K
kamm
Guest
Es akkor meg HX3, hmm...A BW kitalálta közben a saját közepes harccsoport koncepcióját ami gyorsan mozgó kerekes platformokra épül. (khmm kerekes löveg) És ebben az irányban akarnak komolyabbat bővíteni.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Es akkor meg HX3, hmm...A BW kitalálta közben a saját közepes harccsoport koncepcióját ami gyorsan mozgó kerekes platformokra épül. (khmm kerekes löveg) És ebben az irányban akarnak komolyabbat bővíteni.
Létszámot akarnának növelni és mardert teljesen kiváltani. És ahol nem PUMA lesz az alap ott boxer IFV.Akkor minek nekik majd 500 PUMA (most fognak még 111-et venni)?
Aztamindensegit, nincsenek is spare motorok... de kemeny ez a BW, mint valami falusi teesz, ahol sporolnak es inkabb raerosen hekkelgetik a lerohadt motorokat, addig meg all a traktor.
A németek 120 kerekes önjáró löveget szeretnének - RM HX3 alapú lövege az egyik esélyes. Ezért is volt kint MG Berlinben, hogy erről egyeztessen, "lobbizzon", mivel elvileg ezek részben-egészben nálunk gyártódnának le.A BW kitalálta közben a saját közepes harccsoport koncepcióját ami gyorsan mozgó kerekes platformokra épül. (khmm kerekes löveg) És ebben az irányban akarnak komolyabbat bővíteni.
legyártatja valamelyik külföldi telephelyén olcsón vagy bérgyártat a horvátokkal a meot matricázást festést pánák csomagbarakását németbe csinálják azt csokolom.Nem erted. 1. Nem ez volt a kerdes, hanem hogy tudnak ilyet csinalni... erted, a nemet ipar - jo hulye kerdes, de mindegy. Arra irtam, hogy egyertelmuen tudna, de valoszinuleg nem akar.
2. Ez szabadpiaci valasztas. Attol, hogy neked ranezesre megerne X profitert ezzel foglalkozni, attol meg ez semmit nem jelent a nemet cegek logikaja szempontjabol. Ha igy a tenyek ismerete nelkul tippelnem kell: a nemet ipar a technologia csucsa, globalis piacra termelnek, a hatuk kozepere kivanjak a rohejes, burokrata, mukodeskeptelen BAAINBw ugynokseggel targyalgatast, lassu fizetest stb.
3. Jo sansszal az osszes sisakon a toredeket keresnek, mint 50-100 HXen keresi mondjuk a RM. A burokracia miatti overhead meg ugyanakkora.
Az amerikai cégek ilyen kapacitásai többszörösei az EU-snak és a dyneema-t is ott gyártják jóval többet. Jelen pillananatban a műanyag granulátum amiből a kevlárszál készül hiánycikk európában (kínából hozzák be 80%-át) annyi történt, hogy amerikában van gyártókapacitás ami gyorsan le tudja szállítani a szükséges mennyiséget.legyártatja valamelyik külföldi telephelyén olcsón vagy bérgyártat a horvátokkal a meot matricázást festést pánák csomagbarakását németbe csinálják azt csokolom.
a szénszál gyártókkalkell beszélni. az aramidszál az alapanyaga a szénszálnak (azt szenesítik el) komolyAz amerikai cégek ilyen kapacitásai többszörösei az EU-snak és a dyneema-t is ott gyártják jóval többet. Jelen pillananatban a műanyag granulátum amiből a kevlárszál készül hiánycikk európában (kínából hozzák be 80%-át) annyi történt, hogy amerikában van gyártókapacitás ami gyorsan le tudja szállítani a szükséges mennyiséget.
és visszaszenesítik a szénszálat? AZ alap műanyag amiből műszálat húzzák a hiánycikk. Éppúgy a szénszál gyártóknál is mivel ők is kínából vették.a szénszál gyártókkalkell beszélni. az aramidszál az alapanyaga a szénszálnak (azt szenesítik el) komoly
az aramid szálat szenesítik el magas hőmérsékhleten oxigén hiányába. a dynema elővegyülete meg az aramid elővegyülete is.és visszaszenesítik a szénszálat? AZ alap műanyag amiből műszálat húzzák a hiánycikk. Éppúgy a szénszál gyártóknál is mivel ők is kínából vették.
Igen de az aramid granulátum amiből az aramid szálat húzzák a 90%-ában kínából kerül európába mert európai gyártás nagyon kicsi van csak, a kínaiak egy ideje nem szállítanak eleget így hiány van. És így a dyneema gyártás akadozik. Az amcsiknak meg van saját kapacitása.az aramid szálat szenesítik el magas hőmérsékhleten oxigén hiányába. a dynema elővegyülete meg az aramid elővegyülete is.
A tolnatext nek előrre lekötött készletei vannak szállanyagra és ők fonják majd majd szövik. magyarországról és horvátországból származó készletekre támaszkodnak majd ha elkészül az új csarnokuk. egyébknt nem sokkal bonyolúltabb az előállítása mint a neylonnak talán a sav igénye magasabb némileg. ami jelentős. (könnyen átállítható valami kisebb vegyiüzem a gyártására ami korábban neylont gyártott) igazából üzleti okok miatt nem áltak rá a nagyobb gyártásra korábban (nem vólt igazából kellő mértékű piaca) teknológiailag nem akkora truváj és ujrahúzhatók a szálak (ujrahasznosítható is) az egyszerübb olcsóbb.
kell valami kisebb neylont előállító vegyiüzemet találni és dumálni velük hogy álljanak át és lessz piac a termékükre. (eddig a piac hiányába nem gyártották sokan mert a neylon 1.2 lépéssel eyszerübben gyártható és korlátlan piaca van kb)Igen de az aramid granulátum amiből az aramid szálat húzzák a 90%-ában kínából kerül európába mert európai gyártás nagyon kicsi van csak, a kínaiak egy ideje nem szállítanak eleget így hiány van. És így a dyneema gyártás akadozik.
A németek 300 000 sisakot vesznek egy éven belül nem akartak tökölni vele.kell valami kisebb neylont előállító vegyiüzemet találni és dumálni velük hogy álljanak át és lessz piac a termékükre. (eddig a piac hiányába nem gyártották sokan mert a neylon 1.2 lépéssel eyszerübben gyártható és korlátlan piaca van kb)
Nemrég jelentették be, hogy gondok vannak az Eurofighters katapultüléseivel. Közben az érintett vadászgépeket fokozatosan helyezik vissza a kiképző repülési műveletekbe. Patrick a videóban elmagyarázza, melyik alkatrész volt a felelős, és hogyan oldották meg a problémát...Probléma van a német harci repülőgépek MB katapultüléseivel...
A Martin Baker, a katapult üléseket gyártó cég arról tájékoztatta a Luftwaffét, hogy egy műszaki probléma befolyásolhatja a repülőgépeikben lévő katapultülések megfelelő működését. Elővigyázatossági intézkedésként felfüggesztették a repüléseket.
Az ok a kioldópatronok helytelen feltöltése lehet, a patronok 20 százaléka lehet hibás.
(A probléma állítólag Németországon kívül más ügyfeleket is érint: az Eurofighter vadászrepülőgépek Európa-szerte a földön maradnak...)