PAK-DA (Tupoljev, Oroszország)

Külföldi felhasználók megjegyzik az Aviationweek oldalain, hogy március 16-án a Tupolev PJSC szabadalmat nyújtott be RU209424U1 számon "repülőgép hajtóművei levegőbeszívó nyílásának használati modelljére". Ezáltal láthatóvá vált hogyan is fog kinézni a bombázó(valószínüleg)

otbCLG7tMSI.jpg
USA már 30 éve ezt a formát használja.
Most tartanak itt oroszok, ezért ilyen elb**t a Szu-27/30/57-Mig/29 levegőbeömlője.
 
  • Vicces
Reactions: fip7 and formosa1
Egyes információk szerint(nem hivatalos) újévkor mutatkozhat be először az új szubszonikus lopakodó bombázó-rakétahordozó a PAK DA (kód: "Poszlannyikr". Az első repülőgép prototípus állítólag az összeszerelés utolsó szakaszában van.

Ez csak illusztráció (gyengébbeknek ezt mindig le kell írni)
 
Egyes információk szerint(nem hivatalos) újévkor mutatkozhat be először az új szubszonikus lopakodó bombázó-rakétahordozó a PAK DA (kód: "Poszlannyikr". Az első repülőgép prototípus állítólag az összeszerelés utolsó szakaszában van.

Ez csak illusztráció (gyengébbeknek ezt mindig le kell írni)

Bejelentkezés nélkül nem látni semmit.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Egyes információk szerint(nem hivatalos) újévkor mutatkozhat be először az új szubszonikus lopakodó bombázó-rakétahordozó a PAK DA (kód: "Poszlannyikr". Az első repülőgép prototípus állítólag az összeszerelés utolsó szakaszában van.

Ez csak illusztráció (gyengébbeknek ezt mindig le kell írni)
Már van neve, de még nincs összeszerelve. Rossz ómen, úgy jár majd, mint a Buran.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
⚡⚡
2024-ben a hosszú távú légi közlekedés teljesen új harci repülőgépeket kap - Honvédelmi Minisztérium

Teljesen új repülőgépek lesznek, új elveken alapulnak, új aerodinamikai és harci tulajdonságokkal" - mondta Szergej Kobylash altábornagy, a nagy hatótávolságú repülés parancsnoka
⚡⚡
 
Röviden: Van egy rész az OKBM által gyártott zsanérokról (ha jól olvastam, a belső fegyvertér ajtajaihoz, illetve a futóműakna fedeléhez), amelyekhez az OKBM olyan forgácsológépeket szerzett be, amelyeket a szankciók miatt nem szabadott volna eladni nekik (tajvani és szerbiai gyártásúakat).

Az oldal szerkesztői levonták a következtetést, hogy az oroszok az importált gépek nélkül vélhetően sokkal nehezebben tudnak előállítani bármit a Superjethez, a Szu-57-hez vagy éppen a PAK-DA-hoz.
Következtetés: a szankciók működnek, de sokkal szigorúbban kell ellenőrizni, hogy ki-mit-kinek ad el. Mondjuk már ez megy úgy 3+ éve.