[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

Mivel szeretem a konteókat. :D

Egy cseh oldal folyamatisan azzal rémisztgeti a prágai közvéleményt, hogy rajtunk keresztül a ruszkik szerzik meg az AV-t. Fogalmam sincs, mire alapozzák.

Viszont ma rágugliztam erre a hírre. Véletlen? :cool:

Ez valami ravasz webes fereg, amit igy terjesztesz...? :cool:
 
Itt ez a lényeg??

a repülőgép -repülőgép -alkatrészek alvállalkozásba adásában más repülőgépgyártóknak

Kikövezik az utat egy hazai vállalatnak?
ez a Szalay-Bobrovniczky nem Csaba véletlenűl egyébként Nyugodtan megtehetnék fejlesztéseket ígyís úgyís eszközőlni kell akkor az miért ne történhetne magyarországon zőldmezőbe.

Ez pusztan a formalis leirasa, hogy milyen iparagakban erdekeltek a fuzionalo, eddigi versenytarsak:

The merger of competitors occurs mainly in the areas of aircraft production, ie in the development, production and service of training and light combat aircraft, subcontracting supplies of aircraft airframe parts to other aircraft manufacturers and the operation of Vodochody Airport.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator
Mivel szeretem a konteókat. :D

Egy cseh oldal folyamatisan azzal rémisztgeti a prágai közvéleményt, hogy rajtunk keresztül a ruszkik szerzik meg az AV-t. Fogalmam sincs, mire alapozzák.

Viszont ma rágugliztam erre a hírre. Véletlen? :cool:

Akkor nem inkább orosz oldalakon kellene információt keresgélni? :rolleyes:

Ez a kínai írás csak egy mondat vagy nálam nem jelenik meg a teljes hír hogy valamilyen kínai gépet fogunk licencben gyártani?:cool:
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
ez a Szalay-Bobrovniczky nem Csaba véletlenűl egyébként Nyugodtan megtehetnék fejlesztéseket ígyís úgyís eszközőlni kell akkor az miért ne történhetne magyarországon zőldmezőbe.

Kristóf. A kormányszóvivő asszony ura.

Itt egy cikk róla:

 
A cikkben eredetileg is fekete számok szerepelnek. A jelentés ugyan az mint a zold számoknak.

Angolbol ill nyugat-europai fejlettebb gazdasagokbol vettek at a legtobb nyelvbe ezt. Jo regen is mar pirossal emeltek ki a veszteseget a konyvekben anno, a fekete a normal (pozitiv) balance (nalunk anno: szaldo, mert minden europai nyelvben igy a nemetben is saldo) szine volt és ma is az.:)

Being in the black = nyereséges ill. nem veszteséges az uzlet(menet.)
 
Egyébként most, hogy lassan pont kerül az úgy végére, kövi lépésben megtudhatjuk a Gripenek sorsát is. Auguaztus végére ígértek egy bejelentés a Gripen fegyverzetfejlesztés ügyében. Abból mar lehet következtetni a jövőre és sztem idén a Saab biznisz is sinre kerül, megtudjuk az Harangozó féle több mint 1.000 milliárdos repülős honvédelmi bizittsági jóváhagyás sorsát. Sztem a 2 üzlet összefügg és remélhetőleg nagy durranás lesz, mint a zalai Lynx biznisz.
.
.
A NER működése a saját zsebükről és a pénzről szól, miért pont itt lenne másképp. Szerintem itt az lesz az összefüggés, hogy mostantól az összes katonai beszerzés ellentételezési programja érinteni fogja ezt az Aerot. Vagy megrendelésekkel, vagy technológia transzferrel, de a vége az, hogy az adófizetők vásárolják meg a fegyvert, az érte kapott ellentételezés meg a NER-nél landol. Pl a Saab kap egy megrendelést, és egyből kiderül, hogy az Aero felé is visszamegy ebből valami, tehát a két üzlet jó eséllyel össze fog függeni. Lehet, az Airbus is hálás lesz a sok helikopterért.
 
.
.
A NER működése a saját zsebükről és a pénzről szól, miért pont itt lenne másképp. Szerintem itt az lesz az összefüggés, hogy mostantól az összes katonai beszerzés ellentételezési programja érinteni fogja ezt az Aerot. Vagy megrendelésekkel, vagy technológia transzferrel, de a vége az, hogy az adófizetők vásárolják meg a fegyvert, az érte kapott ellentételezés meg a NER-nél landol. Pl a Saab kap egy megrendelést, és egyből kiderül, hogy az Aero felé is visszamegy ebből valami, tehát a két üzlet jó eséllyel össze fog függeni. Lehet, az Airbus is hálás lesz a sok helikopterért.

Igen. Sokan pont ebben reménykedünk. Hogy az AV szerepe a dologban az, hogy ott fogják összeszerelni az új Gripeneket nekünk és a cseheknek. Feltéve persze, hogy a csehek nem találják ki, hogy nekik másik gyártó és másik típus kell.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Igen. Sokan pont ebben reménykedünk. Hogy az AV szerepe a dologban az, hogy ott fogják összeszerelni az új Gripeneket nekünk és a cseheknek. Feltéve persze, hogy a csehek nem találják ki, hogy nekik másik gyártó és másik típus kell.
Hat az összeszerelés túlzás lenne, de ha csak beszallitananak, mint az Embraernek is teszik már, az is nagyszerű lenne.
 
Szerintem itt az lesz az összefüggés, hogy mostantól az összes katonai beszerzés ellentételezési programja érinteni fogja ezt az Aerot. Vagy megrendelésekkel, vagy technológia transzferrel, de a vége az, hogy az adófizetők vásárolják meg a fegyvert, az érte kapott ellentételezés meg a NER-nél landol.
Mert az ún. NER nem adózik, ugye?!
Ameddig az "adófizetők pénzén" nem baromságokat vásárolnak csak azért, hogy az általad felvázolt "koncepció" működjön, addig nekem ezzel nincs bajom. Kit kellene támogatni, ha nem a hazai ipart és vállalkozásokat...?! Az én meglátásom szerint inkább "neveljünk ki" cégcsoportokat és ipari képességeket létrehozó vállalatbirodalmakat, melyek képesek külföldön is terjeszkedni, mint hogy minket vásároljanak fel kilóra.
 
Mert az ún. NER nem adózik, ugye?!
Ameddig az "adófizetők pénzén" nem baromságokat vásárolnak csak azért, hogy az általad felvázolt "koncepció" működjön, addig nekem ezzel nincs bajom. Kit kellene támogatni, ha nem a hazai ipart és vállalkozásokat...?! Az én meglátásom szerint inkább "neveljünk ki" cégcsoportokat és ipari képességeket létrehozó vállalatbirodalmakat, melyek képesek külföldön is terjeszkedni, mint hogy minket vásároljanak fel kilóra.
Te nem vagy európai! Ez amit ide leírtál, maga az esszenciális hitleri náczimus. Nem gondolsz bele, hogy ötvvven évvel le vagyunk maradva és különben mindent is elloptak eddig? A helikopterek, ahogy megérkeztek, egyből egy MÉH telepen landoltak és már flexelték is szét őket. Gondolhatod mi lesz egy egész gyárral! :D :D :D :D :D :D