[HUN] Katonai drónok beszerzése

Azt a pár millió soros programot kellene már "összedobni" amelyik mindegyik rendszer mögött áll és életet lehet a vasakba, ennek örülnék a legjobban.

...Pl. akár egy ilyenbe (csak mert akár (nem)kicsit "lopakodósra" át lehet tervezni a sárkányt" meg mert szimpatikus konstrukció :oops: ):

IAI_Harop_PAS_2013_02.jpg


UAV+-+Harop-Combat-UAV.jpg


IAI-HAROP-678x381.jpg
Ilyenünk sanszosan lesz!:cool:
 
Ilyenünk sanszosan lesz!:cool:
Talán csak ez a kategória (kamikaze drón), de lehet hogy más tipus...

Esetleg a Harop helyett jobb lenne egy olyan tipus amit jobban "össze lehet csomagolni" és ezért kisebb hordozó / indító jármű - vagy pl. egy helikopter - is elé neki.
Ilyen lehet pl. az Uvision Hero 400 EC
kinyitva
UVision_introduces_Hero_extended_range_loitering_munition_system_640_001.jpg

összecsukva
aa.jpg


Összehasonlítás képpen egy 6-os Harop indítóhoz láthatóan egy jóval nagyobb teherautó kell:
42bdf1ba-3dbc-4eca-aa41-a1c4900cb8ae-original.jpeg
 
Talán csak ez a kategória (kamikaze drón), de lehet hogy más tipus...

Esetleg a Harop helyett jobb lenne egy olyan tipus amit jobban "össze lehet csomagolni" és ezért kisebb hordozó / indító jármű - vagy pl. egy helikopter - is elé neki.
Ilyen lehet pl. az UAV Hero 400 EC
kinyitva
UVision_introduces_Hero_extended_range_loitering_munition_system_640_001.jpg

összecsukva
aa.jpg


Összehasonlítás képpen egy 6-os Harop indítóhoz láthatóan egy jóval nagyobb teherautó kell:
42bdf1ba-3dbc-4eca-aa41-a1c4900cb8ae-original.jpeg
Beleszerettem!
 
Talán csak ez a kategória (kamikaze drón), de lehet hogy más tipus...

Esetleg a Harop helyett jobb lenne egy olyan tipus amit jobban "össze lehet csomagolni" és ezért kisebb hordozó / indító jármű - vagy pl. egy helikopter - is elé neki.
Ilyen lehet pl. az Uvision Hero 400 EC
kinyitva
UVision_introduces_Hero_extended_range_loitering_munition_system_640_001.jpg

összecsukva
aa.jpg


Összehasonlítás képpen egy 6-os Harop indítóhoz láthatóan egy jóval nagyobb teherautó kell:
42bdf1ba-3dbc-4eca-aa41-a1c4900cb8ae-original.jpeg

Pontosan, valami ilyesmi modern loitering ammo rendszer kell, amit kb sorozatvetobol inditanak.

Mondjuk pont ezt az izraeli Uvision ketlem, hogy olcso lenne licenszelni - valamiert par honapja ejjel-nappal, meg a csapbol is ennek a reklamja folyt nekem minden mil oldalon, komolyan nyomtak amerikai kozonsegnek -; @Vlad what are the Turkish options for loitering ammunition?
 
Pontosan, valami ilyesmi modern loitering ammo rendszer kell, amit kb sorozatvetobol inditanak.

Mondjuk pont ezt az izraeli Uvision ketlem, hogy olcso lenne licenszelni - valamiert par honapja ejjel-nappal, meg a csapbol is ennek a reklamja folyt nekem minden mil oldalon, komolyan nyomtak amerikai kozonsegnek -; @Vlad what are the Turkish options for loitering ammunition?
A Harop kategória egyetlen terméke az a rendszer, amelyet a Vestel jelenleg fejleszt. Olyan funkciókkal rendelkezik, mint a sugárzás elleni védelem és a Kamikaze. Senki nem tud róla sokat, csak annyit tudok, hogy 50 LE-s dugattyús motort használ, és 2 éve végezték az első tüzelési próbákat.
 
A Harop kategória egyetlen terméke az a rendszer, amelyet a Vestel jelenleg fejleszt. Olyan funkciókkal rendelkezik, mint a sugárzás elleni védelem és a Kamikaze. Senki nem tud róla sokat, csak annyit tudok, hogy 50 LE-s dugattyús motort használ, és 2 éve végezték az első tüzelési próbákat.
Hmmm... ertem, koszi. En ilyesmire mindenkeppen olyasmit szeretnek latni, mint amit @rudi is linkelt, 1-2 HXre pakolva helyszinre lehessen vinni 30-40 ilyet.
 
Hah, a szaudiak rosszabbak, mint az indiai legiero. :)
a terveik szerint legyártanak maguknak ötven darabot kb. Nekik ez bőven elég nem áramonalas drágább Bayraktar kell nekik. Nem tudom hány bevetés után szedtek le egyet, de ha hozza a azeri számokat leesés előtt, nekik már jó. Pénz van.,
 
A Harop kategória egyetlen terméke az a rendszer, amelyet a Vestel jelenleg fejleszt. Olyan funkciókkal rendelkezik, mint a sugárzás elleni védelem és a Kamikaze. Senki nem tud róla sokat, csak annyit tudok, hogy 50 LE-s dugattyús motort használ, és 2 éve végezték az első tüzelési próbákat.
Törökről fordítva:

VESTEL DEFENSE KARGI

A Vestel Defense által kifejlesztett HAROP-pal egyenértékű rendszer neve KARGI. Elmondható, hogy hasonló küldetési koncepciókkal (antiradar és anti-HSS küldetések és kamikaze támadások nagy jelentőségű rendszerek ellen) fogják használni.
A TEI által a KARGI számára kifejlesztett motorban a következő információk találhatók: „A TÜBİTAK (SAVTAG) és a TEI között 2015. december 21-én aláírt projekt egy személy nélküli légi jármű igényeinek megfelelően, egy 2-ütemű boxer típusú benzinmotor, hazai létesítmények felhasználásával. fejlesztést tartalmaz.” Ebből az információból kitűnik, hogy a KARGI projekt ezekben az években indult.

A hajtóművet 2018-ban indították el először, az első platformra szerelt repülést 2019 második felében hajtották végre.

A Defense and Aviation magazin (2016. 5/5) számának 25. oldalán az SSM Serdar DEMİREL helyettes államtitkárának a KARGI-ról és más pályázatokról tettek fel kérdést, de konkrétan a KARGI-ra vonatkozóan nem érkezett válasz.
Míg a TEI vezérigazgatója, Mahmut Akşit a TEI által kifejlesztett motorokról beszélt előadásában, Vizyoner Genç a prezentációban látott PG50-ről így nyilatkozott: „Ez egy másik titkosítási besorolású motor, nem tudok tájékoztatást adni. (2019.01.10.)
tei-pg50-motoru-vestel-kargi.jpg

A Vestel KARGI-t használó országok:
A projekt folyamatban van, és várhatóan Törökország lesz az első felhasználó. Azt állítják, hogy az első repülési teszteket sikeresen végrehajtották.
 
Törökről fordítva:

VESTEL DEFENSE KARGI

A Vestel Defense által kifejlesztett HAROP-pal egyenértékű rendszer neve KARGI. Elmondható, hogy hasonló küldetési koncepciókkal (antiradar és anti-HSS küldetések és kamikaze támadások nagy jelentőségű rendszerek ellen) fogják használni.
A TEI által a KARGI számára kifejlesztett motorban a következő információk találhatók: „A TÜBİTAK (SAVTAG) és a TEI között 2015. december 21-én aláírt projekt egy személy nélküli légi jármű igényeinek megfelelően, egy 2-ütemű boxer típusú benzinmotor, hazai létesítmények felhasználásával. fejlesztést tartalmaz.” Ebből az információból kitűnik, hogy a KARGI projekt ezekben az években indult.

A hajtóművet 2018-ban indították el először, az első platformra szerelt repülést 2019 második felében hajtották végre.

A Defense and Aviation magazin (2016. 5/5) számának 25. oldalán az SSM Serdar DEMİREL helyettes államtitkárának a KARGI-ról és más pályázatokról tettek fel kérdést, de konkrétan a KARGI-ra vonatkozóan nem érkezett válasz.
Míg a TEI vezérigazgatója, Mahmut Akşit a TEI által kifejlesztett motorokról beszélt előadásában, Vizyoner Genç a prezentációban látott PG50-ről így nyilatkozott: „Ez egy másik titkosítási besorolású motor, nem tudok tájékoztatást adni. (2019.01.10.)
tei-pg50-motoru-vestel-kargi.jpg

A Vestel KARGI-t használó országok:
A projekt folyamatban van, és várhatóan Törökország lesz az első felhasználó. Azt állítják, hogy az első repülési teszteket sikeresen végrehajtották.
Van erről a Kargi-ról valami kép hogy is fog kinézni?
 
Törökről fordítva:

VESTEL DEFENSE KARGI

A Vestel Defense által kifejlesztett HAROP-pal egyenértékű rendszer neve KARGI. Elmondható, hogy hasonló küldetési koncepciókkal (antiradar és anti-HSS küldetések és kamikaze támadások nagy jelentőségű rendszerek ellen) fogják használni.
A TEI által a KARGI számára kifejlesztett motorban a következő információk találhatók: „A TÜBİTAK (SAVTAG) és a TEI között 2015. december 21-én aláírt projekt egy személy nélküli légi jármű igényeinek megfelelően, egy 2-ütemű boxer típusú benzinmotor, hazai létesítmények felhasználásával. fejlesztést tartalmaz.” Ebből az információból kitűnik, hogy a KARGI projekt ezekben az években indult.

A hajtóművet 2018-ban indították el először, az első platformra szerelt repülést 2019 második felében hajtották végre.

A Defense and Aviation magazin (2016. 5/5) számának 25. oldalán az SSM Serdar DEMİREL helyettes államtitkárának a KARGI-ról és más pályázatokról tettek fel kérdést, de konkrétan a KARGI-ra vonatkozóan nem érkezett válasz.
Míg a TEI vezérigazgatója, Mahmut Akşit a TEI által kifejlesztett motorokról beszélt előadásában, Vizyoner Genç a prezentációban látott PG50-ről így nyilatkozott: „Ez egy másik titkosítási besorolású motor, nem tudok tájékoztatást adni. (2019.01.10.)
tei-pg50-motoru-vestel-kargi.jpg

A Vestel KARGI-t használó országok:
A projekt folyamatban van, és várhatóan Törökország lesz az első felhasználó. Azt állítják, hogy az első repülési teszteket sikeresen végrehajtották.
Mondjuk ez érdekelne, pedig VESTEL :)
 
  • Vicces
  • Tetszik
Reactions: Vogon and Venom85
Mondjuk ez érdekelne, pedig VESTEL :)
Még a végén munkát vállalsz náluk!