A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

passz de elvileg mindegyik csomaghoz rendelhetünk még + teknikát ameddig a számunkra szánt gyártás tart (ezt műszaknövelésekkel nem tudom melyik szerződésbe hogy oldották meg vagy mire vonatkozik teszem azt LeoA7hun ra vagy valami müszaki járműre)
(a gyártósorok lekötése címszónál általába. ebbe benne van a gyorsítás lehetősége feláras persze...stb)
Elvileg tehát lehetséges lenne a 44 Leót megfejelni még 44 darabbal? Vagy a 22 PzH-t még 22-vel?
 
  • Tetszik
Reactions: Loken and Pogány
egy új programba simán elképzelhetőnek tartok pl 60-80 apc t (6x6 8x8 ast ) az olcsóbb fajtából patria FNSS stb... amire nincsenek extra igényeink (berakjuk a saját híradó rendszerünk kb meg olyan toronyt választunk) és teszem azt fél éven belül nyélbeüthető és 2 éven belül leszállítják. Vagy épp használt eszköz is belefér.
Akkor jöhet kfir...?:rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Lehet hogy ott tanult de azért a bejelentett technikákat fejlesztéseket nagyrészt Ő intézte. Amióta Casinos bohóc van a HM élén várható volt hogy lapátra kerül csak idő kérdése volt. De azért mindenki láthatja hogy milyen sok bejelentett fejlesztés van mióta kispadra tették.
 
2028-30-ra itt is van
A kartárs az mondta, hogy a gyártási időszak alatti időre érvényes a plusz rendelés. Tehát a részünkre termelő gyártósorról gördülnének le a plusz darabok. Ez a jelenlegi program évének végére vagy a következő évre teljesülhetne. 2026-ra talán.
 
A Zrínyit abbana formában, ahogyan elképzelték/hozzákezdtek nyugodtan le lehet húzni a budin, mert az idő túllépett rajta. Ez mondjuk csak részben a kormány/magyar biztpol szakértők (tanácsadók) sara. Az viszont rajtunk múlott, hogy a feszített tempó helyett a kényelmes tempót választottuk (mert nehogy felizgassa az érzékeny lelkű szomszédokat a feszített ütemű fejlesztés). Most kísért a múlt (30-as évek győri program, amikor 1945 helyett már 42-ben menni kellett harcolni a frontra a már akkor elavultnak számító, elégtelen számú technikai eszközzel az akkori main stream oldalán). Akkor is letolt gatya volt, most is az van.
Egyetértek, de szerintem a kényelmes tempónak gazdasági okai is voltak és ez csak rosszabb lett/lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
Lehet hogy ott tanult de azért a bejelentett technikákat fejlesztéseket nagyrészt Ő intézte. Amióta Casinos bohóc van a HM élén várható volt hogy lapátra kerül csak idő kérdése volt. De azért mindenki láthatja hogy milyen sok bejelentett fejlesztés van mióta kispadra tették.
Azt ugye tudod, hogy a "kaszinós bohóc" nélkül már nem kellett volna visszatérnie államtitkárként?!? :rolleyes:
Tehát, ha nem őt akarta volna, akkor nem is ő lett volna.
 
Vagy bàrhonnan. Ahol van létezö mennyiség, vagy elérhetö gyàrtàsi kapacitàs.
csak ehhez a szevasztok emlékeztek rám jártam itt 3-4 éve egy zsíros üzlet kapcsán ahonnan a terméketeket szanáltuk.
most jönne egy kisebb üzlet kevesebb járműre és a ti ajánlatotokra újra kíváncsiak lennénk.
és akkor jöhetne a mi változott??? ez nem feltétlen a legjobb tárgyalási pozíció.
ennél jobb a főnök már járt itt és ajánlott titeket vagy az elődöm már érdeklődött de ő elvetette opció. Na de ÉN.

NUROLlal jó a kapcsolatunk az FNSS nél szerintem jó eséllyel indulnánk pláne ha egy egyszerűbb nem hazai gyártást akarnánk... Kérdéses lenne milyen árat mondanak ugyan ez igaz koreára is és másokra.
 
A kartárs az mondta, hogy a gyártási időszak alatti időre érvényes a plusz rendelés. Tehát a részünkre termelő gyártósorról gördülnének le a plusz darabok. Ez a jelenlegi program évének végére vagy a következő évre teljesülhetne. 2026-ra talán.
Nincsen részünkre termelő gyártósor. Gyártósor van.(az is olyan, hogy a teknőt egy görög cég gyártja mert a németek nem gyártják) És azon most megelőz minket a német Leok folyamatban lévő upgradje, a Puma modernizáció, gyártás. De a norvégok, csehek majd a szlovákok és még ki tudja hány ország akar új A7-et rendelni. Úgyhogy nemcsak mi fogunk rá várni. Ettől még az is jobb ötlet ha a RM ZEG-en gyárt Panthert, még az is hamarabb elkészülne.
 
Nincsen részünkre termelő gyártósor. Gyártósor van.(az is olyan, hogy a teknőt egy görög cég gyártja mert a németek nem gyártják) És azon most megelőz minket a német Leok folyamatban lévő upgradje, a Puma modernizáció, gyártás. De a norvégok, csehek majd a szlovákok és még ki tudja hány ország akar új A7-et rendelni. Úgyhogy nemcsak mi fogunk rá várni. Ettől még az is jobb ötlet ha a RM ZEG-en gyárt Panthert, még az is hamarabb elkészülne.
A görögök csak új alvázakat csinálnak.
A felújítás fullban Németorszagban folyik.