Itt ez a lényeg??
a repülőgép -repülőgép -alkatrészek alvállalkozásba adásában más repülőgépgyártóknak
Kikövezik az utat egy hazai vállalatnak?
Ez nem inkább az AV meglévő részegység beszállításáról szól más gyártók típusaihoz?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Itt ez a lényeg??
a repülőgép -repülőgép -alkatrészek alvállalkozásba adásában más repülőgépgyártóknak
Kikövezik az utat egy hazai vállalatnak?
Ez valami ravasz webes fereg, amit igy terjesztesz...?Mivel szeretem a konteókat.
Egy cseh oldal folyamatisan azzal rémisztgeti a prágai közvéleményt, hogy rajtunk keresztül a ruszkik szerzik meg az AV-t. Fogalmam sincs, mire alapozzák.
Viszont ma rágugliztam erre a hírre. Véletlen?
捷克反垄断办公室表示,它批准匈牙利投资者szalay-bobrovniczky和omnipol进入捷克飞机制造商aero vodochody aerospace_外汇动态报道
捷克反垄断办公室表示,它批准匈牙利投资者szalay-bobrovniczky和omnipol进入捷克飞机制造商aero vodochody aerospacewww.fx678.com
Itt ez a lényeg??
a repülőgép -repülőgép -alkatrészek alvállalkozásba adásában más repülőgépgyártóknak
Kikövezik az utat egy hazai vállalatnak?
ez a Szalay-Bobrovniczky nem Csaba véletlenűl egyébként Nyugodtan megtehetnék fejlesztéseket ígyís úgyís eszközőlni kell akkor az miért ne történhetne magyarországon zőldmezőbe.
A cikkben eredetileg is fekete számok szerepelnek. A jelentés ugyan az mint a zold számoknak.@PavolR
Vmi félrement a forditásban, fekete számok, lszi nézz rá, innen vettem.
Akkor nem inkább orosz oldalakon kellene információt keresgélni?Mivel szeretem a konteókat.
Egy cseh oldal folyamatisan azzal rémisztgeti a prágai közvéleményt, hogy rajtunk keresztül a ruszkik szerzik meg az AV-t. Fogalmam sincs, mire alapozzák.
Viszont ma rágugliztam erre a hírre. Véletlen?
捷克反垄断办公室表示,它批准匈牙利投资者szalay-bobrovniczky和omnipol进入捷克飞机制造商aero vodochody aerospace_外汇动态报道
捷克反垄断办公室表示,它批准匈牙利投资者szalay-bobrovniczky和omnipol进入捷克飞机制造商aero vodochody aerospacewww.fx678.com
Sztem az Japán írásAkkor nem inkább orosz oldalakon kellene információt keresgélni?
Ez a kínai írás csak egy mondat vagy nálam nem jelenik meg a teljes hír hogy valamilyen kínai gépet fogunk licencben gyártani?
Nekem a teljes hír alatta van. Egy cseh cikk fordítása.Akkor nem inkább orosz oldalakon kellene információt keresgélni?
Ez a kínai írás csak egy mondat vagy nálam nem jelenik meg a teljes hír hogy valamilyen kínai gépet fogunk licencben gyártani?
Kínai. A google felismeri, fordítja.Sztem az Japán írás
Sztem az Japán írás
Kínai. A google felismeri, fordítja.
Kristóf. A kormányszóvivő asszony ura.ez a Szalay-Bobrovniczky nem Csaba véletlenűl egyébként Nyugodtan megtehetnék fejlesztéseket ígyís úgyís eszközőlni kell akkor az miért ne történhetne magyarországon zőldmezőbe.
Akkor bocsiNekem is kínainak ismerte fel a fordító, de ha átállítom hogy japán a szöveg akkor is lefordítja
ez a Szalay-Bobrovniczky nem Csaba véletlenűl egyébként Nyugodtan megtehetnék fejlesztéseket ígyís úgyís eszközőlni kell akkor az miért ne történhetne magyarországon zőldmezőbe.
Kristóf. A kormányszóvivő asszony ura.
A kormány állami kezességet ad a kormányszóvivő férje 53 milliárd forintos hiteléhez
Szalay-Bobrovniczky Kristóf cége 150 millió eurós hitelt vesz fel a Magyar Fejlesztési Banktól. A pénz a cseh Aero Vodochody repülőgépgyár megvásárlásához kellhet.hvg.hu
A cikkben eredetileg is fekete számok szerepelnek. A jelentés ugyan az mint a zold számoknak.
.Egyébként most, hogy lassan pont kerül az úgy végére, kövi lépésben megtudhatjuk a Gripenek sorsát is. Auguaztus végére ígértek egy bejelentés a Gripen fegyverzetfejlesztés ügyében. Abból mar lehet következtetni a jövőre és sztem idén a Saab biznisz is sinre kerül, megtudjuk az Harangozó féle több mint 1.000 milliárdos repülős honvédelmi bizittsági jóváhagyás sorsát. Sztem a 2 üzlet összefügg és remélhetőleg nagy durranás lesz, mint a zalai Lynx biznisz.
.
.
A NER működése a saját zsebükről és a pénzről szól, miért pont itt lenne másképp. Szerintem itt az lesz az összefüggés, hogy mostantól az összes katonai beszerzés ellentételezési programja érinteni fogja ezt az Aerot. Vagy megrendelésekkel, vagy technológia transzferrel, de a vége az, hogy az adófizetők vásárolják meg a fegyvert, az érte kapott ellentételezés meg a NER-nél landol. Pl a Saab kap egy megrendelést, és egyből kiderül, hogy az Aero felé is visszamegy ebből valami, tehát a két üzlet jó eséllyel össze fog függeni. Lehet, az Airbus is hálás lesz a sok helikopterért.
Hat az összeszerelés túlzás lenne, de ha csak beszallitananak, mint az Embraernek is teszik már, az is nagyszerű lenne.Igen. Sokan pont ebben reménykedünk. Hogy az AV szerepe a dologban az, hogy ott fogják összeszerelni az új Gripeneket nekünk és a cseheknek. Feltéve persze, hogy a csehek nem találják ki, hogy nekik másik gyártó és másik típus kell.
Mert az ún. NER nem adózik, ugye?!Szerintem itt az lesz az összefüggés, hogy mostantól az összes katonai beszerzés ellentételezési programja érinteni fogja ezt az Aerot. Vagy megrendelésekkel, vagy technológia transzferrel, de a vége az, hogy az adófizetők vásárolják meg a fegyvert, az érte kapott ellentételezés meg a NER-nél landol.
Te nem vagy európai! Ez amit ide leírtál, maga az esszenciális hitleri náczimus. Nem gondolsz bele, hogy ötvvven évvel le vagyunk maradva és különben mindent is elloptak eddig? A helikopterek, ahogy megérkeztek, egyből egy MÉH telepen landoltak és már flexelték is szét őket. Gondolhatod mi lesz egy egész gyárral!Mert az ún. NER nem adózik, ugye?!
Ameddig az "adófizetők pénzén" nem baromságokat vásárolnak csak azért, hogy az általad felvázolt "koncepció" működjön, addig nekem ezzel nincs bajom. Kit kellene támogatni, ha nem a hazai ipart és vállalkozásokat...?! Az én meglátásom szerint inkább "neveljünk ki" cégcsoportokat és ipari képességeket létrehozó vállalatbirodalmakat, melyek képesek külföldön is terjeszkedni, mint hogy minket vásároljanak fel kilóra.