A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Közben lehet a mennyiségeket módosítani le föl? Mondjuk a soc r hajóknál amiknek hamarosan érkezni kellene ?
Nemtudom, szerintem akkor újra kéne kezdeni a kongresszusi újraengededélyeztetéssel meg mindennel.
Ahogy mondtam az FMS-es keresztül beszerzett személyi felszerelések meg felderítő eszközök majdnem 3 év alatt érkeztek be.
 
Nemtudom, szerintem akkor újra kéne kezdeni a kongresszusi újraengededélyeztetéssel meg mindennel.
Ahogy mondtam az FMS-es keresztül beszerzett személyi felszerelések meg felderítő eszközök majdnem 3 év alatt érkeztek be.
És mikorra várhatóak a hajók már igen csak benne vagyunk a 3. évben!
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Ide teszem be, mert nincs magyar repteres topic, csak a kecskeméti bázisé:


Kis hír az egykori legnagyobb magyar légibázisról, de az is kiderül, hogy a kármentesítésen túl nincs további terve senkinek se a reptérrel kapcsolatban.
A déli irány már nem játszik, habár, ahogy korábban is írtam, korunk harcászati repülőinek bevetési profilja és képességei már nem követelik meg azt az "elsővonalas" orientációt, amit annó a MiG-21-es a rövid lába miatt még megkívánt.
Szóval, ha északkelet az új arcvonal, akkor az átellenben és kvázi "harcászati mélységben" levő Taszár akár még jó is lehetne.
 
Ide teszem be, mert nincs magyar repteres topic, csak a kecskeméti bázisé:


Kis hír az egykori legnagyobb magyar légibázisról, de az is kiderül, hogy a kármentesítésen túl nincs további terve senkinek se a reptérrel kapcsolatban.
A déli irány már nem játszik, habár, ahogy korábban is írtam, korunk harcászati repülőinek bevetési profilja és képességei már nem követelik meg azt az "elsővonalas" orientációt, amit annó a MiG-21-es a rövid lába miatt még megkívánt.
Szóval, ha északkelet az új arcvonal, akkor az átellenben és kvázi "harcászati mélységben" levő Taszár akár még jó is lehetne.

Jelenlegi helyzetben, legalább szükségrepülőtérként meg kellene hagyni a repteret, egy gépek fogadására, indítására, alkalmas minimális állapotban.
 
Jelenlegi helyzetben, legalább szükségrepülőtérként meg kellene hagyni a repteret, egy gépek fogadására, indítására, alkalmas minimális állapotban.
Ettől már nagyon messze vagyunk sajnos. Most bontják el az egyik kifutópályát, mert "kell" a környékbeli gyorsforgalmi út alapjába.