azt hiszem nagyon mellé futottál..... vajh miért is nem tud exportálni a kínai autógyártó nagyhatalom európába, észak amerikába, japánba (etc)..... baszik az autóipar standardjaira..... csak egy kérdés ezek után még hozzád: ne adja isten, de ha véletlenül megcsukják azt az autót, amiben épp ülsz, akkor melyik gyártót választanád? 1/ kína, baszik minden standardra, és nem érdekli hogy milyen töréstesztnek nem felel meg a szara 2/ az európai, amcsi, japán, dél koreai gyártó, akik ennek megfelelnek...... én azért ezen nem nagyon gondolkodnék..... egyszerű autó..... tudod mi az: Dácia, ami komoly siker egész európában..... lásd Lada, még a Renault segítségével sem tudott boldogulni, még nálunk is akkorát bukott hogy a fal adta a másikat, s mivel a cégen belül nálunk is van orosz üzem, regélni tudnék arról, hogy hol tart az oroszos igénytelenség..... az hogy valami olcsó és viszonylag egyszerű, az még nem jelenti azt hogy szabadon gányolt szarról kellene beszélnünk..... (egyébbként ajánlom szíves figyelmedbe, a Lada gyár francia vezetőjének az írását: Orosz meló címmel, és egy kicsit jobban képbe kerülnél hogy hol is tart valójában az orosz ipar zászlóshajója a Lada)