Nem elsősorban a korrupció okán jegyeztem ezt meg, de az indiaiak híresek arról, hogy irtó nehezen döntenek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem elsősorban a korrupció okán jegyeztem ezt meg, de az indiaiak híresek arról, hogy irtó nehezen döntenek.
Amúgy azt értem, hogy itthonra szkeptikus vagy a géppel kapcsolatban, de az esetleges külföldi sikere a gépnek az mitől fáj ennyire?"Váltásról" szó nincs, csak a brazilok házalnak... - Arról meg pláne nem hallani, hogy India vadiúj szállítógépeket vásárolna...
Jaj jaj! Kikkel akarsz te beszélgetni Krisss! Én csak védeni akarlak, mert megint tele lesz a tököd... Pont az ilyenektől.@formosa1 szerintem értelmesen kérdeztem és nem figyelmen kívül hagyva a jogos aggályaid a típussal szemben, tisztelj meg már annyival kérlek, hogy értelmesen válaszolsz és nem röhögsz ki.
Köszi.
"Külföldi sikerről" szó nincs, pláne mióta a Boeing kiszállt a buliból. - Bár csodát tenni ők sem tudtak volna...Amúgy azt értem, hogy itthonra szkeptikus vagy a géppel kapcsolatban, de az esetleges külföldi sikere a gépnek az mitől fáj ennyire?
Főleg ha ez a hazai üzemeltetés általad is kritizált és amúgy valós kockázati tényezőin is javítana.
Ok ezt értem, de ha megveszi valaki akkor az a mi üzemeltetési költségeinkre is pozitív hatással lesz."Külföldi sikerről" szó nincs, pláne mióta a Boeing kiszállt a buliból. - Bár csodát tenni ők sem tudtak volna...
Tényleg, ki a fene akar ismeretlen brazil szállítógépet rendszeresíteni...?!? - Ezt a "kockázati tényezőt" azért nem ártott volna a hazai döntéshozóknak figyelembe venni...!!!
Ellenszurkolni elegánsabb!Szóval nem az lenne a logikus ha azért drukkol valaki, hogy megvegye más is?
Szerintem ezt ő nem képes megugorni...nagyok az elvárásaid.@formosa1 szerintem értelmesen kérdeztem és nem figyelmen kívül hagyva a jogos aggályaid a típussal szemben, tisztelj meg már annyival kérlek, hogy értelmesen válaszolsz és nem röhögsz ki.
Köszi.
.Szóval ha és amennyiben nyűgös lesz a gép (amit egyelőre nem tudunk)
.
.
Ennek az alacsony darabszám is az oka. Mert tulajdonképpen hány sorozatgyártott példányt adtak át belőle eddig...?
.
Az egyik prototipusnak pedig ugye 2018-ben volt egy komoly balesete, amit viszont próbáltak elsunnyogni:
"Despite the fact that the aircraft sustained significant damage, CENIPA classified the event as an 'Incident' and on August 5, 2018, reported that closed the investigation with no final report being issued."
.
KC-390 delivery schedule unchanged despite runway incident
Brazilian plane maker Embraer confirmed on May 10, 2018, that the schedule for the KC-390 remains unchanged and deliveries to the Brazilian Air Force still planned to start during the last quarter of 2018. The confirmation comes following an incident earlier in May 2018, when the first of two...www.aerotime.aero
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.Ok ezt értem, de ha megveszi valaki akkor az a mi üzemeltetési költségeinkre is pozitív hatással lesz.
Szóval ha és amennyiben nyűgös lesz a gép (amit egyelőre nem tudunk) legalább kisebbet szopunk vele? Szóval nem az lenne a logikus ha azért drukkol valaki, hogy megvegye más is?
Ennyiből soha senki se vett volna új technikát semmiből, ez igazából nem érv. Mondjuk én voltam a naiv hogy mást vártam.Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
More than 15 percent of the approximately 2,350 Lockheed C-130 Hercules production hulls have been lost, including 70 by the US Air Force and the United States Marine Corps during the Vietnam War. Not all US C-130 losses have been crashes, 29 of those listed below were destroyed on the ground by enemy action or other non-flying accidents.[1][2]
From 1967 to 2005, the Royal Air Force (RAF) recorded an accident rate of about one Hercules loss per 250,000 flying hours.[3] United States Air Force Hercules (A/B/E-models), as of 1989, had an overall attrition rate of 5 percent as compared to 1 to 2 percent for commercial airliners in the U.S., according to the NTSB, 10 percent for B-52 bombers, and 20 percent for fighters (F-4, F-111), trainers (T-37, T-38), and helicopters (H-3).[4]
This is thought to be a complete listing through July 1, 2012, but omits the JC-130A (53-3130, c/n 3002) test airframe that was tested to destruction and airframes retired or withdrawn from service. By the nature of the Hercules' worldwide service, the pattern of losses provides a barometer of global hotspots over the past fifty years.
Ennyiből soha senki se vett volna új technikát semmiből, ez igazából nem érv. Mondjuk én voltam a naiv hogy mást vártam.
Lesz még eladás belőle no para....Nem csak az új a gond hanem a mennyiség is. 29db. Ennyit rendelt Brazillia, Mo és Portugália. Összesen.
Na ez a leírás pontosan ráillik a KC390-re, mivel ez egy kipróbált megbízható gép, és még alkatrészt is kapni hozzá.Ez NEM "drukkolás" kérdése, ugyanis senki sem fog ismeretlen katonai szállítógépet venni. A vevők ugyanis kipróbált, megbízható gépet akarnak, mely kritikus /háborús/ helyzetben is teszi a dolgát és még alkatrészt is lehet kapni hozzá... etc.
Na ez a leírás pontosan ráillik a KC390-re, mivel ez egy kipróbált megbízható gép, és még alkatrészt is kapni hozzá.
Új technikát nem szívesen vesznek. Emlékezz pl. a KC-46A "fejlesztésére", mikor a Boeing a Dreamliner vadiúj hajtóművét ajánlgatta, ám az USAF a B767-es már bevált /kevésbé takarékos/ hajtóművét választotta...Ennyiből soha senki se vett volna új technikát semmiből, ez igazából nem érv. Mondjuk én voltam a naiv hogy mást vártam.