Csak ez az inflációnövelés mögé bújtatás narratíva továbbra is érdekes.
Mert annak, akinek van kocsija, annak nem nő a megélhetési költség.
De akkor ezentúl a fuvarozásba beépül a költség. Tehát még mindig az megközelítés, hogy azt támogatjuk, aki lényegében csak saját célra autózik és nem azt, hogy szállítási és termék előállítási költség ne nöjön.
Ez is fajta koncepció, csak több szemszögből is fejvakarós.
Megsavanyodott ember látszatát kelted Balázs.
Amióta benzinárstop van, azon vonyítasz éjjel-nappal, hogy ez miért szar. (Pedig sokan megmondták már az okát, hogy miért van, de az érveket nem fogadtad be.)
Most, hogy újabb lépésben visszavágják (ugye ez már nem az első lépés), megint vinnyogsz, kreténezel. Ahelyett, hogy azt mondanád, hogy ez egy helyes lépés, ez az út, amin tovább kell menni.
Neked tényleg a szar sem elég büdös... Hozzáteszem, a rezsicsökkentés korlátozásakor is ugyanezt adtad elő. Van egy szerinted rossz rendszer (túl olcsó rezsi), amit visszavágnak, de te teljes torokból kreténezel... pedig pont, hogy helyeselned kellene.
Ne csodálkozz így, ha beskatulyáznak annak, aminek amúgy látszol.
Egyébként meg ennyit arról, hogy hétvégente boldog-boldogtalan 150-el csapatja az M7-esen a Balatonra az ingyen benzinnel:
Az idei nyár első felében negyvenegy százalékkal többen vonatoztak a magyar tengerhez, mint a tavalyi év hasonló időszakában. Sokan kerékpárt is visznek ma...
iho.hu
főszezon első 37 napján 1 millió 124 ezren váltottak jegyet, ami 41 százalékkal haladja meg a tavalyi nyári szezon első 37 napjának eredményét.