KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nem elsősorban a korrupció okán jegyeztem ezt meg, de az indiaiak híresek arról, hogy irtó nehezen döntenek.
 
"Váltásról" szó nincs, csak a brazilok házalnak... - Arról meg pláne nem hallani, hogy India vadiúj szállítógépeket vásárolna... :) :) :)
Amúgy azt értem, hogy itthonra szkeptikus vagy a géppel kapcsolatban, de az esetleges külföldi sikere a gépnek az mitől fáj ennyire?

Főleg ha ez a hazai üzemeltetés általad is kritizált és amúgy valós kockázati tényezőin is javítana.
 
@formosa1 szerintem értelmesen kérdeztem és nem figyelmen kívül hagyva a jogos aggályaid a típussal szemben, tisztelj meg már annyival kérlek, hogy értelmesen válaszolsz és nem röhögsz ki.

Köszi.
Jaj jaj! Kikkel akarsz te beszélgetni Krisss! Én csak védeni akarlak, mert megint tele lesz a tököd... Pont az ilyenektől.
 
Amúgy azt értem, hogy itthonra szkeptikus vagy a géppel kapcsolatban, de az esetleges külföldi sikere a gépnek az mitől fáj ennyire?

Főleg ha ez a hazai üzemeltetés általad is kritizált és amúgy valós kockázati tényezőin is javítana.
"Külföldi sikerről" szó nincs, pláne mióta a Boeing kiszállt a buliból. - Bár csodát tenni ők sem tudtak volna...

Tényleg, ki a fene akar ismeretlen brazil szállítógépet rendszeresíteni...?!? - Ezt a "kockázati tényezőt" azért nem ártott volna a hazai döntéshozóknak figyelembe venni...!!!
 
"Külföldi sikerről" szó nincs, pláne mióta a Boeing kiszállt a buliból. - Bár csodát tenni ők sem tudtak volna...

Tényleg, ki a fene akar ismeretlen brazil szállítógépet rendszeresíteni...?!? - Ezt a "kockázati tényezőt" azért nem ártott volna a hazai döntéshozóknak figyelembe venni...!!!
Ok ezt értem, de ha megveszi valaki akkor az a mi üzemeltetési költségeinkre is pozitív hatással lesz.

Szóval ha és amennyiben nyűgös lesz a gép (amit egyelőre nem tudunk) legalább kisebbet szopunk vele? Szóval nem az lenne a logikus ha azért drukkol valaki, hogy megvegye más is?
 
Szóval ha és amennyiben nyűgös lesz a gép (amit egyelőre nem tudunk)
.
.
Ennek az alacsony darabszám is az oka. Mert tulajdonképpen hány sorozatgyártott példányt adtak át belőle eddig...?
.
Az egyik prototipusnak pedig ugye 2018-ben volt egy komoly balesete, amit viszont próbáltak elsunnyogni:
"Despite the fact that the aircraft sustained significant damage, CENIPA classified the event as an 'Incident' and on August 5, 2018, reported that closed the investigation with no final report being issued."
.
 
.
.
Ennek az alacsony darabszám is az oka. Mert tulajdonképpen hány sorozatgyártott példányt adtak át belőle eddig...?
.
Az egyik prototipusnak pedig ugye 2018-ben volt egy komoly balesete, amit viszont próbáltak elsunnyogni:
"Despite the fact that the aircraft sustained significant damage, CENIPA classified the event as an 'Incident' and on August 5, 2018, reported that closed the investigation with no final report being issued."
.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

More than 15 percent of the approximately 2,350 Lockheed C-130 Hercules production hulls have been lost, including 70 by the US Air Force and the United States Marine Corps during the Vietnam War. Not all US C-130 losses have been crashes, 29 of those listed below were destroyed on the ground by enemy action or other non-flying accidents.[1][2]

From 1967 to 2005, the Royal Air Force (RAF) recorded an accident rate of about one Hercules loss per 250,000 flying hours.[3] United States Air Force Hercules (A/B/E-models), as of 1989, had an overall attrition rate of 5 percent as compared to 1 to 2 percent for commercial airliners in the U.S., according to the NTSB, 10 percent for B-52 bombers, and 20 percent for fighters (F-4, F-111), trainers (T-37, T-38), and helicopters (H-3).[4]

This is thought to be a complete listing through July 1, 2012, but omits the JC-130A (53-3130, c/n 3002) test airframe that was tested to destruction and airframes retired or withdrawn from service. By the nature of the Hercules' worldwide service, the pattern of losses provides a barometer of global hotspots over the past fifty years.


 
  • Tetszik
Reactions: Vogon
Ok ezt értem, de ha megveszi valaki akkor az a mi üzemeltetési költségeinkre is pozitív hatással lesz.

Szóval ha és amennyiben nyűgös lesz a gép (amit egyelőre nem tudunk) legalább kisebbet szopunk vele? Szóval nem az lenne a logikus ha azért drukkol valaki, hogy megvegye más is?
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
 
  • Vicces
Reactions: LMzek 2.0
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
Ennyiből soha senki se vett volna új technikát semmiből, ez igazából nem érv. Mondjuk én voltam a naiv hogy mást vártam.
 
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

More than 15 percent of the approximately 2,350 Lockheed C-130 Hercules production hulls have been lost, including 70 by the US Air Force and the United States Marine Corps during the Vietnam War. Not all US C-130 losses have been crashes, 29 of those listed below were destroyed on the ground by enemy action or other non-flying accidents.[1][2]

From 1967 to 2005, the Royal Air Force (RAF) recorded an accident rate of about one Hercules loss per 250,000 flying hours.[3] United States Air Force Hercules (A/B/E-models), as of 1989, had an overall attrition rate of 5 percent as compared to 1 to 2 percent for commercial airliners in the U.S., according to the NTSB, 10 percent for B-52 bombers, and 20 percent for fighters (F-4, F-111), trainers (T-37, T-38), and helicopters (H-3).[4]

This is thought to be a complete listing through July 1, 2012, but omits the JC-130A (53-3130, c/n 3002) test airframe that was tested to destruction and airframes retired or withdrawn from service. By the nature of the Hercules' worldwide service, the pattern of losses provides a barometer of global hotspots over the past fifty years.


 
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
Na ez a leírás pontosan ráillik a KC390-re, mivel ez egy kipróbált megbízható gép, és még alkatrészt is kapni hozzá.
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Ennyiből soha senki se vett volna új technikát semmiből, ez igazából nem érv. Mondjuk én voltam a naiv hogy mást vártam.
Új technikát nem szívesen vesznek. Emlékezz pl. a KC-46A "fejlesztésére", mikor a Boeing a Dreamliner vadiúj hajtóművét ajánlgatta, ám az USAF a B767-es már bevált /kevésbé takarékos/ hajtóművét választotta...
Magyarul: Kritikus /háborús/ helyzetben bolondbiztos gépre van szükség, nem tesztelésre és kísérletezésre...!!!
 
  • Vicces
Reactions: LMzek 2.0 and kamm