Ilyen célpontok ellen a 320 kilós tandem penetrátor fejjel indítják még ha el is találta akkor is a tető után robbantAz utolsónál az őrtornyot sikerült telibeverni.
Ilyen célpontok ellen a 320 kilós tandem penetrátor fejjel indítják még ha el is találta akkor is a tető után robbantAz utolsónál az őrtornyot sikerült telibeverni.
Valamivel több, mint amit az F-35 PW hajtóműve tud. Viszont ebből 2 tolja a hasonló max felszálló súlyban levő Szu-57-est.

Nem láttam a topgunt de aki egy kicsit is ért hozzá a gépekhez pl egy htka olvasónak biztos nem ajánlott. Olyan mint ha eszakkoreai mig29 lőne le egy f22est.Láttam a Top Gunt, lelőtték a fenébe. Át kell tervezni.
Még Szíriában.Éles bevetést repült a Szu-57?
Top Gun MaverickÉles bevetést repült a Szu-57?
Nehéz lesz , azok a mérnökök hibáztak , a gulagon vannak már!Láttam a Top Gunt, lelőtték a fenébe. Át kell tervezni.
A hangulat számít meg a fényképezés.. Nem a történet.. Kicsit melankolikus, kicsit oldies, szerintem nagyon jó mozi. Persze nem szakmai szemmel kell nézni. De például már nincsenek benne fekete MiG-28-asok semNem láttam a topgunt de aki egy kicsit is ért hozzá a gépekhez pl egy htka olvasónak biztos nem ajánlott. Olyan mint ha eszakkoreai mig29 lőne le egy f22est.

Halálos iramban 1 -2 -stb sem ajánlott hozzáértőknek mégis kult film lett (mondjuk az 1.). Ez a század ilyen; könnyen emészthető, látványos szirup. TG2-nek fel sem tudom róni pl. a SU-57 kapcsán a bakikat, mert -sanszosan- mi itt még ennyit sem biztos, hogy tudunk.Nem láttam a topgunt de aki egy kicsit is ért hozzá a gépekhez pl egy htka olvasónak biztos nem ajánlott. Olyan mint ha eszakkoreai mig29 lőne le egy f22est.
Ez miért akkora dolog? Annak a hidraulikus szervónak megvannak a bekötési pontjai, megvan, hogy mekkora erőt kell kifejtsen, stb. Gyártanak egy annak megfelelő elektromosat és beleszerelik, a csövek helyett kábelen megy az energia, s kell ami ad elég áramot hozza, de az kellett a hidraulikus pompának is.Vagy 1 éve kitalálták,hogy újratervezik a fél gépet, a hidraulikus motorokat,amik az avionikát mozgatják lecserélik elektromosra,nekiálltak,vagy csak viccelődtek?
Ez miért akkora dolog? Annak a hidraulikus szervónak megvannak a bekötési pontjai, megvan, hogy mekkora erőt kell kifejtsen, stb. Gyártanak egy annak megfelelő elektromosat és beleszerelik, a csövek helyett kábelen megy az energia, s kell ami ad elég áramot hozza, de az kellett a hidraulikus pompának is.
Csak akkor nagy dolog, ha az oroszok eddig még nem csináltak teljesen villanyszervó aktuátorokat nagyteljesítményű vadászon.Ez miért akkora dolog? Annak a hidraulikus szervónak megvannak a bekötési pontjai, megvan, hogy mekkora erőt kell kifejtsen, stb. Gyártanak egy annak megfelelő elektromosat és beleszerelik, a csövek helyett kábelen megy az energia, s kell ami ad elég áramot hozza, de az kellett a hidraulikus pompának is.
Ez miért akkora dolog? Annak a hidraulikus szervónak megvannak a bekötési pontjai, megvan, hogy mekkora erőt kell kifejtsen, stb. Gyártanak egy annak megfelelő elektromosat és beleszerelik, a csövek helyett kábelen megy az energia, s kell ami ad elég áramot hozza, de az kellett a hidraulikus pompának is.
Rossz a hasonlat, ha az astrádba a hidraulikus szervó helyett elektrónikusat akarnál az lenne a jó, mert itt is erről volt szó, nem a sugáthajtóművet akarják kicserélni villanymotorra, hogy Greta Thunbergnek is tetszedjen.Nem tudom megítélni, hogy ez mennyire volt komoly kérdés.
OFF
Van egy Opel Astra, át kéne szerelni Teslára. Én arra gondoltam, hogy egy délutáni melóra neked 20ezer forintért méltányos fizetség lenne.
ON
Ha egy autógyártó egy vákuumos fékszervót szeretne kicserélni villanyosra, az mondjuk egy két éves projekt.Rossz a hasonlat, ha az astrádba a hidraulikus szervó helyett elektrónikusat akarnál az lenne a jó, mert itt is erről volt szó, nem a sugáthajtóművet akarják kicserélni villanymotorra, hogy Greta Thunbergnek is tetszedjen.
Rossz a hasonlat, ha az astrádba a hidraulikus szervó helyett elektrónikusat akarnál az lenne a jó, mert itt is erről volt szó, nem a sugáthajtóművet akarják kicserélni villanymotorra, hogy Greta Thunbergnek is tetszedjen.
...most látom, a legfontosabbat kifelejtettem: a szoftverCsak akkor nagy dolog, ha az oroszok eddig még nem csináltak teljesen villanyszervó aktuátorokat nagyteljesítményű vadászon.
Nagyfesz fedélzeti tápellátás újratervezése, biztonsági kérdések (meghibásodásokra való tervezés, redundancia, stb), meg kb a komplett berepülési program megismétlése.
Sok meló, sok pénz.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..