NATyO fuel standard.Ugyan azt a naftat eszi minden.Nem a fogyasztás a baj, hanem az, hogy akkor vagy több cellás tankautót kell használni, tehát egy tankautó kevesebbet vihet mindkettőből úgy, hogy abból az egyik lehet, hogy éppen nem is kell. Vagy emiatt dedikált keró szállításra kell plusz járműveket fenntartani. Az meg plusz ember és több jármű és ezeknek mindig a megfelelő helyen kell lenni.
Ez benne az igazi macera.
Plusz az Abrams turbinaja korlatlanul mindenevo.
Bekeidoben lehet,hogy a legolcsobb kerozinnal etetik,de haboruban ez nem szempont.
Irakban volt problema,mert alulterveztek a fogyasztast,es nem volt eleg tartalykocsi.De ennek harcaszati es szervezesi oka volt,nem technikai.Egyszeruen tobb tartalykocsi kellett volna,mint amennyit odavittek.Nagyobb volt a hadszinter,mint amire a ho ellatoszerveket felkeszitettek.Europai hafszinterre voltak meretezve.2003ban meg gyorsabb volt az elorenyomulas,mint szamitottak,nem tudott lepest tartani a foldi logisztika.Ezert levegobol lattak el az ekeket uzemanyaggal,idonkent.
Nincs ebben semmi extra.67ben a zsido elorevetett pc osztag hk-ai tobbseget hatrahagyta.Pedig menet kozben a hatrahagyott arab jarganyokat is leszivtak,megis csak 9 db tank erte el a Mitla hagot.A tobbi csak az utan,hogy utolertek oket a tartalykocsik.