[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

Elolvastad a cikket és a tanulmányt?Nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem, mivel a szerző a következő állásponton van...

"A szakértők egyik csoportja azzal érvel, hogy a szankcióknak nincs hatása, ráadásul végre ösztönzik az import helyettesítését és a technológiai fejlődést Oroszországban. A második csoport úgy véli, hogy a szankcióknak hamarosan katasztrofális következményei lesznek, mivel az ágazat rendkívül függ a külföldi finanszírozástól és technológiától.
Nem meglepő módon az igazság valahol középen van, és jelentős mértékben a szankciók kiszabásának logikájából fakad."
Ne akarj megint okoskodni. Az egyik ezt állítja,a másik a szöges ellentéttét,és erre kitalálják,hogy az igazság odaát van ,mint az X aktákban. 4 éves dolog,és pont semmit nem látunk. A szerző álláspontja négy év alatt nem igazolódott be. Szerintem nincs miről beszélni. Esetleg várjunk még négy évet,és meglátjuk.
 
  • Vicces
Reactions: Nagy Csaba and omae
Ne akarj megint okoskodni. Az egyik ezt állítja,a másik a szöges ellentéttét,és erre kitalálják,hogy az igazság odaát van ,mint az X aktákban. 4 éves dolog,és pont semmit nem látunk. A szerző álláspontja négy év alatt nem igazolódott be. Szerintem nincs miről beszélni. Esetleg várjunk még négy évet,és meglátjuk.
Megint te okoskodsz, világosan leírja a szerző a helyzetet néha kicsit szánalmasnak érzem ahogy megpróbálsz mindent a saját alternatív valóságodnak megfelelően beállítani.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and omae
Megint te okoskodsz, világosan leírja a szerző a helyzetet néha kicsit szánalmasnak érzem ahogy megpróbálsz mindent a saját alternatív valóságodnak megfelelően beállítani.
Tényleg? Hányszor négy év kell ehhez a mutatványhoz? Alternatív valóság?Világosan leírta,és nem lett belőle semmi Egy négy éves cikket idedobsz,amit négy éve vizionálnak. Az a szánalmas,hogy ezt még le is írod.
 
Tényleg? Hányszor négy év kell ehhez a mutatványhoz? Alternatív valóság?Világosan leírta,és nem lett belőle semmi Egy négy éves cikket idedobsz,amit négy éve vizionálnak. Az a szánalmas,hogy ezt még le is írod.
Én? Nem én írtam az elemzést,látszik megint szövegértelmezési problémád van, akkor ezt mint lehetőségként lett említve,de igazából a mostani szankciók adják az elemzés aktualitását.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Én? Nem én írtam az elemzést,látszik megint szövegértelmezési problémád van, akkor ezt mint lehetőségként lett említve,de igazából a mostani szankciók adják az elemzés aktualitását.
Engedd már el ezt az értelmezés dolgot,mert inkább neked nem megy. Látunk valamit azóta? Igen,hogy az oroszok gennyesre keresik magukat,és még több lesz,akármit is ír egy elemző,mert a jelenlegi technológiával is megoldják az esetlegesen adódó összes problémát.
 
  • Vicces
Reactions: Nagy Csaba
Engedd már el ezt az értelmezés dolgot,mert inkább neked nem megy. Látunk valamit azóta? Igen,hogy az oroszok gennyesre keresik magukat,és még több lesz,akármit is ír egy elemző,mert a jelenlegi technológiával is megoldják az esetlegesen adódó összes problémát.
A probléma a te készülékedben van mivel az orosz és gáziparra igazán veszélyes szankciók március elején lettek élesitve, majd pár hónap múlva lesz meg ezeknek a hatása, ugyanis 4-6 hónapra való tartalékokkal rendelkeznek ezen a téren az oroszok.
 
A probléma a te készülékedben van mivel az orosz és gáziparra igazán veszélyes szankciók március elején lettek élesitve, majd pár hónap múlva lesz meg ezeknek a hatása, ugyanis 4-6 hónapra való tartalékokkal rendelkeznek ezen a téren az oroszok.
Mennyit égettek el a ruszkik az aranytartalékukból? Április elején azthiszem olyan 8% tartottak amikor stabilizálták a rubelt, de aztán mi lett? Nem nagyon voltak hírek róla pedig szerintem az aranytartalék jó indikátorra annak hogy az orosz gazdaság milyen állapotban van.
 
A probléma a te készülékedben van mivel az orosz és gáziparra igazán veszélyes szankciók március elején lettek élesitve, majd pár hónap múlva lesz meg ezeknek a hatása, ugyanis 4-6 hónapra való tartalékokkal rendelkeznek ezen a téren az oroszok.
Marhaságnak tartom,mert ezt legfeljebb a hiresen objektív nyugati média közli,az oroszok meg nem nyilatkoztak e téren. Ráadásul a ruszkik erre a haknira alaposan felkészűltek,és azt csak egy elfogult ostoba hülye hiszi el,hogy nem zsákoltak be mindenből jó előre.
 
  • Vicces
Reactions: Nagy Csaba
Mennyit égettek el a ruszkik az aranytartalékukból? Április elején azthiszem olyan 8% tartottak amikor stabilizálták a rubelt, de aztán mi lett? Nem nagyon voltak hírek róla pedig szerintem az aranytartalék jó indikátorra annak hogy az orosz gazdaság milyen állapotban van.
Csak a hivatalos orosz közleményéből, lehet erről tudni, de azért a szankciók elkezdtek hatni...

„Azok a szankciók, amelyeket ma bevezettek az Orosz Föderációval szemben, gyakorlatilag megtörték országunk összes logisztikáját. És kénytelenek vagyunk új logisztikai folyosókat keresni” – mondta újságíróknak az asztraháni régióban tett látogatásán.

A miniszter szerint az orosz hatóságok a felmerült problémákat az észak-déli közlekedési folyosó segítségével oldják meg, amely a Kaszpi-tengeri Volga-i Asztrahán, a Volga-Kaszpi-csatorna Olya és Mahacskala kikötőin halad keresztül. a Kaszpi-tenger.

Az Ukrajna elleni orosz háború kitörése után a világ legnagyobb konténerüzemeltetője, a Maersk bejelentette oroszországi tevékenységének megszüntetését, a FedEx és a UPS logisztikai társaságok pedig leállították az áruszállítást Oroszországba. Emellett az MSC, a Hapag-Lloyd és a Yang Ming hajótársaságok felfüggesztették az oroszországi irányú hajók lefoglalását. Ezenkívül az Európai Unió országai, az Egyesült Államok és Kanada lezárták egüket az orosz repülőgépek előtt.

Az Aeroflot a szankciók miatt hamarosan alkatrészhiánnyal néz szembe Boeing és Airbus repülőgépeihez – írja a Bloomberg.
Az IBA légiközlekedési üzleti hírszerző cég szakértői szerint az Aeroflotnak három hónapon belül meg kell kezdenie egyes repülőgépeinek alkatrészekre való szétszerelését, hogy flottáját üzemben tarthassa. A Boeing és az Airbus termékeit legalábbis a közeljövőben nem lehet orosz repülőgépekre cserélni.


A Bloomberg azt is megjegyzi, hogy a háború véget vetett a nemzetközileg díjnyertes orosz légitársaság ambiciózus terveinek, amely a világ egyik legújabb repülőgépflottájával rendelkezett. A szankciók miatt az Aeroflot nemcsak hogy elveszítette a repülőgépei alkatrészeihez való hozzáférést, hanem a külföldi útvonalhálózatának drasztikus csökkentésére is kényszerült. Az ukrajnai orosz invázió kezdetén az Aeroflot 56 országba repült – írja a Bloomberg –, május közepén pedig már csak 13-ba. A légitársaság utasforgalma jelentősen visszaesett.
"A belátható jövőben az Aeroflot nagyrészt hazai légitársaság lesz" - mondta Arnold Barnett, az MIT Sloan School of Management repülésbiztonsági szakértője.

Az Aeroflot amerikai szankciók hatálya alatt áll. Az Európai Unió Repülésbiztonsági Bizottsága felvette az Aeroflotot és számos más orosz légitársaságot azon légitársaságok listájára, amelyek számára tilos vagy korlátozott az EU-n belüli repülés, mivel ezek a légitársaságok nem felelnek meg a nemzetközi biztonsági előírásoknak.

Ukrajna orosz inváziója után a lízingcégeket a szankciók keretében kötelezték az orosz légifuvarozókkal kötött szerződések felbontására és a repülőgépek visszaküldésére. Oroszország nem volt hajlandó eleget tenni ezeknek a követeléseknek. A szankciókat támogató országokban az orosz légitársaságok bérelt repülőgépeit letartóztatás fenyegeti.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and omae
Marhaságnak tartom,mert ezt legfeljebb a hiresen objektív nyugati média közli,az oroszok meg nem nyilatkoztak e téren. Ráadásul a ruszkik erre a haknira alaposan felkészűltek,és azt csak egy elfogult ostoba hülye hiszi el,hogy nem zsákoltak be mindenből jó előre.
Az orosz hivatalos kormányzati média meg közölni fogja ezeket a problémákat a nyilvánossággal, én pedig ezt tartom marhaságnak,és ostoba hülyének tartom azt, aki erre vár.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
De, talált. Senki nem vágyik oda többet. Akik ott élnek, azok se.
Volt erről egy népszavazás. Elsöprő fölénnyel nyert az igen...
Az orosz hivatalos kormányzati média meg közölni fogja ezeket a problémákat a nyilvánossággal, én pedig ezt tartom marhaságnak,és ostoba hülyének tartom azt, aki erre vár.
Nem a nyugatból kéne kiindulni...
 
Az orosz hivatalos kormányzati média meg közölni fogja ezeket a problémákat a nyilvánossággal, én pedig ezt tartom marhaságnak,és ostoba hülyének tartom azt, aki erre vár.
Tehát akkor mi a szitu? A megcáfolhatatlan Wilsoni tétel,hogy az oroszok őszre bezárják az olajkútjaikat? Nem,az oroszok ennél sokkal előrelátóbbak. Csak ez kényelmetlen narratíva neked,és azért izzadsz össze ilyen brit tudósok szintű okfejtéseket.
 
Tehát akkor mi a szitu? A megcáfolhatatlan Wilsoni tétel,hogy az oroszok őszre bezárják az olajkútjaikat? Nem,az oroszok ennél sokkal előrelátóbbak. Csak ez kényelmetlen narratíva neked,és azért izzadsz össze ilyen brit tudósok szintű okfejtéseket.
Persze előrelátóbbak....:)
El sem olvastad az elemzést, csak trolkodsz ugyanis abban semmilyen olajkút bezárásáról nincs szó
De nem is vártam mást tőled,te azt hiszed,vhogy még az elemzés készítőinél is többet tudsz erről a témáról is, de valójában fogalmad sincs róla...
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and omae
Csak a hivatalos orosz közleményéből, lehet erről tudni, de azért a szankciók elkezdtek hatni...

„Azok a szankciók, amelyeket ma bevezettek az Orosz Föderációval szemben, gyakorlatilag megtörték országunk összes logisztikáját. És kénytelenek vagyunk új logisztikai folyosókat keresni” – mondta újságíróknak az asztraháni régióban tett látogatásán.

A miniszter szerint az orosz hatóságok a felmerült problémákat az észak-déli közlekedési folyosó segítségével oldják meg, amely a Kaszpi-tengeri Volga-i Asztrahán, a Volga-Kaszpi-csatorna Olya és Mahacskala kikötőin halad keresztül. a Kaszpi-tenger.

Az Ukrajna elleni orosz háború kitörése után a világ legnagyobb konténerüzemeltetője, a Maersk bejelentette oroszországi tevékenységének megszüntetését, a FedEx és a UPS logisztikai társaságok pedig leállították az áruszállítást Oroszországba. Emellett az MSC, a Hapag-Lloyd és a Yang Ming hajótársaságok felfüggesztették az oroszországi irányú hajók lefoglalását. Ezenkívül az Európai Unió országai, az Egyesült Államok és Kanada lezárták egüket az orosz repülőgépek előtt.

Az Aeroflot a szankciók miatt hamarosan alkatrészhiánnyal néz szembe Boeing és Airbus repülőgépeihez – írja a Bloomberg.
Az IBA légiközlekedési üzleti hírszerző cég szakértői szerint az Aeroflotnak három hónapon belül meg kell kezdenie egyes repülőgépeinek alkatrészekre való szétszerelését, hogy flottáját üzemben tarthassa. A Boeing és az Airbus termékeit legalábbis a közeljövőben nem lehet orosz repülőgépekre cserélni.


A Bloomberg azt is megjegyzi, hogy a háború véget vetett a nemzetközileg díjnyertes orosz légitársaság ambiciózus terveinek, amely a világ egyik legújabb repülőgépflottájával rendelkezett. A szankciók miatt az Aeroflot nemcsak hogy elveszítette a repülőgépei alkatrészeihez való hozzáférést, hanem a külföldi útvonalhálózatának drasztikus csökkentésére is kényszerült. Az ukrajnai orosz invázió kezdetén az Aeroflot 56 országba repült – írja a Bloomberg –, május közepén pedig már csak 13-ba. A légitársaság utasforgalma jelentősen visszaesett.
"A belátható jövőben az Aeroflot nagyrészt hazai légitársaság lesz" - mondta Arnold Barnett, az MIT Sloan School of Management repülésbiztonsági szakértője.

Az Aeroflot amerikai szankciók hatálya alatt áll. Az Európai Unió Repülésbiztonsági Bizottsága felvette az Aeroflotot és számos más orosz légitársaságot azon légitársaságok listájára, amelyek számára tilos vagy korlátozott az EU-n belüli repülés, mivel ezek a légitársaságok nem felelnek meg a nemzetközi biztonsági előírásoknak.

Ukrajna orosz inváziója után a lízingcégeket a szankciók keretében kötelezték az orosz légifuvarozókkal kötött szerződések felbontására és a repülőgépek visszaküldésére. Oroszország nem volt hajlandó eleget tenni ezeknek a követeléseknek. A szankciókat támogató országokban az orosz légitársaságok bérelt repülőgépeit letartóztatás fenyegeti.




Ez jó,akkor lesz sok repcsi alkatrészünk,amit majd jól megpárolunk,sok fokhagymával lefogyasztunk,pár csapágygolyót el kellene vetni,hátha műtrágya nélkül is kikel,és sok újabb csapágyakat terem,amiket szintén elfogyaszthatunk,estleg a repcsik éghető részeivel fűthetünk is majd,de kell koromszűrő is az udvar közepén lévő tűz fölé,nehogy megsértsük a károsanyag kibocsájtási normákat,ahogy a pirított csűrőlapokat,féktárcsákat kenjük kenyérre.
A lízingcégek is megnyugodhatnak,az 500 eurós bankjegyekből főzött ragu elsőrangú...
 
Persze előrelátóbbak....:)
El sem olvastad az elemzést, csak trolkodsz ugyanis abban semmilyen olajkút bezárásáról nincs szó
De nem is vártam mást tőled,te azt hiszed,vhogy még az elemzés készítőinél is többet tudsz erről a témáról is, de valójában fogalmad sincs róla...
Gondolom,az a kifejezés,hogy átvitt értelemben,az neked nem mond semmit. Itt izzadsz,hogy ide hajigálsz évekkel ezelőtti cikkeket,hogy majd most akkor végük van az oroszoknak,meg mindjárt lehúzzák a rolót az orosz gazdaságban. Közben meg annyit látunk,hogy már a nyugati szaksajtó is arról cikkezik,hogy nem úgy alakul,ahogy eltervezték. Tőlem úgy forgatod ki a megjegyzéseket,ahogy akarod,csak hát a valóság mindig másként alakul,és ezt meg tudod feldolgozni.
 
Gondolom,az a kifejezés,hogy átvitt értelemben,az neked nem mond semmit. Itt izzadsz,hogy ide hajigálsz évekkel ezelőtti cikkeket,hogy majd most akkor végük van az oroszoknak,meg mindjárt lehúzzák a rolót az orosz gazdaságban. Közben meg annyit látunk,hogy már a nyugati szaksajtó is arról cikkezik,hogy nem úgy alakul,ahogy eltervezték. Tőlem úgy forgatod ki a megjegyzéseket,ahogy akarod,csak hát a valóság mindig másként alakul,és ezt meg tudod feldolgozni.
Általános iskola alsó tagozat, szövegértés fejezet, sem az elemzésben nem mondanak olyat, hogy az orosz gazdaságban lehúzzák a rolót, és én sem mondtam ilyet, mond olyan nehéz ezt felfogni?Vagy csak szándékosan ferdítesz a mondanivalóm tekintetében?
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Hát ez aztán egy végtelenül hihető hír.
  • Az oroszok nem tudnak biztonsági övet gyártani. Mi nincs náluk? Műszál a szövethez? Az most inkább az EU-ban kezd problémás lenni az iszonyúan megdrágult és csökkentett mennyiségű vegyipari alapanyag miatt.
  • Meg légzsákot sem tudnak készíteni ezek szerencsétlen, elmaradott muszkák. Vajon mi hiányzik nekik? Szövet, gázgenerátor, gyorsulás érzékelő, műanyag borítás? Minden bizonnyal mindegyik messze meghaladja az orosz technológiai színvonalat, hiszen ők még csak most jutottak el a pattintott kőbaltáig.
  • ABS is elérhetetlen űrtechnika és atomfizika nekik. (Ja, várjunk, ez nem volt jó hasonlat. Űrtechnika és atomenergetika terén éppenséggel élvonalban vannak.) Biztos nem tudják mérni a kerekek sebességét. Vagy arra a szörnyen nagy számítási kapacitást igénylő problémára nem tudnak elektronikát szerezni, amit egy '80-as évekbeli kvarcóra is képes lenne lekezelni.
Ja és a világ oroszokat nem embargózó 5/6-áról, többek közt Kínából sem tudják ezeket beszerezni, miközben Kína gyártja ezeket a legjobb ár/érték arányban.

Az európai környezetvédelmi normákat meg esetleg talán nem azért engedték el, mert nem tudnak nekik megfelelni, hanem mert azzal, hogy nem szállít(hat)nak az európai (és USA) piacra értelmetlen a betartásukkal járó többlet gyártási és üzemben tartási költséget viselni. Különösen úgy, hogy ezek az előírások már jó ideje átlépték az erősen kontraproduktív, észszerűtlen szintet. Az oroszok innentől majd nem erőltetik az agyon turbózott, mini motorokat, meg a visszavezetett kipufogógázt. Gyártanak szívó motorokat, mindenféle, csak az EU-s előírások miatt kitalált segédberendezések és trükkök nélkül, amik olcsók és a világból is kimennek, örök élet meg egy napig. Nem iszaposodik le olyan gyorsan a motorolaj. Nem kokszolódnak, kormolódnak le a szelepek és a szívócső. Nem kell beléjük FAP, AdBlue és drága, szénné adalékolt különleges olajok. Nem lesz részecskeszűrő problémájuk és a katalizátor is kevésbé adja meg magát. Nem kell tartani attól, hogy a hibrid rendszer elektromos elemei (különösen az aksi és az elektronika) meghibásodnak, illetve az élettartamuk kisebb, mint az autó többi elemének.

Hű de szörnyen nagyon rossz lesz most az oroszoknak!

Kezdjük el sorolni, hogy mi mindent "nem tudnak gyártani" az EU-ban, abból kiindulva, hogy a Távol-Keletről importáljuk, tehát biztos magas nekünk a gyártása? Az oroszok is le tudják ezeket gond nélkül gyártani, legfeljebb csak olcsóbb behozni Kínából.

Azért elég komolyan elvakult orosz gyűlölet és lenézés kell ahhoz, hogy valaki az ilyen "híreket" készpénznek vegye.
Szerintem a nem-átalakító műtétekben is a sor végén kullognak. Egyszerűen nem lehet jól kukit vágni a pattintott kőbaltával :(