[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

T

Törölt tag 2577

Guest

PavolR

Well-Known Member
2020. július 2.
5 602
14 812
113

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 324
96 648
113
T

Törölt tag 1586

Guest
tt van írva két név, hogy a minisztériumból kikkel egyeztettek a megállapodásról:

Egyre érdekesebb a történet...o_O:eek:
Ezt írják:
"...Kang részt vett a Korean Aerospace Industries (KAI) és az NTN szlovák államvédelmi vállalat "Üzleti megállapodás az FA-50 bevezetéséről" aláírási ünnepségén is. Szlovákia az elöregedő magas képzési gép (L-39) cseréjén jelenleg dolgozik, és üzleti mérete körülbelül 10 egység (500 millió dollár)."Várakozással tekintünk a potenciális Magyarországgal és a Szlovákiával való védelmi együttműködés bővítésére" - mondta Kang Eun-ho, a sugárügyi minisztérium igazgatója - "És megerősítettük elkötelezettségünket a két országgal az FA-50-es repülőgépekkel kapcsolatban a Rok-Szlovákia megállapodás révén, és minket kormányzati szinten érdeklődni és dolgozni a zökkenőmentes fejlődés biztosítása érdekében."
 

szzsolt81

Well-Known Member
2020. október 24.
5 706
4 260
113
Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Eszmét cseréltek, Egy eszmét, kivitt, egyet visszhozott, leltár stimmel. A komolyabb sdolgok kb a szándéknyilatkozat aláírásával kezdődnek, addig csak udvariassági blalbla,

  • Vennénk önöktől tengőt!
  • Nincs is flottájuk!
  • A Balatonra, Ja, és kecskesajttal fizetnénk.
-Természetesen tárgyalhatunk róla. Mehetünk fotózkodni?

(miután elmentek: Ezek meg kik voltak?????)
 
  • Vicces
Reactions: Pogány and zulu

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 082
80 874
113
Az egész szlovák F/A-50 ajánlatnak valószínűleg semmi köze az Aero Vodochodyhoz. Nem értem miért ebbe a topikba írtok erről még mindig. Nézzetek meg az ADEX 2021 kiállítás összefoglaló videóit, és válogassatok hogy mi lenne belőle nekünk milyen fejlesztési együttműködés lenne érdekes/hasznos... elektromos kiképző repülőgép, helikopteres és más drónok, MUM-T, űrtechnológia stb. egyik sem az Aero Vodochody profilja.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and Vogon

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 795
47 067
113
Tömböl intézi a NASAMS beszerzést és a légvédelmi rakétásoknál volt. Ennek tükrében miről tárgyalhattak?
Tömböl már nyugállományú, Maróth személyes tanácsadója. Egy időben ő volt a Honvéd Vezérkar főnöke (akkor az volt a mai parancsnok).
Szóval több okból is képben lehet, de nem feltétlenül csak a légierős kérdésekben.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz and Pogány

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 082
80 874
113
Post-pandemic restart: The L-39 Users Group Conference hosted representatives from 16 countries...

From European countries, representatives of the air forces of Slovakia, Hungary, Germany and Estonia, arrived at the conference. Delegations from Ghana and Nigeria, for example, were present from the African continent. Participants included countries from South America, and this time also some private users of the L-39, including a representative of the American acrobatic group Patriots. The meeting was organized by the Czech Air Force together with Aero Vodochody and Omnipol company.

L-39 Users Group Conference 2021

 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 324
96 648
113
@Anti

Az elofizetős része az intetjúnak más csatornán nem hozzáférhető, más online felület nem irta meg a lényegét?? Már múlt heti interjú,





Az interjú az Omnipol vezetőjével a cseh hadiiparról és az AV-ról, hogy látja a jövőjét, mint 49%-os tulajdonos.

A Richard Háva üzletember és két fia által irányított Omnipol a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a légiközlekedési iparra, amelyet magasan fejlett technológiákkal ötvöznek az elnök, Jiří Podpěra szerint.

Ön veszi át az Aer Vodochody vezetői irányítását. A többségi tulajdonos a magyar HSC Aerojet cég, amely nem rendelkezik múlttal a területen. Gyakran találkozni azzal a véleménnyel, hogy az Aero ma már magyar cég. Szóval mennyi a magyar és mennyi a cseh?

Az Aero továbbra is cseh cég marad, Csehországban fizet adót, és cseh alkalmazottakat alkalmaz. Ezt rendkívül pozitívan értékeljük a közép-európai befektetők és a visegrádi négyek közötti transznacionális partnerség példájaként, és úgy gondoljuk, hogy ez növelni fogja az Aero Vodochody stabilitását és értékesítési potenciálját más országokban. Az Aero számára továbbra is prioritást élvez a cseh megrendelő, azaz a cseh hadsereg és a cseh légierő támogatása. A bonyolultságában és szakértelmében, valamint a kereskedelmi tárgyalások szempontjából rendkívül összetett ügylet egésze szempontjából azt kell mondanom, hogy egy magyar partnerrel való együttműködésnek köszönhetően sikerült akvizíciós hitelhez a magyar állami banktól. , mert az Aero olyan helyzetben volt, hogy a kereskedelmi bankok ezt nem akarják.refinanszírozás. Ez a felvásárlás véget vetett egy bizonytalan időszaknak, különösen az Aero alkalmazottai és alvállalkozói számára.
......
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 795
47 067
113
@Anti

Az elofizetős része az intetjúnak más csatornán nem hozzáférhető, más online felület nem irta meg a lényegét?? Már múlt heti interjú,





Az interjú az Omnipol vezetőjével a cseh hadiiparról és az AV-ról, hogy látja a jövőjét, mint 49%-os tulajdonos.

A Richard Háva üzletember és két fia által irányított Omnipol a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a légiközlekedési iparra, amelyet magasan fejlett technológiákkal ötvöznek az elnök, Jiří Podpěra szerint.

Ön veszi át az Aer Vodochody vezetői irányítását. A többségi tulajdonos a magyar HSC Aerojet cég, amely nem rendelkezik múlttal a területen. Gyakran találkozni azzal a véleménnyel, hogy az Aero ma már magyar cég. Szóval mennyi a magyar és mennyi a cseh?

Az Aero továbbra is cseh cég marad, Csehországban fizet adót, és cseh alkalmazottakat alkalmaz. Ezt rendkívül pozitívan értékeljük a közép-európai befektetők és a visegrádi négyek közötti transznacionális partnerség példájaként, és úgy gondoljuk, hogy ez növelni fogja az Aero Vodochody stabilitását és értékesítési potenciálját más országokban. Az Aero számára továbbra is prioritást élvez a cseh megrendelő, azaz a cseh hadsereg és a cseh légierő támogatása. A bonyolultságában és szakértelmében, valamint a kereskedelmi tárgyalások szempontjából rendkívül összetett ügylet egésze szempontjából azt kell mondanom, hogy egy magyar partnerrel való együttműködésnek köszönhetően sikerült akvizíciós hitelhez a magyar állami banktól. , mert az Aero olyan helyzetben volt, hogy a kereskedelmi bankok ezt nem akarják.refinanszírozás. Ez a felvásárlás véget vetett egy bizonytalan időszaknak, különösen az Aero alkalmazottai és alvállalkozói számára.
......
Akarja mondani, 20%-os tulajdonosként... :oops: