Rendkívüli bejelentés: bevezeti az eurót a magyar kormány a cégek adózásában!
A kormány újabb adókönnyítésről döntött - jelentette be ma közösségi oldalán Varga Mihály pénzügyminiszter. A cégek mostantól euróban vagy dollárban is fizethetik az adót.
Csak ez az inflációnövelés mögé bújtatás narratíva továbbra is érdekes.Friss hír a Kormányinfóról: Megszűnik a céges autó üzemanyagár-stopja.
Jó döntés a Kormánytól, úgy tűnik elindultak a normalitás útján. Szépen lassan vezetik ki az árstopot, ezáltal a vele járó infláció-növekedést és el fogják húzni valamennyire. Szerintem ez így rendben van, korrekt lépés.
Külön öröm, hogy a céges autókkal várhatóan kevesebbet fognak - feleslegesen - menni, az élősködés is visszább fog szorulni (itt most az alkalmazottak munkáltatójukon való élősködésére gondolok). Nagyon elszaladt a ló egyes cégeknél, elképesztő pazarlás ment. Most kicsit húznak a nadrágszíjon, és ez így van rendjén (ha van egy kis eszük a GPS segítségével majd utólag elemzik a dolgozók vezetési útvonalát és stílusát).
A céges autók többségében operatív lízing.Azt nem tudod legálisan tovább adni, mert nem a tied az autó(nyílt végű detto)+ ha meg is tovább adod( tudok ilyen Bp-i taxis céget ahol az autók ilyenek), akkor is csak cégszerű formában tudja “átvenni” a dolgozó.Akkor most az lesz, hogy tömeges céges autót adnak át lízingbe a cégnél dolgolzónak?
Ez vajon mehet?
Tippelhetek: nagymama?Lehet, mindenesetre az én kapcsolati hálóm lehetővé teszi, hogy egy kiló lekvár megálljon 5-800 Ftnál. Szóval izé.
Délben lép életbe.Csak ez az inflációnövelés mögé bújtatás narratíva továbbra is érdekes.
Mert annak, akinek van kocsija, annak nem nő a megélhetési költség.
De akkor ezentúl a fuvarozásba beépül a költség. Tehát még mindig az megközelítés, hogy azt támogatjuk, aki lényegében csak saját célra autózik és nem azt, hogy szállítási és termék előállítási költség ne nöjön.
Ez is fajta koncepció, csak több szemszögből is fejvakarós.
Akkor most az lesz, hogy tömeges céges autót adnak át lízingbe a cégnél dolgolzónak?
Ez vajon mehet?
Igen, ezek tényleg kretének. Aki meg 11:59-kor kezdett tankolni és 12:01-kor fejezte be?Délben lép életbe.
Meg az anyád picsaja, Viktor.
A nyíregyházi benzinkutasnak szoltatok hogy a bejelentés után 40 perccel már csak így adhat el benzint?
Tehát ha nem igy vezetik be, akkor a céges autók másnapra benzinhiányt csinálnak. Aki céges autoval ment nyaralni a horvatokhoz tankolhat ott is.... Meg ha horvát nyaralás futja lehet nem az a plusz 10.000ft fogja falhoz verni.Délben lép életbe.
Meg az anyád picsaja, Viktor.
A nyíregyházi benzinkutasnak szoltatok hogy a bejelentés után 40 perccel már csak így adhat el benzint?
És a Horvatorszagbol hazafelé jövő cegautoval nyaralóknak szoltatok előre?
Tényleg csak tegnap esett le hogy leáll a Dufi? Akkor mi a faszt beszélgettek ezek akkor asztal körül a vészhelyzetről? Semmi nem változott az elmúlt hetekben benzinugyileg, faszert nem lehet a szabályokat ELŐRE közölni hónapokkal, de legalább hetekkel?
Ezek legalább tudnak kormányozni...
Nem, ezek sem tudnak, sokadszor derül ki.
Ja, én ezt eleve így vezettem volna be eleve, taxisokat sem kihagyva.
A céges autók többségében operatív lízing.Azt nem tudod legálisan tovább adni, mert nem a tied az autó(nyílt végű detto)+ ha meg is tovább adod( tudok ilyen Bp-i taxis céget ahol az autók ilyenek), akkor is csak cégszerű formában tudja “átvenni” a dolgozó.
"De miért?"Csak apró kiegészítés, de a taxisok továbbra is kedvezményesen tankolnak.
így van....szerintem Brüsszellel ez volt az egyik kiegyezés....Tehát ha nem igy vezetik be, akkor a céges autók másnapra benzinhiányt csinálnak. Aki céges autoval ment nyaralni a horvatokhoz tankolhat ott is.... Meg ha horvát nyaralás futja lehet nem az a plusz 10.000ft fogja falhoz verni.
Sztem itt inkább sokakat az bosszant, hogy a lakossági használatra marad a 480. Pedig megmondták, hogy ez kreténség, lehetetlen.
Az infláció (hivatalos) számítása miatt csinálják ezt így, szerintem. Abban a lakossági üzemanyagárak is szerepelnek. Önmagában 4%-os emelkedést jelentene az eltörlése az áttételes hatások nélkül (tehát csak az inflációs kosarat nézve). A jelenlegi helyzetben ez brutál lenne. Sajnos ezt el kell ismerni. A közhangulatnak nagyon nem tenne jót, közvetlenül a katás és rezsiáras megszorítás után. Politikailag ez most jobb döntés szerintem. Természetesen ez a mostani lépés is növelni fogja az inflációt áttételesen, de kicsit lassabban fog begyűrűzni.Csak ez az inflációnövelés mögé bújtatás narratíva továbbra is érdekes.
Mert annak, akinek van kocsija, annak nem nő a megélhetési költség.
De akkor ezentúl a fuvarozásba beépül a költség. Tehát még mindig az megközelítés, hogy azt támogatjuk, aki lényegében csak saját célra autózik és nem azt, hogy szállítási és termék előállítási költség ne nöjön.
Ez is fajta koncepció, csak több szemszögből is fejvakarós.
Akkor most az lesz, hogy tömeges céges autót adnak át lízingbe a cégnél dolgolzónak?
Ez vajon mehet?
1. Pénz nyomtatásban amit a világon mindenhol elfogadnak (még)Miben?
Miben?
Kivéve amit nem...
Csak akkor tudnám mi a fenét exportál Európa nagyvilágba...
Teljesen jól időzítették a bejelentést. Így kell ezt csinálni, egy órával előtte tájékoztatni. Ha napokkal előtte bejelentik, akkor szerinted mi lesz? Totális káosz a kutakon, rögtön. Azonnali üzemanyaghiány. A kutak üzemeltetőinek gazdasági érdeke, hogy minél többet adjanak el teljes áron, így gyorsan meg fogják tanulni. Nem bonyolult rápillantani a forgalmira, hogy céges autóról van-e szó.Délben lép életbe.
Meg az anyád picsaja, Viktor.
A nyíregyházi benzinkutasnak szoltatok hogy a bejelentés után 40 perccel már csak így adhat el benzint?
És a Horvatorszagbol hazafelé jövő cegautoval nyaralóknak szoltatok előre?
Tényleg csak tegnap esett le hogy leáll a Dufi? Akkor mi a faszt beszélgettek ezek akkor asztal körül a vészhelyzetről? Semmi nem változott az elmúlt hetekben benzinugyileg, faszert nem lehet a szabályokat ELŐRE közölni hónapokkal, de legalább hetekkel?
meg úgy is kérnie kell számlát...Teljesen jól időzítették a bejelentést. Így kell ezt csinálni, egy órával előtte tájékoztatni. Ha napokkal előtte bejelentik, akkor szerinted mi lesz? Totális káosz a kutakon, rögtön. Azonnali üzemanyaghiány. A kutak üzemeltetőinek gazdasági érdeke, hogy minél többet adjanak el teljes áron, így gyorsan meg fogják tanulni. Nem bonyolult rápillantani a forgalmira, hogy céges autóról van-e szó.
Igen. Engem is bosszant, hogy a magánemberek továbbra is 480 Ft-ért kapják. Ez agyrém. De politikilag érthető, hogy nem lehet gyorsan kivezetni. Nyilván a döntéshozók maguknak köszönhetik, hogy ilyen helyzetbe kerültek, de ebből kell most minél kisebb politikai és gazdasági veszteséggel kiszállni. Nem megy olyan gyorsan.Tehát ha nem igy vezetik be, akkor a céges autók másnapra benzinhiányt csinálnak. Aki céges autoval ment nyaralni a horvatokhoz tankolhat ott is.... Meg ha horvát nyaralás futja lehet nem az a plusz 10.000ft fogja falhoz verni.
Sztem itt inkább sokakat az bosszant, hogy a lakossági használatra marad a 480. Pedig megmondták, hogy ez kreténség, lehetetlen.
"De miért?"
Csak ez az inflációnövelés mögé bújtatás narratíva továbbra is érdekes.
Mert annak, akinek van kocsija, annak nem nő a megélhetési költség.
De akkor ezentúl a fuvarozásba beépül a költség. Tehát még mindig az megközelítés, hogy azt támogatjuk, aki lényegében csak saját célra autózik és nem azt, hogy szállítási és termék előállítási költség ne nöjön.
Ez is fajta koncepció, csak több szemszögből is fejvakarós.
főszezon első 37 napján 1 millió 124 ezren váltottak jegyet, ami 41 százalékkal haladja meg a tavalyi nyári szezon első 37 napjának eredményét.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..