M
molnibalage
Guest
Mondd, te végignézted az F-117-es videót...? A legelején van.Ezt az érvelésed mondjuk nem értem. Miért nem észlelné az Eagle azt, hogy hol van az F-35, amelyik indít rá rakétát? Nyitott bomba kamrával még egy MIG-29-es is érzékelné elvileg, vagy bármelyik gép.
Tök ugyanaz a helyzet.
- Ebből hogyan lesz track?
- És honnan a búbánatból tudja egy gép, hogy hatalmas légtérből arra a kb. 1,5 másopderce hol keressen egyáltalán?
folyt lentebb
Miből...??????Az F-15-ösnek tudnia kellett, hogy ott van és azt is, hogy épp indítani akar.
Folytatás...Ez előtt és ez után nem fogja csupán a lopakodót érzékelni. (A rakétát meg elvileg végig követni tudja és ellenintézkedést tud tenni.)
...ha előtte sem tudja hol van, akkor is még ESA Radarral is lehetetlen a track képzés.
De csak a vita kedvéért egy 3 másodperces trackből te hogy a bánatba mondod meg hol lesz 30-60 másodperc múla a gép, ha fordul csak 10-20 fokot? Vagy 60-at? A számított elfogási pont akár 10-60 km-mel is lehet odébb főleg nagy távolság és sebesség esetén is. Nah, a rakéta honnan a f*ból tudja majd, hogy merre menjen, amkor 2-ről fogja be a célt és a mozgási energiát sem kéne amúgy pazarolni.
A rakéta folyamatosan nyomon követése is nagy távolságon mivel történik? Az legtöbb F-15-ön nincs MAWS. Csak az F-15E legacy gépeken, az F-15SA, SG és az EX. És ennyi. Pontosabban az EX is csak LESZ...
Egészen elképesztőnek találom, hogy mennyire nem sikerült összerakni a célleküzdési folyamatot úgy, hogy kb. ötvenszer lett elmagyarázva ÉS videóban is többször előjött már...