Minden ami Bundeswehr (Németország)

A BW kitalálta közben a saját közepes harccsoport koncepcióját ami gyorsan mozgó kerekes platformokra épül. (khmm kerekes löveg) És ebben az irányban akarnak komolyabbat bővíteni.
Akkor minek nekik majd 500 PUMA (most fognak még 111-et venni)?
 
Aztamindensegit, nincsenek is spare motorok... de kemeny ez a BW, mint valami falusi teesz, ahol sporolnak es inkabb raerosen hekkelgetik a lerohadt motorokat, addig meg all a traktor.

Amilyen bevethetőségi számokat az elmúlt években az ember látott a BW-ről, hát, a Wehrmacht jobb számokat produkált 1945-ben...
A Luftwaffe meg konkrétan leszopná magát ha 70%-os bevethetőséget tudna felmutani.
Békeidőben.
 
A BW kitalálta közben a saját közepes harccsoport koncepcióját ami gyorsan mozgó kerekes platformokra épül. (khmm kerekes löveg) És ebben az irányban akarnak komolyabbat bővíteni.
A németek 120 kerekes önjáró löveget szeretnének - RM HX3 alapú lövege az egyik esélyes. Ezért is volt kint MG Berlinben, hogy erről egyeztessen, "lobbizzon", mivel elvileg ezek részben-egészben nálunk gyártódnának le.

"Rheinmetall is actively proposing its new artillery solution not only to Germany, which according to recent information should look for 120 wheeled howitzers..."

 
Nem erted. 1. Nem ez volt a kerdes, hanem hogy tudnak ilyet csinalni... erted, a nemet ipar - jo hulye kerdes, de mindegy. :rolleyes: Arra irtam, hogy egyertelmuen tudna, de valoszinuleg nem akar.
2. Ez szabadpiaci valasztas. Attol, hogy neked ranezesre megerne X profitert ezzel foglalkozni, attol meg ez semmit nem jelent a nemet cegek logikaja szempontjabol. Ha igy a tenyek ismerete nelkul tippelnem kell: a nemet ipar a technologia csucsa, globalis piacra termelnek, a hatuk kozepere kivanjak a rohejes, burokrata, mukodeskeptelen BAAINBw ugynokseggel targyalgatast, lassu fizetest stb.
3. Jo sansszal az osszes sisakon a toredeket keresnek, mint 50-100 HXen keresi mondjuk a RM. A burokracia miatti overhead meg ugyanakkora.
legyártatja valamelyik külföldi telephelyén olcsón vagy bérgyártat a horvátokkal a meot matricázást festést pánák csomagbarakását németbe csinálják azt csokolom.
 
legyártatja valamelyik külföldi telephelyén olcsón vagy bérgyártat a horvátokkal a meot matricázást festést pánák csomagbarakását németbe csinálják azt csokolom.
Az amerikai cégek ilyen kapacitásai többszörösei az EU-snak és a dyneema-t is ott gyártják jóval többet. Jelen pillananatban a műanyag granulátum amiből a kevlárszál készül hiánycikk európában (kínából hozzák be 80%-át) annyi történt, hogy amerikában van gyártókapacitás ami gyorsan le tudja szállítani a szükséges mennyiséget.
 
Az amerikai cégek ilyen kapacitásai többszörösei az EU-snak és a dyneema-t is ott gyártják jóval többet. Jelen pillananatban a műanyag granulátum amiből a kevlárszál készül hiánycikk európában (kínából hozzák be 80%-át) annyi történt, hogy amerikában van gyártókapacitás ami gyorsan le tudja szállítani a szükséges mennyiséget.
a szénszál gyártókkalkell beszélni. :) az aramidszál az alapanyaga a szénszálnak (azt szenesítik el) komoly :)
 
és visszaszenesítik a szénszálat? AZ alap műanyag amiből műszálat húzzák a hiánycikk. Éppúgy a szénszál gyártóknál is mivel ők is kínából vették.
az aramid szálat szenesítik el magas hőmérsékhleten oxigén hiányába. a dynema elővegyülete meg az aramid elővegyülete is.

A tolnatext nek előrre lekötött készletei vannak szállanyagra és ők fonják majd majd szövik. magyarországról és horvátországból származó készletekre támaszkodnak majd ha elkészül az új csarnokuk. egyébknt nem sokkal bonyolúltabb az előállítása mint a neylonnak talán a sav igénye magasabb némileg. ami jelentős. (könnyen átállítható valami kisebb vegyiüzem a gyártására ami korábban neylont gyártott) igazából üzleti okok miatt nem áltak rá a nagyobb gyártásra korábban (nem vólt igazából kellő mértékű piaca) teknológiailag nem akkora truváj és ujrahúzhatók a szálak (ujrahasznosítható is) az egyszerübb olcsóbb.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
az aramid szálat szenesítik el magas hőmérsékhleten oxigén hiányába. a dynema elővegyülete meg az aramid elővegyülete is.

A tolnatext nek előrre lekötött készletei vannak szállanyagra és ők fonják majd majd szövik. magyarországról és horvátországból származó készletekre támaszkodnak majd ha elkészül az új csarnokuk. egyébknt nem sokkal bonyolúltabb az előállítása mint a neylonnak talán a sav igénye magasabb némileg. ami jelentős. (könnyen átállítható valami kisebb vegyiüzem a gyártására ami korábban neylont gyártott) igazából üzleti okok miatt nem áltak rá a nagyobb gyártásra korábban (nem vólt igazából kellő mértékű piaca) teknológiailag nem akkora truváj és ujrahúzhatók a szálak (ujrahasznosítható is) az egyszerübb olcsóbb.
Igen de az aramid granulátum amiből az aramid szálat húzzák a 90%-ában kínából kerül európába mert európai gyártás nagyon kicsi van csak, a kínaiak egy ideje nem szállítanak eleget így hiány van. És így a dyneema gyártás akadozik. Az amcsiknak meg van saját kapacitása.
 
Igen de az aramid granulátum amiből az aramid szálat húzzák a 90%-ában kínából kerül európába mert európai gyártás nagyon kicsi van csak, a kínaiak egy ideje nem szállítanak eleget így hiány van. És így a dyneema gyártás akadozik.
kell valami kisebb neylont előállító vegyiüzemet találni és dumálni velük hogy álljanak át és lessz piac a termékükre. (eddig a piac hiányába nem gyártották sokan mert a neylon 1.2 lépéssel eyszerübben gyártható és korlátlan piaca van kb)
 
nem emlékszek már pontosan de mintha a salétromsav iénye miatt nem szerették még a fejlett világba. de ha nem szivárognak a tartályok nincs gáz máshol is használnak nagymennyiségű salétromsavat. (ez egy fejlesztést igényelne minden gyártónak ahol dolgoznak salétrommsavval ott is bővíteni kellene a rendszert.) de évekkel ezelötti a tudásom nem friss és már lehet nem is pontos.
 
kell valami kisebb neylont előállító vegyiüzemet találni és dumálni velük hogy álljanak át és lessz piac a termékükre. (eddig a piac hiányába nem gyártották sokan mert a neylon 1.2 lépéssel eyszerübben gyártható és korlátlan piaca van kb)
A németek 300 000 sisakot vesznek egy éven belül nem akartak tökölni vele.
 
Augusztus végétől a Luftwaffe részt vesz a "Pitch Black 2022" és a "Kakadu" gyakorlatokon Ausztráliában...

Az első csúcspont az indo-csendes-óceáni térbe való költözés: a "Rapid Pacific 2022" keretében augusztusban hat Eurofighter, négy A400M és három A330MRTT kombinációjával 24 órán belül Szingapúrba kell érniük...
20220721-airambassador-dji-02.jpg
flugroute-rapa22-web-neu-02.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Probléma van a német harci repülőgépek MB katapultüléseivel...

A Martin Baker, a katapult üléseket gyártó cég arról tájékoztatta a Luftwaffét, hogy egy műszaki probléma befolyásolhatja a repülőgépeikben lévő katapultülések megfelelő működését. Elővigyázatossági intézkedésként felfüggesztették a repüléseket.

Az ok a kioldópatronok helytelen feltöltése lehet, a patronok 20 százaléka lehet hibás.

(A probléma állítólag Németországon kívül más ügyfeleket is érint: az Eurofighter vadászrepülőgépek Európa-szerte a földön maradnak...)