Nem a tankfelújítást vizionálja!?KMW-nek van teherautó gyártása?
Ez új nekem...
Nem a tankfelújítást vizionálja!?KMW-nek van teherautó gyártása?
Ez új nekem...
Csak ez a 3 fenti a lehetséges befektető.KMW-nek van teherautó gyártása?
Ez új nekem...
Igen, Maroth anno ennek a gondolatát sem zárta kiNem a tankfelújítást vizionálja!?
Vagy esetleg Fusch! De én Leo2A4 upgrade-nek is örülnék!Igen, Maroth anno ennek a gondolatát sem zárta ki
Miről szólna ez a "tankfelújítás projekt" pontosabban? KMW ide hozna valami Leopard-2 szervíz központot?Nem a tankfelújítást vizionálja!?
Az RM-nek is van egy Leo2 upgrade programja! Pl. arra!Miről szólna ez a "tankfelújítás projekt" pontosabban? KMW ide hozna valami Leopard-2 szervíz központot?

Az RM-nek is van egy Leo2 upgrade programja! Pl. arra!
Vennénk használt Leo2 A4-et és tuningolnánk!![]()
Szerintem a legreálisabb a teherautó gyártás...Arra ott lesz a két RM hazai gyár, minek kellene nekik ehhez még a Rába ? A Leopárdba mi nem hinném hogy belekeverjük a RM céget. Az a KMW biznisze a Honvédséget illetően. Ott jöhet be a Rába ebben, hogy a KMW valamelyik felújítási programját csináljuk meg itthon, a 12 db A4-re, illetve, ha valahonnan még vennénk A4 harckocsikat. Vagy más külföldi megrendelésre is elvégezhetjük.
kamazRM-Man-on kívül mi lehet még?
A KMW az IVECO-val boltolt össze teherautó kérdésben. Szóval mondhatjuk, hogy van neki.KMW-nek van teherautó gyártása?
Ez új nekem...
Én ezt már korábban felvetettem, de @krisss gyorsan lehűtött.
Ezt nem gondolom. Az eddigi tapasztalatok és munkamegosztás szerint, a konkrét hadiipari beruházás megvalósítása már nem Maroth, hanem Palkovics asztala. Maróthék elviszik egy bizonyos pontig, de a gyakorlati megvalósítással már Palkovics babrál. Sztem most jött el ez a pont, ezért került át hozzá a részvény.Én ezt már korábban felvetettem, de @krisss gyorsan lehűtött.
Mindenesetre egészen érdekes fordulat lenne.
Ha a Kamaz teherautókat kezdenék el itthon licencbe gyártani, akkor azért az elég érdekes helyezetet eredményezne.
Nem mondom, hogy ez lenne a legjobb megoldás, de látom ennek a húzásnak a gazdasági előnyeit.
Mert ha teljesen itt készülnek a járművek, akkor azzal ki lehet kerülni az oroszokat sújtó jelenlegi, és jövőbeni szankciókat.
Mindenesetre eléggé megdöbbennék, ha a Honvédség is érintve lenne az ügyben.
Mindenesetre nekem ez a részvényátruházás nekem azt jelenti, hogy mintha Maróth lemondott volna a Rába katonai alkalmazásáról.
32.000 db/év akarják gyártani a kamazokat nállunk.Én ezt már korábban felvetettem, de @krisss gyorsan lehűtött.
Mindenesetre egészen érdekes fordulat lenne.
Ha a Kamaz teherautókat kezdenék el itthon licencbe gyártani, akkor azért az elég érdekes helyezetet eredményezne.
Nem mondom, hogy ez lenne a legjobb megoldás, de látom ennek a húzásnak a gazdasági előnyeit.
Mert ha teljesen itt készülnek a járművek, akkor azzal ki lehet kerülni az oroszokat sújtó jelenlegi, és jövőbeni szankciókat.
Mindenesetre eléggé megdöbbennék, ha a Honvédség is érintve lenne az ügyben.
Mindenesetre nekem ez a részvényátruházás nekem azt jelenti, hogy mintha Maróth lemondott volna a Rába katonai alkalmazásáról.
Mindenesetre lenne még egy érdekes lehetséges cég még.
Nekem beugrott az Oshkosh is.
Ha esetleg róluk lenne szó, akkor bejönne a katonai járművek felújítása, amennyiben elkezdenénk amerikai használt járműveket megvenni. Ezen felül a szokásos amerikai befektetési rendezvényeken rendszeresen feltűntek....
De ez csak egy megalapozatlan tipp...
Kockázatos - lehet hogy olyan szankciókat "harcolnak ki" magunknak az oroszok, hogy egy szöget nem tudsz venni tőlük. Ha SWIFT-ből kizárják őket akkor végkép ellehetetlenülne egy ilyen projekt...ennek kicsi a valószínűsége, de sajnos előfordulhat!32.000 db/év akarják gyártani a kamazokat nállunk.
az lenne a durva ha ennek ellenére ne kerülne alkalmazásra...
nem légbőlkapott a kamaz mert az jön magyarországra a tátra viszont nem.
cummins motorokkal kínálták eddig is európába a raba meg eddig is beszállított a kamaznak.
és eddig is tetemes orosz/szovjet tehergépkocsit alklmaztunk...
mikozen a nyugati gépek már rég kikoptak azok még mindig mennek és teszik a dolgukat. miközben 2x-3x olyan idősek
2030 ra 320.000 db/év is lehet...
vegyesvállalat és a többi hülyék lennénk nem rendszeresíteni...
minek kellene vnni bármit is? az oroszoktól? mármint alkatrészt? itt lessz a gyár főleg magyarországon gyártott forgalmazott elemekre magyar beszállítói láncal...Kockázatos - lehet hogy olyan szankciókat "harcolnak ki" magunknak az oroszok, hogy egy szöget nem tudsz venni tőlük. Ha SWIFT-ből kizárják őket akkor végkép ellehetetlenülne egy ilyen projekt...
Úgy képzeled, hogy a márkajelzésen és know-hown kívül semmi nem lenn benne orosz?minek kellene vnni bármit is? az oroszoktól? mármint alkatrészt?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..