Rheinmetall Lynx

Az ausztráloknál alapkövetelmény a gumilánctalp?
Nem.
Ha jól tudom a koreaiak már korábban is ezzel demózták a Vöröshátút - valószínűleg nem véletlen...pár dologban előrébb járnak mint s RM csapata. (pl. Spike indítást még nem láthattunk Lynxből...)
Azért nem tesztelhették mert terhelési határon volt a Lynx súlya. De a KF41 alsó súlyhatára van a gumiheveder felső terhelési határán.
Viszont a Lynx 50 tonnáig van szerkezetileg tervezve. Ha eleve gumihevederrel tervezték volna, akkor igen komolyan behatárolták volna a fejlésztési opciókat.
A Redback viszont a K21 felskálázása. Valamilyen szinten létfontosság is a gumiheveder, ha szerkezeti határokon akarják tartani.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
Azért nem tesztelhették mert terhelési határon volt a Lynx súlya. De a KF41 alsó súlyhatára van a gumiheveder felső terhelési határán.
Viszont a Lynx 50 tonnáig van szerkezetileg tervezve. Ha eleve gumihevederrel tervezték volna, akkor igen komolyan behatárolták volna a fejlésztési opciókat.
Akkor mi értelme van a Lynx-en a gumilánctalpnak?
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
Akkor mi értelme van a Lynx-en a gumilánctalpnak?
Az, hogy a gumi heveder majdnem mindenben felülmúlja a hagyományos acél lánctalpakat.
Addig a RM elég konzervatív hozzáállást tanúsított az ügyben, de gondolom az ausztráloknak egy elég szűk alkalmazási igényük van, és várhatóan mindegyik variáns bele fog férni felszereléssel, emberekkel, feltöltve a 42 tonnába. Innentől viszont ezek felrakásával azonnal nyernek minimum +1tonnát, amit ugyan úgy felszerelésre, vagy akár védelemre "költhetnek el".
 
Az, hogy a gumi heveder majdnem mindenben felülmúlja a hagyományos acél lánctalpakat.
Addig a RM elég konzervatív hozzáállást tanúsított az ügyben, de gondolom az ausztráloknak egy elég szűk alkalmazási igényük van, és várhatóan mindegyik variáns bele fog férni felszereléssel, emberekkel, feltöltve a 42 tonnába. Innentől viszont ezek felrakásával azonnal nyernek minimum +1tonnát, amit ugyan úgy felszerelésre, vagy akár védelemre "költhetnek el".
Szerinted nálunk maradnak az acéltalpak?
 
Szerintem jó lehet az gumi lánctalp, de ki kell próbálni. A fém mellett még annyi szól, hogy az van a PZH-n, logisztikailag jobb lehet.
A Lynx fémlánctalpa (legalábbis a gumitalpai) 4000km-et bírnak, az a gumi heveder valószínűleg kevesebbet, de majd elválik...
 
...tom', akkor is sz@r az a nyavalyás, gumihevederes izé...

Gondolom, "egyetértünk"... :oops:
..."még mindig".
Akkor is azt mondtam, hogy még nem bírja egyelőre azt a tömeget, nem azt hogy szar. Az egyelőre eddig tartott, hamarabb meg tudták oldani, mint gondoltam én 3-4 évet tippeltem rá kb.

Örülök amúgy neki mert marha nehéz ez a dög.