A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Sőt maradjunk annyiban hogy 400 Ft os euró árfolyammal és közel 20% os inflációs rátával esetleg nettó 350-400 ezerét meg fogot tudni tartani. Nettó 250 ezer a mai világban "minimálbér" illetve húzzuk ki pár hónapig kategória.
Azt azért számítsunk bele, hogy ha nettó 350-400.000 fizetés lesz ezeken a helyeken a MH és a rendőrség használható állománya hamar ott fog dolgozni. (350-400 az kb századosi fizu) és ezért természetesen kell dolgozni de biztosan tervezhetőbb az élet, családbarátabb a munkahely és valószínűleg jobbak a munkahelyi körülmények is. Sőt az ilyen helyen szerzett tapasztalatokkal a civil élet akár idősebb korban is szívesen átvesz. Ez mostanában pedig nagy előny.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
A harckocsik és harcjárművek területén is olyan új megoldások születnek, amelyek a hagyományos erők alkalmazásában is új távlatokat nyitnak. Miután ebben az iparágban már ott vagyunk, ezért a Magyarországra hozott kutatásfejlesztési programjainkkal próbálunk egy jól átgondolt stratégia mentén változatlanul az élmezőnyben maradni. Nyilván ezek a programok is fognak új beszerzéseket eredményezni a haderőfejlesztési programban.
...
A Pálduc!!! Ez a Pálduc lesz! Meghallgatta az akalatomat!
 
Nem, mert még nincsen veszteség, az orosz olajnak lement az ára ezért a MOL nyereséges ezen az áron is még.
A benzinár a BRENT kőolajárhoz van kötve, a MOL viszont nem azt vesz. Nem véletlen tud akkora összeget kifizetni az extaprofitjából. És ezért nem adhatja el a benzint külföldre, mert ott azok az olajcégek akik nem vehetnek orosz olajat baromi nagy veseínyhátrányban lennének.
Ugye innét indultunk:
"Majd ha nem kell ezer milliárdot betolni a benzin és lakossági energiaárkülönbség kiegyenlítésére."
Erre jutottunk el oda, hogy nem kell, mert amíg a MOL veszít azon, hogy limitált áron kell adni az üzemanyagot jócskán nyer az olcsóbb Ural típusú olaj feldolgozásán.
 
  • Tetszik
Reactions: kamm and honved
Ugye innét indultunk:
"Majd ha nem kell ezer milliárdot betolni a benzin és lakossági energiaárkülönbség kiegyenlítésére."
Erre jutottunk el oda, hogy nem kell, mert amíg a MOL veszít azon, hogy limitált áron kell adni az üzemanyagot jócskán nyer az olcsóbb Ural típusú olaj feldolgozásán.
De kell, mert a benzinen van nyereség most még.
Gázon, villanyon, vízen, távfűtésen csak vastag veszteség van a 2012-ben rögzített árak és az azóta bevezetett közmű adó miatt.
 
  • Tetszik
Reactions: Centquri prime
Nem, mert még nincsen veszteség, az orosz olajnak lement az ára ezért a MOL nyereséges ezen az áron is még.
A benzinár a BRENT kőolajárhoz van kötve, a MOL viszont nem azt vesz. Nem véletlen tud akkora összeget kifizetni az extaprofitjából. És ezért nem adhatja el a benzint külföldre, mert ott azok az olajcégek akik nem vehetnek orosz olajat baromi nagy veseínyhátrányban lennének.
Attól még az EU jog tiltja az ilyen megkülönböztetést. Ha letiltasz egy EU céget az EU-n belüli kereskedelemről (pl. nem adhatsz el NY EU-ba), az kibökött nagy versenyjog sértés, és az ilyet a versenyhivatalok nagyon-nagyon sok nullás csekkel szokták jelezni.
 
Az elnök embere

Magyarország köztársasági elnökének folyamatos tájékoztatása a Magyar Honvédségről, a parancsnokságról, az alakulatokról, valamint a katonákat érintő feladatokról, kérdésekről – ez a legfontosabb feladata az államfő főhadsegédjének, vagy ahogy a köznyelv hívja ezt a beosztást, „szárnysegédjének”. Dr. Kun Szabó István vezérőrnagy a Köztársasági Elnöki Hivatal Honvédelmi Igazgatóság igazgatója. Jelenlegi teendőiről és eddigi katonai szolgálatáról beszélgettünk...
 
SzBK

Christine Lambrecht német szövetségi védelmi miniszter meghívására Berlinbe utazom!

A közelgő madridi NATO csúcsról és a védelmi beszerzéseinkről is egyeztetünk, hiszen Németország hazánk stratégiai partnere.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely