A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Van olyan szajré, amit ők is, mi is szeretnének és Katar pont most kapott.

Ezt egy román forumon olvastam.
Mivel Németország blokkolta az 1 milliárd dolláros Meteor eladását Szaúd-Arábiának, Izrael pedig blokkolta a Meteor Egyiptomnak történő eladását.

Mi is éppen erről tárgyalunk.
Akkor minket ki blokkol?
:)
A közös dolgok összehoznak minket...
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Pedig még a neve is magyar:
SZÉNA 2000
:D
Xena,_a_harcos_hercegno_big.jpg
 
Remélem innen oda.
A Brent ők is használják, írják a cikkben.
Ha bővítenék a készleteiket, talán segíthetünk nekik!


 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely

Vajon mivel lepnek meg bennünket??

Bővülhet a magyar-egyiptomi védelmi együttműködés​

" Mohamed El Shinawy hangsúlyozta: céljuk, hogy a két ország között - a gazdasági és üzleti kapcsolatokhoz hasonlóan - a védelmi együttműködés területén is sikeres legyen Egyiptom és Magyarország együttműködése.
A 2016-ban aláírt általános katonai együttműködési keret-megállapodás alapján a két ország között jelenleg is a védelmi egyműködés több formája létezik. Ez a dokumentum megfelelő alapot biztosít a kapcsolatok fejlesztéséhez, mindkét fél érdekelt annak további tartalommal való megtöltésében. "
Anck-Su-Namun
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
Vajon mivel lepnek meg bennünket??

Bővülhet a magyar-egyiptomi védelmi együttműködés​

" Mohamed El Shinawy hangsúlyozta: céljuk, hogy a két ország között - a gazdasági és üzleti kapcsolatokhoz hasonlóan - a védelmi együttműködés területén is sikeres legyen Egyiptom és Magyarország együttműködése.
A 2016-ban aláírt általános katonai együttműködési keret-megállapodás alapján a két ország között jelenleg is a védelmi egyműködés több formája létezik. Ez a dokumentum megfelelő alapot biztosít a kapcsolatok fejlesztéséhez, mindkét fél érdekelt annak további tartalommal való megtöltésében. "

Mehetünk hozzájuk sivatagi hadviselést tanulni, gyakorolni...
Az L-39NG eladásról már lekéstünk, úgy néz ki hogy M346-osokat vesznek az olaszoktól.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
A hazai pilótaképzést a valósághoz igazítják. Okt-febr tanterem. marc - szept repülés.

Csak ez nem teljesen illeszkedik a felsőoktatás féléveken alapuló képzési rendszerébe....

A legjobb repülőidőben épp nyári szünet van. Kíváncsi leszek, mi lesz a megoldás.


Pedig minél hidegebb van, annál sűrűbb a levegő, így annál nagyobb felhajtóerőt termelsz.
Nézz ki az ablakon, most is süt a Nap (nehogy szomorú légy...) , felhő egy szál se, és viszonylag hideg van.


Vajon mivel lepnek meg bennünket??

Bővülhet a magyar-egyiptomi védelmi együttműködés​

" Mohamed El Shinawy hangsúlyozta: céljuk, hogy a két ország között - a gazdasági és üzleti kapcsolatokhoz hasonlóan - a védelmi együttműködés területén is sikeres legyen Egyiptom és Magyarország együttműködése.
A 2016-ban aláírt általános katonai együttműködési keret-megállapodás alapján a két ország között jelenleg is a védelmi egyműködés több formája létezik. Ez a dokumentum megfelelő alapot biztosít a kapcsolatok fejlesztéséhez, mindkét fél érdekelt annak további tartalommal való megtöltésében. "

Akár Gidránt, radarokat, Geastawomen fegyvereket, Hirtenberger aknavetőt is eladhatunk.
Vagy L-39-est. Egyiptomot mikor zavarta, hogy egy feladatra több típust tart? :D
Ha jól vettem ki a dolgokat, volt párhuzamos L-39/59 és K-8 üzemeltetés.

Ja, meg gyakorlatozhatunk mi is SzU-35 ellen ;)
 
Pedig minél hidegebb van, annál sűrűbb a levegő, így annál nagyobb felhajtóerőt termelsz.
Nézz ki az ablakon, most is süt a Nap (nehogy szomorú légy...) , felhő egy szál se, és viszonylag hideg van.

Pontosabban a dugattyús motor a sűrűbb levegőben nagyobb teljesítményt ad le.
Ellenben mindenképpen a nyár jobb, mivel télen az időjárás rendszerint sokkal rosszabb (ez a szép napos igen ritka), rendszeres a köd, a csapadék, az alacsony (8 okta) felőalap, meg persze a havas pálya és a jegesedés is jelentős lehet.
A nyár egyszerűen sokkal jobb a VFR repülésekre az időjárás miatt.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator
Pedig minél hidegebb van, annál sűrűbb a levegő, így annál nagyobb felhajtóerőt termelsz.
Nézz ki az ablakon, most is süt a Nap (nehogy szomorú légy...) , felhő egy szál se, és viszonylag hideg van.
Jah, csak ősztől tavaszig sokkal gyakrabban van alacsonyan a felhőalap, ahhoz hogy VFR-t repüljenek.
Anélkül meg nehéz alapkiképzéseket tartani.
 
Mehetünk hozzájuk sivatagi hadviselést tanulni, gyakorolni...
Az L-39NG eladásról már lekéstünk, úgy néz ki hogy M346-osokat vesznek az olaszoktól.
végől, esetleg- vesznek kb két Rába hátsóhidat. Sikerült megvennem a szerzőtül egy elkészült, de az AJTK ezárása miatt kereskedeleme azt hiszem nem került könyvet- Krajcsír Lukács? Válságból- válságba. tárgyalja pld cseh fegyverszállítmányokat oda 1956előtt. Na érdemes elolvasni, azóta se sok minden változott ott...
 
végől, esetleg- vesznek kb két Rába hátsóhidat. Sikerült megvennem a szerzőtül egy elkészült, de az AJTK ezárása miatt kereskedeleme azt hiszem nem került könyvet- Krajcsír Lukács? Válságból- válságba. tárgyalja pld cseh fegyverszállítmányokat oda 1956előtt. Na érdemes elolvasni, azóta se sok minden változott ott...
Zsolti hogy olvasssuk el ha nem kapható kereskedelmi forgalomba ??? :D
Tessék szépen elolvasni és beszámolni nekünk a lényegről :) ;)
 
"Részben, mert nekünk lesz egy Rheinmetall nevünk az exporthoz, a lengyeleknek ilyen nincs."

Azért figyelni kell arra, hogy amikor a KODAK, Phillips is kommeszizálta a márkanevét, az okos vevők rájöttek, hogy nem ugyanazt takarja mint X éve. A Rheinmetall, ha minden terméke a "Tiszánál" készül nem mondhatja hogy "rajnai" és meglátjuk milyen lesz a minőségellenőrzés. Az autógyártásban sem mindegy, hogy készítették pld. a Ford Kugát stb. tehát minden típusnál nézegeti a vásárlók nagyobb része, hogy melyik összeszerelő üzemben készült a nagy német vagy francia márkajellel készült autó..
 
"Részben, mert nekünk lesz egy Rheinmetall nevünk az exporthoz, a lengyeleknek ilyen nincs."

Azért figyelni kell arra, hogy amikor a KODAK, Phillips is kommeszizálta a márkanevét, az okos vevők rájöttek, hogy nem ugyanazt takarja mint X éve. A Rheinmetall, ha minden terméke a "Tiszánál" készül nem mondhatja hogy "rajnai" és meglátjuk milyen lesz a minőségellenőrzés. Az autógyártásban sem mindegy, hogy készítették pld. a Ford Kugát stb. tehát minden típusnál nézegeti a vásárlók nagyobb része, hogy melyik összeszerelő üzemben készült a nagy német vagy francia márkajellel készült autó..
Reméljük jó lesz a minőségbiztosítás, de ez még a jövő zenéje.