve képesek voltak gyártani is Lotarjev DV-2 néven, na ennek a szintjét politikai akarat esetén 2021-ben, a jelenlegi civil technológiával bőven lehet 1-2 éven belül 5%-kal könnyebb, 5%-kal erősebb, 5%-kal kevesebbet fogyasztó verzióban, embargó veszély nélkül, megfizethető áron itthon gyártani.
Az eltelt 50 év technikai fejlődése ezt lehetővé teszi, a politikai akarat pedig a hozzá való pénzt is most bele tudná tenni!
Embargózható fődarabbal nem lesz életképes semmilyen amcsi piaci érdek árnyálát is zavaró Kelet-Eu-s gép!
...természetesen a szabad piaci verseny szellemében!
Minden ilyen Kelet-Európás hadi-ipari fejlesztés gyártás sarokkövének és gyenge pontjának a kormányváltásokkal 1 ciklus alatt lehetséges --sőt szinte biztos-- külföldi hátterű rombolás valós veszélyét tartom!!!
Amig erre nincs megoldás, addig egy választási balesettel évtizedek munkáját lehet lerombolni!
Ha ezt a szervezeti/szervezési dolgot sikerül megoldani, csak akkor érdemes hazai hadi-iparban gondolkozni!!!
Sajnos! Szerintem! Valós, komoly kockázatú ez kérdés, aminek a megoldásában a Nyugat-Európa-i --több-száz-éves út-- nekünk, és most, már nem járható!!!
Változnak az idők, változnak a jó megoldások.
.
Valószínűleg nem a sörhöz és nem ehhez a topikhoz van köze...Vajon mit keres a cseh légierő Airbusa Debrecenben?
Nem hinném, hogy ide hozták az utánpótlást:
https://civishir.hu/helyben-jaro/20...ingyenes-a-belepes-es-meg-vedettsegi-sem-kell
Van reális esélye, hogy erősebb hajtómű kerül az L39NG-be?[MEDIA = twitter] 1438487371847245825 [/MEDIA]
Nem tudom, de a Williams hajtóműre terveztek alternatívát, ha USA tiltás lenne. Mi az alternatíva azt nem ismerem.Van reális esélye, hogy erősebb hajtómű kerül az L39NG-be?
Sok mindent értek, de a németek mit csináltak ott?Post-pandemic restart: The L-39 Users Group Conference hosted representatives from 16 countries...
From European countries, representatives of the air forces of Slovakia, Hungary, Germany and Estonia, arrived at the conference. Delegations from Ghana and Nigeria, for example, were present from the African continent. Participants included countries from South America, and this time also some private users of the L-39, including a representative of the American acrobatic group Patriots. The meeting was organized by the Czech Air Force together with Aero Vodochody and Omnipol company.
Megették a pogácsát....Sok mindent értek, de a németek mit csináltak ott?
Bármily fura is a németeknek nincs saját vadászképzésük sőt nagyon más sem Usaba járnak. a Holman bázisi központal (az angoloknak is van ott valami egyébként) onnét a tornádók repülnek még talán. a phantomok kivonásra kerültek. (tornádók üzemeltetése így macerás az mindenesetre biztos ha még üzemel is onnan német gp az már nem sokáig)Sok mindent értek, de a németek mit csináltak ott?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..