Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ugye, hogy mennyivel jobb, hogy nincs ott az a hülye műszerrepülő karnis?
Ami vesszőparipa Roninak a TGP, meg a sisakcélzó, az nekem a Szu-30-asokon az az ormótlan karnis a XXI. századi repülésben.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ugye, hogy mennyivel jobb, hogy nincs ott az a hülye műszerrepülő karnis?
Ami vesszőparipa Roninak a TGP, meg a sisakcélzó, az nekem a Szu-30-asokon az az ormótlan karnis a XXI. századi repülésben.
Tegnap érkeztek Dubajba az Orosz Vitézek, ahol részt vesznek a Dubai Airshow-2021 programjában(nov-14-18)
 
Hát, éppenséggel lehetne, de akkor vezérsíkok és minden nélkül?
Mert sehol nem látni azokat.
Igen, szerintem is azok a konténerek lesznek, nem valami új orosz vepön.
Air combat training pod
FB6LeUbXsAgU_zj
 
Szép festésű Szu-35-ösök:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezeket se most gyártották, de ezek az utolsók közül kerültek ki.
A korábbi példányok két-három évnyi üzem után ennél fakóbban néztek ki, így lehet, hogy az (idáig) legutolsónak szánt orosz belpiacos Szu-35Sz-eknél valamit javítottak a festés minőségén.
 
Szép festésű Szu-35-ösök:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezeket se most gyártották, de ezek az utolsók közül kerültek ki.
A korábbi példányok két-három évnyi üzem után ennél fakóbban néztek ki, így lehet, hogy az (idáig) legutolsónak szánt orosz belpiacos Szu-35Sz-eknél valamit javítottak a festés minőségén.
Végetér a Szu-35 gyártása?
Mennyit adtak át az Orosz Légierőnek?
 
Több gép fog elöregedni, mint ammennyi Szu-57 készül.
A mostanság kikopó Szu-27-esek kb harminc év körüliek, illetve régebbiek.
Azért jutottak el idáig velük, mert a kezdeti 2500 órás élettartamot meghosszabbították kb 4000 órára.
Hogy ki is repülték-e belőlük a repidőt, azt nem tudom, de a harminc naptári év az lehetne egy erősebb gát.

Azért csak lehetne, mert az újabb üzemeltetési módszerek (náluk is terjednek) elviekben már lehetővé tennék az USAF-hoz hasonló módon a naptári időkorlát feloldását is.
Csakhogy eddig a kérdésig sok esetben el sem jutnak a gépekkel, mert előbb jöttek a váltótípusok.
Körülbelül úgy kellene ezt elképzelni, minthogy most azért nem lenne az USAF-nak 35-40 éves F-15C/D gépe, mert állapottól függetlenül lecserélték volna őket F-15E-re, mondjuk úgy 2000-2002 körül.

Szóval vissza az új példányokra.
A 2009 utántól legyártott kb 400 darab Szu-34, Szu-30SzM és Szu-35Sz mindegyike 6000 órára van tervezve és a 8000 óra se lehetetlen.
Igaz, most sokkal többet nyúzzák őket, mint 1990 és 2010 között a Szu-27P és Sz gépeket, de akkor is jelentős a különbség.
 
Végetér a Szu-35 gyártása?
Mennyit adtak át az Orosz Légierőnek?
Két megrendelést teljesített a KnAAZ, amely 98 Szu-35Sz gép gyártását írta elő 2020-ig és ami 100%-ban teljesítve volt. Az orosz VM további 48 darabot rendelt 70 milliárd Rubel értékben 2020-ban, amit 2024-ig kell teljesítenie a KnAAZ-nak.