Pedig vacak egy film. A többiből úgy ahogy kiderült, hogy a 2002es technológiai szinvonalon tudják folytatni a gyártást. Sorhatos Cummins nincs, ZF automata váltó nincs. Van a Kama3 V8 300 lóerővel, és orosz kézi váltó. Állítólag ezekből nincs hiány. Napi 210ről 185re csökkent a termelés. A kínaiak nem mernek alkatrészeket szállítani nekik. Hogy légkondi van-e, nem tudtam kideríteni. Azt mondták 50 csip volt benne, mind külföldi.
Egy modern kamion 500 lóerős, és 5 évig nincs vele gond. Ezt szerintem az oroszok sose fogják tudni. Alighanem az Aurusnak is reszeltek.
Ha át tudnák lépni saját árnyékukat --ami mostanában nekünk sem nagyon sikerül már--, akkor most csinálnák meg azt a Diesel-elektromos meghajtást*, amit 1(-2) nagyságrenddel nagyobb méretben egész jól művelnek.
Civil területen a bányagépek, katonai részterületenn a Ma3-os rakéta-hordozó(és egyebebe)k.
...ha jól emléxem.
U.I.: *=> így előnyt kovácsolva egy előrehozott műszaki fejlesztéssel, amivel kiválthatnák a szankciózott fődarabokat.
Az orosz bürokrácia ilyet csak felső nyomásra szokott tenni két, eredményeit tekintve kétszemléletes példával egy mondatban említve Nagy I. Péter cárt, és Sztálint.
.