W
Wilson
Guest
Nyugalom az EU és Kína közötti kereskedelmi szállításoknak csak az 5%-a bonyolódik le vasúton....Úgy örülök minden ilyen szankciónak. Már gondolkodom, hogy fog kinézni az 1 millió bil ftos
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Nyugalom az EU és Kína közötti kereskedelmi szállításoknak csak az 5%-a bonyolódik le vasúton....Úgy örülök minden ilyen szankciónak. Már gondolkodom, hogy fog kinézni az 1 millió bil ftos
Ez biztosan nem Kinzsal. Az Iszkandernek/Kinzsalnak végfázisban már nem működik a hajtóműve. Valamint ballisztikus pályán közlekednek és nem ilyen vízszintes, vagy lapos szögben érkeznek. Oniksz például lehet. Azt is használják földi cél ellen is és a Basztion partvédelmi rendszer indítója bárhova oda tud gurulni.‼️
The second phase of the military operation has begun. Russia first used hypersonic missile "Daggers" and began to destroy entire brigades of the Armed Forces of Ukraine, now the fighting will be tougher
Nem, baromira nem nyugalom. Annyira vicces amikor röhögünk az oroszokon, de nálunk durvább pánikvásárlások vannak.Nyugalom az EU és Kína közötti kereskedelmi szállításoknak csak az 5%-a bonyolódik le vasúton....
Ez egy nagyon nagy HA.
Merthogy ugye ezzel nem kevés országgal cseszik ki, nem csak az oroszokkal.
Nyugalom az EU és Kína közötti kereskedelmi szállításoknak csak az 5%-a bonyolódik le vasúton....
Vagy lehet, hogy nem akarják föderalizálni, csak egy rendes latort csinálni belőle.Hát a realitásokat nézve, ahol most orosz csapatok vannak, azok nagyrészt Oroszország részei lesznek.
Herson is, Melilpol is. Én szerintem Kijev is az lesz, ha végig tudják vinni amit akarnak. Egyértelműen hóditó háborút akarnak vinni.
Valami ilyesmi lehet a stratégiai cél és a fegyverszállítások, meg nemzetközi kampány ennek a határvonalnak a minél jobban a keleten tartásáért megy, azt érzem.
At today's briefing of the Ministry of Defense, information was announced about the use of the Bastion and Dagger complexes as part of a special military operation. This is the first officially confirmed use of these types of weapons in a real conflict.
This fact, as well as the emerging information about the successful use of cruise missiles against the mercenary base near Lvov and the location of the 79th brigade of the Armed Forces of Ukraine near Nikolaev, suggests that Russia, with a high degree of probability, has begun the second phase of the NMD. And now, unlike the first stage, the conduct of hostilities is built not on the classical concept of a large-scale offensive, but on the principles of “new generation” armed conflicts, when, instead of a ground offensive, priority is given to the use of long-range precision weapons and mobile special-purpose sabotage groups. Such an approach, although it will require more time for the complete demilitarization of Ukraine, will significantly reduce the possible losses of regular ground formations of the RF Armed Forces.
Ha az EU megtiltja az Oroszországon és Fehéroroszországon keresztül érkező tranzitot. Akkor az nem lehet kikerülni.....
Az orosz gázt nem egyik napról a másikra fogják kiváltani ezért nincsen rajta a szankciós listán,a magyar és nem csak a magyar autóipar a chip hiánytól szenved elsősorban.....
Az orosz gázt nem egyik napról a másikra fogják kiváltani ezért nincsen rajta a szankciós listán,a magyar és nem csak a magyar autóipar a chip hiánytól szenved elsősorban.....Nem, baromira nem nyugalom. Annyira vicces amikor röhögünk az oroszokon, de nálunk durvább pánikvásárlások vannak.
Amikor az orosz gázt akarjuk kiváltani, de az lng kapacitásokra felesleges licitálnunk, mert a nyugat úgyis magasabb számot fog mondani.
Amikor a magyar nemzeti össztermék tetemes százalékát adó autóipar épp leáll.
Amikor a vegyipar meghal mert túl drága az alapanyag.
Nem vicces.
És mindezt egy olyan országért, ami ha 120 éve van köztünk és az oroszok között, és ugyanezeket lépi, az OMM most nem azon versenyezne, hogy ki tud több hülyeséget licitálni, hanem azon, hogy mi vesszük e be előbb Lemberget, vagy a ruszkik Kijevet...
Az orosz gázt nem egyik napról a másikra fogják kiváltani ezért nincsen rajta a szankciós listán,a magyar és nem csak a magyar autóipar a chip hiánytól szenved elsősorban.....
Amikor valaki azt mondja, hogy az orosz gáz kiváltása, a földrajz, és a realitások felsírnak csendben a sarokban.Az orosz gázt nem egyik napról a másikra fogják kiváltani ezért nincsen rajta a szankciós listán,a magyar és nem csak a magyar autóipar a chip hiánytól szenved elsősorban.....
Most mar orosz.Orosz, vagy a dán?
Ez működik a zsoldosokkal szemben is, azt hitték hogy most gerillaharc kezdődik és városi környezetben oroszokra lőhetnek mint egy céllövöldében, ehelyett kaptak a nyakukba bombákat... Demoralizálo lehetettEz már pszichológiai hadviselés, bekerítve, statikus védelemre kényszerítették az ukrán haderőt, most meg jönnek a "nincs menedék" támadások.
Mert ugye áram és internet van, ukrajna szerte látják ezeknek a támadásoknak az eredményeit...
A VolksWagen már azt tervezi, hogy elhagyja európát. Áttelepíti a gyárait ázsiába. Nem lesz t@könrúgás.Ugye írtad, hogy a német autógyáraknak menne itt alkatrész. Akkor majd a német jól "t@könrúgja" az illetékes túlbuzgó EU munkatársat és mehet a biznisz tovább. Ne legyünk naívak - a németnek (mint "szentnek") is maga felé hajlik a keze ...
és akkor mi van,ha felpakolják hajóra a motyót a Krímben ,elhozzák mondjuk a szerbekhez,onnan meg jön a cucc Európába ? (szerkesztve .. elnézést de még a régi jugó határokban gondolkodtam ) de akkor vgyük úgy hogy lesz mondjuk egy libériai tranzitcég aki kipakolja a cuccot Fiuméban ,na akkor mi lesz ?Ez így van de mint írtam neked az Orosz Vasutak felkerült a szankciós listára 03.04. állapot szerint korlátozottan még lehetett üzletelni az orosz vasutakkal ,(mivel még az orosz vasutak korlátozottan hozzáférhettek a pénzügyi piacokhoz),azóta nem tudom mi a helyzet, a lényeg az,hogy az EU most egy olyan szanckción bevezetésén gondolkodiky hogy megtiltja az Oroszországon és Fehéroroszországon keresztül érkező tranzit forgalmat ...De ennek ellenére még így sem egyszerű a helyzet ugyanis már a jelenlegi szankciók is.....
nemcsak a közvetlen kapcsolatokra vonatkoznak, hanem a teljes ellátási láncra. Tehát ha kínai partnere üzletet köt a tiltólistán szereplő cégekkel, akkor az európai cég felelősségre vonható ezért.....
Magyarul hiába a kínai partner bonyolítja le a vasúti szállítást és az európai cég a kínai partnertől rendeli meg a teljes szállítást ,ha a kínai cég az Orosz Vasutakat bizza meg a szállítással, aki rajta van a szankciós listán akkor ezért az európai cég felelősségre vonható, Ez azt a célt szolgálja, hogy ne lehessen megkerülni a szankciókat...
Gárdistáink üdvözletet küldenek a luhanszki Rubizsnéból
Rubizsne az ukrán fegyveres erők ellenőrzése alatt áll. Itt működik az ukrán vezetés. Sem tegnap, sem ma nem volt, és holnap sem lesz az ellenség irányítása alatt.
Finnország se adta fel annak idején kísértetiesen hasonló helyzetben. Sokan meghaltak, vesztettek területet, de hegyeket raktak a halott ruszkikból.Persze, ne is adjátok fel, szép halálotok lesz. Idióták. Vedd már észre, hogy az amerikaiak nem adnak érdemi támogatást. Nem érzékeled ? Nem kaptok Abrams harckocsit, M-109 önjárót, Patriotot, F-16-ost, stb. Nem jön a segítségetekre 20 SS páncéloshadosztály. Meg lehet halni hősként, is ez is igaz. De jobb ha az ellen hal hősi halált. Vagy leteszitek a fegyvert, vagy elpusztultok. Nem vagyok egy világhatalom pártján sem. Oroszországén sem, de a realitás, az valóság. A hülyeség, meg idiotizmus.
A VolksWagen már azt tervezi, hogy elhagyja európát. Áttelepíti a gyárait ázsiába. Nem lesz t@könrúgás.
Ebbű sírás lesz...nemsoká...megen nagy az arc...de egyszerűen nem is értem...