"Azzal hogy a saját hátsóját védi egy ilyen cég tudod mit tesz? azt, hogy ne tudd beperelin az ő mulasztása miatt.... s ezt tudod hogy teszi? olyan terméket gyárt (lehetőség szerint), ami neked nem okoz olyan problémát, ami miatt beperelheted, ergo múkodik a használata alatt...."ööööö...... szezon-fazon gondom van Veled...... Azzal hogy a saját hátsóját védi egy ilyen cég tudod mit tesz? azt, hogy ne tudd beperelin az ő mulasztása miatt.... s ezt tudod hogy teszi? olyan terméket gyárt (lehetőség szerint), ami neked nem okoz olyan problémát, ami miatt beperelheted, ergo múkodik a használata alatt.... nehezen tudom kifejteni, mert ez a topic tényleg nem teljesen erre való, de amit írsz az teljesen jellemző arra ahogy nálunk gondolnak egy min.bizt. rendszerre, és ez nem jó :-(
Akkor hogy a fenébe is lehetséges az, hogy az összes ISO és más mondvacsinált szabvány és előírás betartásának ellenére évente több százezer gépkocsit rendelnek vissza (mivel állítólag a gépjárművekben utazol) a hibák pótlólagos javítására?
Amúgy a kínai gyártásban sem vagy teljesen otthon. Bizony ott is készítenek a tömegek által megfizethető árut és ugyanabból a termékből luxuskivitelt, ami már minden kritikát kibír. Vajon itt a fejlett nyugaton nem ugyanez megy? Megfizethető tömegáru és mellette a limitált széria?