Rheinmetall Lynx

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 812
47 111
113
Az ausztráloknál alapkövetelmény a gumilánctalp?
Nem.
Ha jól tudom a koreaiak már korábban is ezzel demózták a Vöröshátút - valószínűleg nem véletlen...pár dologban előrébb járnak mint s RM csapata. (pl. Spike indítást még nem láthattunk Lynxből...)
Azért nem tesztelhették mert terhelési határon volt a Lynx súlya. De a KF41 alsó súlyhatára van a gumiheveder felső terhelési határán.
Viszont a Lynx 50 tonnáig van szerkezetileg tervezve. Ha eleve gumihevederrel tervezték volna, akkor igen komolyan behatárolták volna a fejlésztési opciókat.
A Redback viszont a K21 felskálázása. Valamilyen szinten létfontosság is a gumiheveder, ha szerkezeti határokon akarják tartani.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 823
82 327
113
Azért nem tesztelhették mert terhelési határon volt a Lynx súlya. De a KF41 alsó súlyhatára van a gumiheveder felső terhelési határán.
Viszont a Lynx 50 tonnáig van szerkezetileg tervezve. Ha eleve gumihevederrel tervezték volna, akkor igen komolyan behatárolták volna a fejlésztési opciókat.
Akkor mi értelme van a Lynx-en a gumilánctalpnak?
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 812
47 111
113
Akkor mi értelme van a Lynx-en a gumilánctalpnak?
Az, hogy a gumi heveder majdnem mindenben felülmúlja a hagyományos acél lánctalpakat.
Addig a RM elég konzervatív hozzáállást tanúsított az ügyben, de gondolom az ausztráloknak egy elég szűk alkalmazási igényük van, és várhatóan mindegyik variáns bele fog férni felszereléssel, emberekkel, feltöltve a 42 tonnába. Innentől viszont ezek felrakásával azonnal nyernek minimum +1tonnát, amit ugyan úgy felszerelésre, vagy akár védelemre "költhetnek el".
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 299
43 529
113
Az, hogy a gumi heveder majdnem mindenben felülmúlja a hagyományos acél lánctalpakat.
Addig a RM elég konzervatív hozzáállást tanúsított az ügyben, de gondolom az ausztráloknak egy elég szűk alkalmazási igényük van, és várhatóan mindegyik variáns bele fog férni felszereléssel, emberekkel, feltöltve a 42 tonnába. Innentől viszont ezek felrakásával azonnal nyernek minimum +1tonnát, amit ugyan úgy felszerelésre, vagy akár védelemre "költhetnek el".
Szerinted nálunk maradnak az acéltalpak?
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
22 299
43 529
113
Szerintem jó lehet az gumi lánctalp, de ki kell próbálni. A fém mellett még annyi szól, hogy az van a PZH-n, logisztikailag jobb lehet.
A Lynx fémlánctalpa (legalábbis a gumitalpai) 4000km-et bírnak, az a gumi heveder valószínűleg kevesebbet, de majd elválik...
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
30 511
132 290
113
...tom', akkor is sz@r az a nyavalyás, gumihevederes izé...

Gondolom, "egyetértünk"... :oops:
..."még mindig".
Akkor is azt mondtam, hogy még nem bírja egyelőre azt a tömeget, nem azt hogy szar. Az egyelőre eddig tartott, hamarabb meg tudták oldani, mint gondoltam én 3-4 évet tippeltem rá kb.

Örülök amúgy neki mert marha nehéz ez a dög.